دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

رودخانه پیدرا

» :: رودخانه پیدرا

پائولو کوئلیو ( - ۱۹۴۷)، نویسنده معاصر برزیلی است.

رمان‌های او بین عامه مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است.

«کنار رودخانه پیدرا نشستم وگریه کردم» داستان دختری است که بعد از سال‌ها معشوقه دوران کودکی خود را پیدا می‌کند اما او دچار تغییرات زیادی شده و خود را درگیر جلسات و مراسم هایی در مورد مادر طبیعت و مذهب کرده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

«کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم. هوای زمستانی اشک های روی گونه هایم را سرد کرد و اشکهایم در آب های سردی که از کنارم می گذشتند، جاری شد. در جایی، این رودخانه به رودخانه ی دیگری می پیوندد تا سرانجام دور از قلب و چشم من، همه شان به دریا بریزند.

باشد که اشک های من تا دور دست بروند تا عشق من هیچ گاه در نیابد روزی برای او گریستم. باشد که اشک های من تا دور دست بروند تا من بتوانم رودخانه پیدرا و همه آنچه را که روزی در کنار هم داشتیم فراموش کنم.

باید جاده ها، کوه ها و دشت‌های رویاهایم را فراموش کنم. رویاهایی که هیچ گاه به حقیقت نمی پیوندند.

او گفت: زندگی کن. یادآوری خاطرات کار افراد مسن است».

خرید و دانلود محصول

1395/04/21
رودخانه



لینک منبع :رودخانه پیدرا

کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم - طاقچه https://taaghche.ir/کنار-رودخانه-پیدرا-نشستم-و-گریه-کردم/.../926‎Cached«کنار رودخانه پیدرا نشستم وگریه کردم» داستان دختری است که بعد از سال‌ها معشوقه دوران کودکی خود را پیدا می‌کند اما او دچار تغییرات زیادی شده و خود را درگیر جلسات و ... کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم: پائولو کوئیلو - گراف www.graphmedia.org/کنار-رودخانه-پیدرا-نشستم-و-گریه-کردم-پا/‎Cached20 دسامبر 2015 ... کتاب در‌کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم، کتابیست درباره اهمیت ایثار در راه عشق. این کتاب سعی دارد معنای واقعیِ عشق را به مخاطب بشناساند. دانلود کتاب کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریستم - کتاب سبز ketabesabz.com/.../دانلود-کتاب-کنار-رودخانه-پیدرا-نشستم-و-گریستم‎Cached Similar2 فوریه 2011 ... ترجمه اصلی نام این کتاب کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریستم است که توسط دکتر آرش حجازی که از دوستان پائولو میباشد ترجمه شده. داستان راجع به ... کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم - تالار گفتگوی هم میهن ... forum.hammihan.com/thread36301.html‎Cached Similarکنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم پائولا کوئیلو ترجمه‌ی میترا میرشکار نشر دلارنگ پشت کتاب: این داستان حکایت زن جوان و بی‌قراری به نام ... اطلاعات کتاب : کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم vista.ir/book/344243/کنار-رودخانه-پیدرا-نشستم-و-گریه-کردم‎Cached Similar"پائولوکوئیلو" در این کتاب تصریح می‌کند: "... عشق یعنی با دیگری یگانه شدن، و جرقه خدا را در دیگری یافتن باشد که اشک‌های پیلار در کنار رود پیدرا ما را به سوی این ... کتاب در ساحل رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم ketabnak.com/.../در-ساحل-رودخانه-پیدرا-نشستم-و-گریه-کردم?...‎Cached Similarکنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم __ پائولو کوئلیو " ... بدون شک آقای پائولو همان رودخانه زلالیه که فقط به دریا فکر میکنه و اون داره صدای با صلابت و زیبای ... نقدی بر رمان «در ساحل رودخانه ی پیدرا نشستم و گریه کردم» اثر « - آرتنا artna.org/fa/news/view/14863‎Cached Similarخبر گزاری هنر - آرتنا,نقدی بر رمان «در ساحل رودخانه ی پیدرا نشستم و گریه کردم» اثر «پائولوکوئیلو»,از زمین شروع می کند، سیر می کند تا به آسمان می رسد. در آسمان ... دانلود رمان کنار رود پیدرا نشستم و گریستم mihandownload.com/.../kenar-rode-pidra-neshastam-va-gristam.php‎Cached Similar21 نوامبر 2011 ... برای دانلود رایگان رمان "کنار رود پیدرا نشستم و گریستم" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید. لینک های دانلود دانلود از لینک مستقیم با حجم 900 ... کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم - پائولو کوئیلو | ناولر novler.com/_novel/.../کنار-رودخانه-پیدرا-نشستم-و-گریه-کردم‎Cachedکنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم : این کتاب نخستین بخش از تریلوژی «و در روز هفتم» است. دو بخش دیگر این ..., این کتاب را به کتابخانه مجازی خود اضافه ... یادداشت های یک استعداد درک نشده - کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم from-to.blogfa.com/post-197.aspx‎Cached Similarیادداشت های یک استعداد درک نشده - کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم - به خاطر بیاور دلقک من ویرانه های لبخند مرا و او را و به من راستش را بگو خودت آخرین بار کی ...