دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان

» :: آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان

دست آسمان یک بازوی رباتیک 9 درجه آزادی می باشد، که کنترل آن توسط لباس ثبت حرکاتی که همراه با ربات ارائه شده انجام می شود. در این کتاب به شرح کامل فرایند طراحی و ساخت این ربات پرداخته ایم.

ربات مورد بحث در واقع مشابه دست راست انسان می باشد. این دست توانایی انجام بیشتر حرکات دست راست را دارد، این حرکات شامل: جمع و باز شدن دست ازمحل کتف، چرخش از محل کتف، جمع و باز شدن از محل آرنج، پیچش مچ و حرکت مستقل 5 انگشت دست می باشد. برای کنترل این ربات لباسی مجهز به سنسور های خمشی طراحی و ساخته شد. این لباس حرکات یک دست واقعی را ثبت میکند و پس از پردازش داده های ارسالی از سنسور های موجود در این لباس بازو حرکاتی مشابه با دست فردی که لباس را بر تن دارد انجام می دهد.

پروژه دست آسمان یک پروژه کاملا اپن سورس بوده و تمامی منابع آن شامل: طراحی سه بعدی، نقشه مدار های ربات، برنامه میکروکنترلر و آموزش ساخت و راه اندازی ربات از ابتدا تا انتها ازاین قابل دانلود می باشد و هر فرد علاقه مند به ساخت این ربات می تواند با دنبال کردن این آموزش و البته تلاش مستمر، این ربات و یا قسمتی از آن را برای خود بسازد.

بااستفاده از این کتاب ربات خودرابسازید...

خرید و دانلود محصول

1394/09/10
برنامه نویسی ربات , ساخت ربات , طراحی ربات , رباتیک , ربات دست اسمان , مکانیک ربات , کسب درامد , ربات بسازید



لینک منبع :آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان

آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان - کتاب سبز ketabesabz.com/book/.../آموزش-طراحی-و-ساخت-بازوی-رباتیک-آسمان‎Cached Similar11 جولای 2015 ... دست آسمان یک بازوی رباتیک 9 درجه آزادی می باشد، که کنترل آن توسط لباس ثبت حرکاتی که همراه با ربات ارائه شده انجام می شود. در این کتاب به شرح ... Images for آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان دانلود رایگان کتاب آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان - کتاب خوب www.finebook.ir/book/.../آموزش-طراحی-و-ساخت-بازوی-رباتیک-آسمان‎Cachedپروژه دست آسمان یک پروژه کاملا اپن سورس بوده و تمامی منابع آن شامل: طراحی سه بعدی ، نقشه مدار های ربات، برنامه میکروکنترلر و آموزش ساخت و راه اندازی ربات از ابتدا ... آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان - طراحی تخصصی پروژه های ... ahmadigonabad.ir/محصول-9593-آموزش-طراحی-و-ساخت-بازوی-رباتیک/‎Cached14 جولای 2016 ... ۱,۲ انتخاب مواد اولیه و عملگر های ربات …………………………………………………… …….. ۴ ۱,۳ طراحی سه بعدی و ساخت بازو … دانلود کتاب آموزش طراحی و ساخت دست رباتیک آسمان - کتابناک ketabnak.com/book/68361/آموزش-طراحی-و-ساخت-دست-رباتیک-آسمان‎Cached Similarدست رباتیک آسمان یک بازوی رباتیک 9 درجه آزادی بوده که با کمک لباس تشخیص حرکاتی ... در این کتاب تمامی مراحل طراحی و ساخت ربات با جزئیات کامل بیان شده است. اموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان | A To Z File atozfile.ir/?p=9043‎Cached27 آگوست 2016 ... دست آسمان یک بازوی رباتیک 9 درجه آزادی می باشد، که کنترل آن توسط لباس ثبت حرکاتی که همراه با ربات ارائه شده انجام می شود. در این کتاب به شرح ... دانلود کتاب آموزش طراحی و ساخت دست رباتیک آسمان www.takbook.com/.../دانلود-کتاب-آموزش-طراحی-و-ساخت-دست-ربات/‎Cached Similarکتاب آموزش طراحی و ساخت دست رباتیک آسمان یک بازوی رباتیک ۹ درجه آزادی می باشد، که کنترل آن توسط لباس ثبت حرکاتی که همراه با ربات ارائه شده انجام می شود. دانلود کتاب - کتاب آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان www.robook.ir/.../12168-کتاب-آموزش-طراحی-و-ساخت-بازوی-رباتیک-آسمان‎Cached4 سپتامبر 2015 ... دانلود کتاب آموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان با لینک مستقیم در 49 صفحه و حجم 7 مگابایت و با فرمت پی دی اف به همراه دانلود هزاران کتاب ... آموزش ساخت و طراحی بازوی رباتیک بایگانی - باشگاه دانش آموزان cbsc.ir/tag/آموزش-ساخت-و-طراحی-بازوی-رباتیک/‎Cachedثبت نام · ارتباط با ما · خانه / بایگانی برچسب: آموزش ساخت و طراحی بازوی رباتیک ... کتاب آموزشی رباتیک طراحی و ساخت دست رباتیک آسمان · عشقی اسلایدر, کار ... اموزش طراحی و ساخت بازوی رباتیک آسمان - فایل اول fileavval.ir/اموزش-طراحی-و-ساخت-بازوی-رباتیک-آسمان/‎Cached14 آگوست 2016 ... دست آسمان یک بازوی رباتیک ۹ درجه آزادی می باشد، که کنترل آن توسط لباس ثبت حرکاتی که همراه با ربات ارائه شده انجام می شود. در این کتاب به شرح ...