دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II

» :: گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II
http://farsbooks.mihanblog.com
نرم افزار max plus توسط شرکت Altra که سازنده چیپهای CPLD و FPGA قدرتمند است ارائه شده است. این نرم افزار به منظور طراحی مدارات منطقی و دیجیتالی ارائه شده است و دارای محیط گرافیکی برای طراحی است و علاوه بر آن از زبانهای VHDL و Verylog نیز برای طراحی پشتیبانی می کند.
این نرم افزار جهت طراحی مدارهای الکترونیکی و معمولاً طراحی CPU با واحدهای ALU و CU و ... مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از نرم افزار مهم در درس معماری و آزمایشگاه آن به شمار می رود.
با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما می توانید مدار دیجیتالی دلخواه خود (مثلا یک دریافت کننده اطلاعات کیبورد کامپیوتر) را طراحی کنید و پس از کامپایل این مدار را بر روی یک CPLD یا FPGA ساخت شرکت Altra پروگرام کنید و از آن به بعد آن چیپ عملکرد مدار شما را به خود می گیرد و همانند مداری که طراحی کرده اید عمل میکند.
فهرست مطالب:
FULL ADDER
4 BIT ADDER
ARITHMETHIC UNIT (AU)
LOGIC UNIT (LU)
4 BIT ALSU
شمارنده دودویی 4 بیتی با بار شدن موازی و پاک شدن همزمان
BUS
ALSUREG
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.
خرید و دانلود محصول

1395/01/11
گزارش کار آزمایشگاه مدارهای الکتریکی , گزارشکار آز مدار , آز مدار , اسیلوسکوپ , max plus



لینک منبع :گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II

Mohandes360 - میهن بلاگ farsbooks.mihanblog.com/post/tag/آز+مدار‎Cachedهمچنین با عضویت در سایت می توانید از به روز شدن آن با خبر شوید. گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II. http://farsbooks.mihanblog.com. نرم افزار max plus توسط ... گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/post-60866/‎Cachedنرم افزار max plus توسط شرکت Altra که سازنده چیپهای CPLD و FPGA قدرتمند است ارائه شده است. این نرم افزار به منظور طراحی مدارات منطقی و دیجیتالی ارائه شده است ... گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II - فروش فایل های کمیاب files-shop.blogsky.com/1395/06/04/post-24962/‎Cached25 آگوست 2016 ... نرم افزار max plus توسط شرکت Altra که سازنده چیپهای CPLD و FPGA قدرتمند است ارائه شده است. این نرم افزار به منظور طراحی مدارات منطقی و ... [PDF] Maxplus II - Saba Web Page saba.kntu.ac.ir/eecd/People/Azangoo/maxplus.pdf‎Cached Similarﻧﺼﻴﺮاﻟﺪﻳﻦ ﻃﻮﺳﻲ. داﻧﺸﻜﺪه ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﺑﺮق. ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻱ. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ. ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ. Maxplus II. ﺗﻬﻴﻪ. ﻛﻨﻨﺪه. : ﺣﺴﻴﻦ ﺣﺴﻴﻨﻲ ﻧﮋاد .... ﺑﺎ ﻛﻠﻴﻚ راﺳﺖ در ﻗﺴﻤﺘﻲ از ﺻﻔﺤﻪ ﻛﺎر، ﮔﺰﻳﻨﻪ ... در ﺟﺎﻳﻲ از ﺻﻔﺤﻪ ﻛﺎر، ﻛﻪ ﺑﺎ اﻳـﻦ ﻛـﺎر، ﭘﻨﺠـﺮه. گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II | A To Z File atozfile.ir/?p=177007‎Cached6 روز پیش ... نرم افزار max plus توسط شرکت Altra که سازنده چیپهای CPLD و FPGA قدرتمند است ارائه شده است. این نرم افزار به منظور طراحی مدارات منطقی و ... گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II - فروشگاه زنجیره ای kanon02 mkanon02i.adnashop.ir/page-45066.html‎Cachedگزارش کار آزمایشگاه معماری کامپیوتر max plus 2 گزارش کارآموزی مهندسی برق ... MAX plus II انجام پروژه های معماری+تری دی مکس+3D Max (گزارش کارآموزی 3d max) . گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II newwebdesign.saharstore.ir/page-28002.html‎Cachedگزارش کار آزمایشگاه معماری کامپیوتر max plus 2 گزارش کارآموزی مهندسی برق ... MAX plus II انجام پروژه های معماری+تری دی مکس+3D Max (گزارش کارآموزی 3d max) . گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II | کمپ ایران campiran.ir/project-156556-گزارش-کار-آزمایشگاه-max-plus-ii/‎Cachedتبلیغات · صفحه اصلی اخبار گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II ... نرم افزار max plus توسط شرکت Altra که سازنده چیپهای CPLD و FPGA قدرتمند است ارائه شده است. گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II - کلوب www.cloob.com/c/mohandes/.../گزارش_کار_آزمایشگاه_MAX_PLUS_II 17 مه 2014 ... گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II. ... نرم افزار max plus توسط شرکت Altra که سازنده چیپهای CPLD و FPGA قدرتمند است ارائه شده است. این نرم ... گزارش کار آزمایشگاه MAX PLUS II - mohande360 mohandes360.4kia.ir/info/.../گزارش-کار-آزمایشگاه-MAX-PLUS-II/‎Cachedنرم افزار max plus توسط شرکت Altra که سازنده چیپهای CPLD و FPGA قدرتمند است ارائه شده است. این نرم افزار به منظور طراحی مدارات منطقی و دیجیتالی ارائه شده است ...