دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت

» :: پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت

پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت

معرفی تکنیک ها و فرایندهای مهم خلاقیت در 38 اسلاید فایل پاورپوینت قابل ویرایش

فهرست

فرآیند خلاقیت

ویژگی های افراد خلاق

اینرسی تفکر

تکنیکهای رفع اینرسی تفکر

تکنیک شش کلاه تفکر

کلاه بی رنگ

کلاه قرمز

کلاه دودی

کلاه زرد

کلاه سبز

کلاه آبیüتکنیک(مثبت Positive- احتمال و امکانات Possibilities – نگرانیهاConcerns)

ü تکنیک فهرست خصوصیات Attribute Listing

تکنیک معکوس یا وارونه سازی Problem Reversal

تکنیک گزینه های مختلف A.P.C Alternatives/Possibilities/Choices

تکنیک ارتباط اجباری Forced Association

تکنیک کاربردهای دیگر Put to other uses

فرایند حل خلاق مساله

توفان فکر

قوانین گروه توفان فکری

تکنیک یورش فکری کتبی نگارش فکری

تکنیک دلفی

تکنیک گروه اسمی

توفان فکرى معکوس

فکاهى و طنز

تکنیک یا نمودار چرا-چرا

تکنیک ناپلئون

تکنیک«چه می شود اگر...؟»

تکنیک شکوفه نیلوفرآبی، یا روشMY

2-تکنیک اسکمپر SCAMPER



فرآیند خلاقیت

ü شخص یا گروه همواره به دنبال حل مسائل و نیازهای جدید با بهره گیری از فرایند خلاقیت است . فرآیند خلاقیت در چهار مرحله تشریح می شود :

1- مرحله آمادگی :در ابتدا با مشاهده یک فاصله یا مشکل شروه به تجزیه و تحلیل موضوع می کند .

2- مرحله تصور : در این مرحله با استفاده از قوه تخیل و تصور و نتایج تحلیل های قبلی ،‌ایده های جدید بدون توجه به محدودیتها تولید می شود و سپس از بین آنها با توجه به اهداف و منابع و سایر محدودیتها تدوین و انتخاب می شود.

3- مرحله توسعه: در این مرحله ، ایده های انتخاب شده تقویت و نقاط ضعفشان رفع شده و پرورش می یابد تا با اهداف و نتایج مورد انتظار مقایسه و ارزیابی شوند و بهترینشان انتخاب می شوند.

4- مرحله عمل : در این مرحله ، ایده های تایید شده نهایی از مرحله فکر به عمل و اجرا می رسند و به طور مستمر تحت نظارت عملکرد قرار می گیرد و این فرایند همواره ادامه می یابند ( گام اول )

تکنیک شش کلاه تفکر

در مواجه با مسایل و پدیده های زندگی افراد با تعابیر و تفاسیر گوناگون موضوع را از دریچه فکر خود بیان و تصمیم گیری می کنند.

اگر بتوانیم با شناخت کلاه های فکری اینرسی های تفکراتمان را هدایت کنیم به نتایج بهتری در ارائه راه حل مسایل خواهیم رسید.

پیش نمایش فایل

خرید و دانلود محصول

1395/04/20
دانلود پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت , پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت , تکنیک های مهم خلاقیت , خلاقیت , ویژگی های افراد خلاق , اینرسی تفکر , فرایندهای خلاقیت , پاورپوینت خلاقیت , دانلود پاورپوینت , دانلود تحقیق , تحقیق , تکنیک شش کلاه تفکر , حل خلاق مساله , پاورپوینت
فرمت فایل : pptx | تعداد اسلاید : 38 |



لینک منبع :پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت

پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت - خرید و فروش آنلاین از فروشگاه ... fghavasankarbalaa.adnashop.ir/page-48170.html‎Cachedpnueb1394.rozblog.com/tag/پاورپوینت-تکنیک-های-مهم-خلاقیت. 31 مه 2016 ... پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت قیمت: 7500 تومان توضیحات دانلود پاورپوینت پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت - فروشگاه ساز رایگان و همکاری در ... marketfile.ir/product-41470-khallagiat.aspx‎Cachedپاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت در 38 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. معرفی تکنیک ها و فرایندهای مهم خلاقیت. فهرست مطالب. فرآیند خلاقیت. ویژگی های ... پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت در 38 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با ... fileoo.ir/.../پاورپوینت-تکنیک-های-مهم-خلاقیت-در-38-اسلاید-زیبا-و-قابل-ویرایش-با-فرمت-pptx‎Cachedپاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت در 38 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx معرفی تکنیک ها و فرایندهای مهم خلاقیت فهرست مطالب فرآیند خلاقیت ویژگی های ... پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت - مرکز خرید nabtarineslam nabtarineslam.saharstore.ir/page-45005.html‎Cachedدانلود پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت تکنیک های مهم خلاقیت خلاقیت ویژگی های افراد خلاق اینرسی تفکر فرایندهای خلاقیت . دانلود پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت بایگانی - اونیکس فایل onyxfile.ir/tag/دانلود-پاورپوینت-تکنیک-های-مهم-خلاقیت/‎CachedBrowsing posts tagged: دانلود پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت. دانلود پروژه پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت · متفرقه اینرسی تفکر, پاورپوینت, پاورپوینت ... serajnet.orgجزییات روش ها و تکنیک های خلاقیت و نوآوری معاونت ... serajnet.org/post/.../روش-ها-و-تکنیک-های-خلاقیت-و-نوآوری.aspx‎Cached Similarتکنیک های خلاقیت به عنوان ابزاری برای رشد خلاقیت و افزایش توان حل خلاق مسئله کمک ... یکی از مهم ترین کاربردهای این تکنیک زمانی است که نسبت به یک قضیه ... تکنیک های فروش در بازاریابی - مدیران ایران modiriran.ir/1393/03/تکنیک-های-فروش-در-بازاریابی/‎Cached Similar23 مه 2014 ... تکنیک های فروش در بازاریابی ، تکنیک هایی که به شما کمک می کنند بتوانید بهتر، راحت تر و ... بازتاب ها: پاورپوینت تکنیک های مهم خلاقیت ... [PPT] PowerPoint Presentation nigc.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=606f4247-77d5-4a00...‎Cached Similarکارآفرین ایده های خلاق خود را از طریق انجام اقداماتی هدفمند(پایه ریزی یک کسب و کار جدید) به واقعیت تبدیل می .... هیچ یک از کشفیات مهم بدون یک پیش فرض جسورانه امکان پذیر نیست. ..... 70% هدف تکنیکهای خلاقیت کمک به تولید ایده های جدید است. خلاقیت و نوآوری: تعریف، مفاهیم و مدیریت آن :: مقاله در راهکار مدیریت mgtsolution.com/olib/468246586.aspx‎Cachedکلیدواژه, خلاقیت ؛ نوآوری ؛ مدیریت خلاقیت ؛ سازمان های خلاق ؛ افراد خلاق ؛ تکنیک های خلاقیت ؛ طوفان فکری ... در اینجا برخی از تعاریف مهم را مورد برسی قرار می‌دهیم:. [PPT] خلاقیت و شیوه های پرورش آن - otaghefekr.net www.otaghefekr.net/Power_Pointes/Files/155.ppt‎Cached Similar17- مهارت های لازم برای خلاقیت از نظر تورنس. 18- ویژگی های افراد خلاق و آفریننده. 19- ویژگی مدیران خلاق. 20- تفاوت افراد خلاق و غیر خلاق. 21- اصول مهم در توسعه ...