دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت

» :: کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت

محمد رضا نظری دارکولی معروف به کافکای ایران ، متولد شهرستان دلفان ، یکی از شهرستانهای کوهستانی ایران است . وی نویسنده کتاب راهنمای داستان نویسی است که تعاریف تازه ای از عناصر داستان وارد ادبیات داستانی کرد . استاد دارکولی ، نویسنده و منتقد ادبی صاحب سبک ایرانی است و منتقدان ادبی او را سردمدار ادبیات داستانی نوین ایران می دانند . ادبیات دارکولی سمبلیک ، سوررئال و سیال ذهن است . ادبیات دارکولی ریزبینانه درماندگی های بشر را به تصویر می کشد . ادبیات دارکولی خواهان صلح جهانی است . رمان های محمد رضا نظری دارکولی در لس آنجلس آمریکا منتشر شده اند . کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت برای ارتقای هنر و نویسندگی می باشد .

در این رمان مردمی می بینیم که مهربان و بخشنده هستند، آداب مهر ورزی و برادری دارند، شب نشینی و گردهم آیی رایج است، دست گیری از نیازمند فرهنگ است، سفره ها مشترک و دل ها به هم نزدیکند. در این رمان فرهنگ زیبای ایرانیان را می بینیم فرهنگی که در آن، زن موجودی مقدس است. چنان که برای برطرف شدن خشکسالی زن های مقدس مراسمی با نام « گاروا » برگزار می کنند. در این مراسم زنها با چوب به جان هم می افتند تا خداوند دلش بسوزد و راه باران را بگشاید. زن پیش قدم می شود چون خالی از شرارت است و قلب پاک دارد. به این عقیده خداوند به خاطر رضایت دل آنها خشکسالی را از میان برده و فراوانی می دهد. جشن های زیبا و پاک ایرانی در این کتاب نشان می دهند، ایرانی همیشه پر انرژی و شادکام بوده است.
این رمان دوران خشکسالی، غم ها و شادی های مردم ایران را به تصویر کشیده است. کتاب به روش سیال ذهن نوشته شده و نمادین است. یکی از ویژگی های ارزندۀ این رمان توصیف بسیار قوی و شگفت انگیز صحنه ها و موقعیت ها است. افکار، خیالات و احساسات شخصیت ها چون آینۀ روشن به نماش در آمده اند. از دیگر ویژگی های ادبیات دارکولی و این رمان می توان به جذابیت متن آن اشاره کرد.
ادبیات دارکولی چنان است که خوانندۀ رمان ، تحت اختیار راوی مطیع می گردد و سر سپرده به امواج سیال متن، تا پایان داستان مشتاقانه پیش می رود.در این رمان مردمی می بینیم که مهربان و بخشنده هستند، آداب مهر ورزی و برادری دارند، شب نشینی و گردهم آیی رایج است، دست گیری از نیازمند فرهنگ است، سفره ها مشترک و دل ها به هم نزدیکند. در این رمان فرهنگ زیبای ایرانیان را می بینیم فرهنگی که در آن، زن موجودی مقدس است. چنان که برای برطرف شدن خشکسالی زن های مقدس مراسمی با نام « گاروا » برگزار می کنند. در این مراسم زنها با چوب به جان هم می افتند تا خداوند دلش بسوزد و راه باران را بگشاید. زن پیش قدم می شود چون خالی از شرارت است و قلب پاک دارد. به این عقیده خداوند به خاطر رضایت دل آنها خشکسالی را از میان برده و فراوانی می دهد. جشن های زیبا و پاک ایرانی در این کتاب نشان می دهند، ایرانی همیشه پر انرژی و شادکام بوده است.
این رمان دوران خشکسالی، غم ها و شادی های مردم ایران را به تصویر کشیده است. کتاب به روش سیال ذهن نوشته شده و نمادین است. یکی از ویژگی های ارزندۀ این رمان توصیف بسیار قوی و شگفت انگیز صحنه ها و موقعیت ها است. افکار، خیالات و احساسات شخصیت ها چون آینۀ روشن به نماش در آمده اند. از دیگر ویژگی های ادبیات دارکولی و این رمان می توان به جذابیت متن آن اشاره کرد.
ادبیات دارکولی چنان است که خوانندۀ رمان ، تحت اختیار راوی مطیع می گردد و سر سپرده به امواج سیال متن، تا پایان داستان مشتاقانه پیش می رود.

خرید و دانلود محصول

1394/11/05
دانلود , کتاب , پی دی اف



لینک منبع :کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت

دانلود کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت | دانلود فارسی download.ir/دانلود-کتاب-مردی-که-قبر-پدرش-را-فروخت/‎Cachedکتاب مردی که قبر پدرش را فروخت نوشتۀ محمد رضا نظری دارکولی نویسنده و منتقد ادبی صاحب سبک ایرانی، کتابی است که تمام فرهنگ زیبای ایرانیان اصیل را در خود ... دانلود رایگان کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت www.takbook.com/.../mardi-ke-ghbre-pedarash-ra-forukht-roman-ebook/‎Cachedمحمد رضا نظری دارکولی معروف به کافکای ایران ، متولد شهرستان دلفان ، یکی از شهرستانهای کوهستانی ایران است . وی نویسنده کتاب راهنمای داستان نویسی است که ... دانلود کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت - کتابناک ketabnak.com/book/62231/مردی-که-قبر-پدرش-را-فروخت‎Cachedرمان مردی که قبر پدرش را فروخت اثری از محمد رضا نظری دارکولی نویسنده ی لک زبان هست که توسط منتقدین از آن به عنوان سند تاریخی و ملی ایران یاد می شود حق ... کتابخانه مجازی ایران - دانلود کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت irpdf.com/book-9169.html‎Cached13 دسامبر 2014 ... توضیحات. رمان «مردی که قبر پدرش را فروخت» شناسنامۀ ایران است.محمدرضا نظرکولی معروف به کافکای ایران،متولد شهرستان دلفان ،یکی از شهرستان ... رمان مردی که قبر پدرش را فروخت www.bookmaker.ir/book/2744‎Cachedرمان, دانلود رمان, رمان ایرانی, رمان عاشقانه, رمان مردی که قبر پدرش را فروخت, محمد رضا نظری دارکولی, دانلود رمان مردی که قبر پدرش را فروخت. «مردی که قبر پدرش را فروخت» شناسنامه ایران است همدان پیام www.hamedanpayam.com/shownews/.../0xb18119c4e02e6369.html‎Cached13 سپتامبر 2014 ... فرهنگی. رمان «مردی که قبر پدرش را فروخت» نوشته محمدرضا نظری دارکولی، نویسنده و منتقد ادبی صاحب سبک ایرانی، کتابی است که تمام فرهنگ ... کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت - فروشگاه yalnizim fyalnizima.alalestore.ir/page-45639.html‎Cachedketabnak.com/book/62231/مردی-که-قبر-پدرش-را-فروخت. رمان مردی که قبر پدرش را فروخت اثری از محمد رضا نظری دارکولی نویسنده ی لک زبان هست که توسط منتقدین ... کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت baang.alalestore.ir/page-45639.html‎Cachedketabnak.com/book/62231/مردی-که-قبر-پدرش-را-فروخت. رمان مردی که قبر پدرش را فروخت اثری از محمد رضا نظری دارکولی نویسنده ی لک زبان هست که توسط منتقدین ... کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت - تک فروشی و عمده فروشی lurk flurka.alalestore.ir/page-64677.html‎Cachedketabnak.com/book/62231/مردی-که-قبر-پدرش-را-فروخت. رمان مردی که قبر پدرش را فروخت اثری از محمد رضا نظری دارکولی نویسنده ی لک زبان هست که توسط منتقدین ... خبرگزاری آریا - دانلود کتاب مردی که قبر پدرش را فروخت www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?...کتاب-مردی-که-قبر-پدرش-را-فروخت‎Cachedخبرگزاری آریا - اخبار داغ و پربیننده سایت ها، رسانه ها و روزنامه های فارسی و انگلیسی.