دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

خاطرات یک مغ

» :: خاطرات یک مغ

پائولو کوئلیو، خالق رمان شگفت انگیز کیمیاگر، در سال 1986، سفری را به سوی سانتیاگوی کمپوستلا آغاز کرد که به شکوفایی روانی او انجامید و راهی را به سوی او گشود که بعدها میلیون ها خواننده اش را نیز در آن با خود همراه کرد.

کتاب خاطرات یک مغ، داستانی بر اساس مکاشفات این نویسنده در این سفر است.کسی که از پس حکمت می شتابد، به راهی برای دست یافتن به رویایش نیاز دارد. روان انسان با جست و جوی ابدی معابدی که بتوانند در گشودن رازها یاری اش کنند، بهره می گیرد، و از تمامی روشنائی هائی که شب اسرارشان را می شکافد.

بدین گونه، خاطرات یک مغ، هدیه ی گران بهائی است که همه چیز به ما می دهد. معجزه این کتاب در این است که وعده می دهد که تنها با پاها و گام های خود، قادری سراسر راهت را بپیمائی، به رویایت دست یابی و شمشیرت را پیدا کنی. همانند یعقوب قدیس، ایمان و شیفتگی پائولو کوئلیو آشکار است.

با او که آشنا شدم، تصور نمی کردم که هنوز کسی می تواند در گشودن جهانی تازه کمکم کند.اما پائولو کوئلیو به من آموخت که جهان اسرار، بسیار عظیم تر از باور من است. او به من نشان داد که برای کشف اسرار، اتحاد منطقی جدی با اشراقی روشنگر و خارق العاده لازم است. قداستی که به مغ الهام می بخشد، برای تشخیص حقیقت پنهان در پس ظاهر ملموس به کار می رود.

خرید و دانلود محصول

1395/04/20
خاطرات , یک



لینک منبع :خاطرات یک مغ

خاطرات یک مغ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/خاطرات_یک_مغ‎Cached Similarخاطرات یک مغ نخستین رمان پائولو کوئلیو نویسنده برزیلی در سال ۱۹۸۷ نوشته شد. نام اصلی کتاب O diario de Um Mage، می‌تواند به «خاطرات یک جادوگر» برگردانده ... ‎۱ خلاصه داستان - ‎۲ یادداشت مترجم کتاب - ‎۳ پانویس - ‎۴ منابعدانلود کتاب رمان خاطرات یک مغ - کتاب سبز ketabesabz.com/book/12419/دانلود-کتاب-رمان-خاطرات-یک-مغ‎Cached Similar13 سپتامبر 2011 ... کتاب خاطرات یک مغ، داستانی بر اساس مکاشفات این نویسنده در این سفر است. کسی که از پس حکمت می شتابد، به راهی برای دست یافتن به رویایش ... دانلود کتاب خاطرات یک مغ www.bbooks.ir/novel/146-mogh.html‎Cached Similar30 ا کتبر 2012 ... خاطرات یک مغ پائولو کوئلیو، خالق رمان شگفت انگیز کیمیاگر، در سال 1986، سفری را به سوی سانتیاگوی کمپوستلا آغاز کرد که به شکوفایی ... Images for خاطرات یک مغ دانلود رایگان کتاب - دانلود کتابهای پائولو کوئیلو yasbooks.com/News/m/342/‎Cached Similarدر راه پسری پول او را می دزدد و او بناچار نزدیک بلورفروشی یک مسلمان مشغول کار می شود. او نیز وی را ... خاطرات یک مغ, پائولو کوئیلو, رمان خارجی, 1.01 MB, 161. دانلود کتاب رمان خاطرات یک مغ - دوست پارسی www.dostpersian.ir/512/دانلود-کتاب-رمان-خاطرات-یک-مغ/‎Cached Similarخاطرات یک مغ نخستین رمان پائولو کوئلیو نویسنده برزیلی در سال ۱۹۸۷ نوشته شد . نام اصلی کتاب O diario de Um Mage، می‌تواند به «خاطرات یک جادوگر» برگردانده ... پائولو کوئیلو و خاطرات یک مغ - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/107485/پائولو-کوئیلو-و-خاطرات-یک-مغ‎Cached Similarپائولو کوئیلو و خاطرات یک مغ درست همان گونه که سنت اسلام از تمامی مومنان میخواهد که دست کم یک بار در زندگی شان، همان سفر زیارتی را انجام بدهند که محمد(ص) از مکه به ... مرجع دانلود کتاب - دانلود کتاب خاطرات یک مغ - پائولو کوئیلو readbook.ir/2684/‎Cached Similarتعداد بازدیدها : 6914; دانلود کتاب نامه های عاشقانه یک پیامبر - جبران خلیل جبران ... تعداد بازدیدها : 68125; دانلود کتاب خاطرات سفر با موتورسیکلت (ارنستو چه گوارا) ... دانلود کتاب الکترونیکی خاطرات یک مغ - Clickkon.Com clickkon.com/1360-دانلود-کتاب-الکترونیکی-خاطرات-یک-مغ/‎Cachedاین بار کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبا و خواندنی خاطرات یک مغ از پائلو کوئلو را برای شما در سایت کلیک کن آماده کرده ایم. امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. i ketab : Persian book :: آی کتاب :: خاطرات یک مغ - آی کتاب iketab.com/books.php?Module=SMMPBBooks&SMMOp...‎Cached Similarمروری بر کتاب خاطرات یک مغ اولین اثر نویسنده ی مشهور برزیلی کوئیلو می باشد که در اواسط ده هشتاد میلادی منتشر شد. این کتاب در غالب یک رمان به جای مبارزه با ...