دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی

» :: تحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی

ابن تحقیق در فرمت وردword و در61 صفحه میباشد

فوم (Foam) یا کف آتش نشانی یکی از بهترین خاموش کننده های حریقهای گروه B (مایعات قابل اشتعال ) می باشد. کفهای اطفاء حریق مجموعه ای از حبابهای مملو از هوا یا گاز می باشند که به روشهای متعدد از محلولهای کف بدست می آیند.

بعلت اینکه چگالی این حبابها از چگالی سبک ترین مایعات قابل اشتعال کمتر است این حبابها در سطح مایعات قابل اشتعال شناور شده و با جایگزینی هوا، سرد کردن، ایجاد لایه پایدار مقاوم در مقابل بخارات متصاعده و تولید مواد جاذب آب (در جداره حباب) موجب اطفاء حریق می گردند. اصولاً کف برای ایجاد یک پوشش یکنواخت و شناور بر روی مایعات آتش گیر و سوختنی که سبک تر از آب هستند جهت جلوگیری از آتش گیری و یا اطفاء آنها بکار می رود و این کاربرد کف همچون جدا کننده هوا از آتش و سرد کنندة سطح ماده سوختنی عمل می کند . همچنین با جلوگیری از ایجاد بخارات آتش گیر مایعات سوختنی از عمل احتراق مجدد جلوگیری می کند و با داشتن خاصیت چسبندگی به سطح مایع سوختنی، از آتش سوزی ماده در اثر سرایت آتش های مجاور جلوگیری می کند. کف می تواند به عنوان پیشگیری از حریق ، کنترل کننده آن و همچنین جهت خاموش کردن حریق های ناشی از مایعات سوختنی بکار گرفته شود.

کف مورد نیاز در آتش نشانی می باید با توجه به درصد کف، نوع کف، تناسب ساز مناسب و سرلولة کفساز مناسب تولید و به محل حریق پاشیده شود. لذا در جزوه حاضر به این امر پرداخته می شود.


خرید و دانلود محصول

1395/04/14
تحقیق , کف , و , کفسازها , در , آتش



لینک منبع :تحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی

تحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی - بازار saeedabadzanjan psaeedabadzanjane.saharstore.ir/page-69644.html‎Cachedتحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی - فروشگاه اینترنتی آلاله استور. ضمن اینکه این کف ساز با عنوان Z2 یا Z4 در آتش نشانی نام برده می شود منظور Z2 یعنی پرتاب ... تحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی mwatergroupeni.alalestore.ir/page-54690.html‎Cachedضمن اینکه این کف ساز با عنوان Z2 یا Z4 در آتش نشانی نام برده می شود منظور Z2 یعنی پرتاب 200 ... کف و کفسازها در آتش نشانی - آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی). تحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی - فروشگاه اینترنتی zibasite lzibasitex.adnashop.ir/page-73032.html‎Cached25 سپتامبر 2011 ... ضمن اینکه این کف ساز با عنوان Z2 یا Z4 در آتش نشانی نام برده می شود منظور Z2 یعنی پرتاب 200 لیتر مایع آب وکف در دقیقه و یا Z4 یعنی ... مبانی آتش نشانی ( کف وکفسازها ) - راسخون rasekhoon.net/.../مبانی%20آتش%20نشانی%20(%20کف%20وکفسازها%20)/‎Cached Similar25 سپتامبر 2011 ... این تحقیق در پی پاسخ به این سؤال است که الگوی توسعه‌ی سیاسی امام .... ضمن اینکه این کف ساز با عنوان Z2 یا Z4 در آتش نشانی نام برده می شود ... تحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی - فایلگاه filegah.ir/تحقیق-کف-و-کفسازها-در-آتش-نشانی/‎Cached10 جولای 2016 ... تحقیق کف و کفسازها در آتش نشانی. ابن تحقیق در فرمت وردword و در۶۱ صفحه میباشد. فوم (Foam) یا کف آتش نشانی یکی از بهترین خاموش کننده های ... کف و کفسازها در آتش نشانی - آتش ستیزان(ایمنی وآتش نشانی) atashsetizan.blogsky.com/1389/10/19/post-42/‎Cached Similarبی شک تمام دوستان آتش نشان در رابطه با نقش کف و کفسازها در اطفای حریق مایعات قابل اشتعال آشنایی دارند ،فایلی که. در ذیل میتوانید دانلود کنید حاصل تلاش و ... برق. قدرت. کنترل. الکترونیک. مخابرات. تاسیسات. - سیستم آتش ... powercontrol.mihanblog.com/extrapage/1212‎Cached Similarکف مورد نیاز در آتش نشانی می باید با توجه به درصد کف، نوع کف، تناسب ساز مناسب و سرلولة کفساز مناسب تولید و به محل حریق پاشیده شود. لذا در جزوه حاضر به این امر ... مقاله : مبانی آتش نشانی ( کف وکفسازها ) : تبیان زنجان www.tebyan-zn.ir/...آتش+نشانی+(+کف+وکفسازها.../default.html‎Cachedضمن اینکه این کف ساز با عنوان Z2 یا Z4 در آتش نشانی نام برده می شود منظور Z2 یعنی پرتاب 200 لیتر مایع آب وکف در دقیقه و یا Z4 یعنی پرتاب 400 لیتر مخلوط آب ... [PDF] اﻫﺪاف shahri.ostan-khz.ir/LinkClick.aspx?fileticket=gIMqLZjs9pk%3D&tabid... ج. ﮐﻒ و ﮐﻒ. ﺳﺎزﻫﺎ در آﺗﺶ ﻧﺸﺎﻧﯽ. ﻣﺆﻟﻔﺎن. : ﻧﺎﺻﺮ ﻏﻔﻮری، ﻣﺤﻤﻮد ﺻﺎدﻗﯽ ... ﺷﻨﺎﺧﺖ ﮐﻒ اﻃﻔﺎﯾﯽ. اﻫﺪاف ....... ......................... ................................ ................................ ....... 2. 1-2 -1 . ﻒﯾﺗﻌﺮ. ﮐﻒ. توربکس کف ساز آتش نشانی Torbex - شرکت توسعه تجهیز ایرسا www.irsainc.com/توبکس-torbex/‎Cachedتوربکس و مینی توربکس کف ساز آتش نشانی. POK / ANGUS ... از همین دستگاه می توان برای تخلیه کف هایی که در عملیات اطفاء ایجاد شده است استفاده نمود. 4. برای به ...