دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقاله پیرامون شرکتهای مختلط

» :: مقاله پیرامون شرکتهای مختلط

شرح مختصر : گاهی در عمل دیده می شود که شرکت های سرمایه ای با شرکت های ضمانتی با یکدیگر مخلوط شده و نوع دیگری از شرکت پیدا می شود. به این طریق که یک یا چند شریک ضامن و یک یا چند شریک که مسئولیت آنها محدود است هر دو در شرکت واحدی دارای سهم می شوند. بیشتر در مواردی که تاجری احتیاج به پول دارد و نمی خواهد قرض کند چندشریک در شرکت خود وارد می کند و مسئولیت آنها را به میزان سرمایه محدود می سازد و خود تمام تعهدات شرکت را ضمانت می نماید. بنابراین اگر پس از استهلاک سرمایه باز هم چیزی از قروض باقی مانده باشد شریک یا شرکاء ضامن متضامناً مسئول پرداخت هستند، و به شرکائی که مسئولیت محدودی به میزان سرمایه دارند ارتباط پیدا نمی کند.

شرکت های مختلط دو قسم اند:

1- شرکت های مختلط سهامی : ترکیبی است از شرکت تضامنی و شرکت سهامی و در آن یک یا چند نفر شریک ضامن و دارای سهم الشرکه می باشند و بقیه سرمایه به سهام متساوی القیمه تقسیم شده است، دراین مورد احکام شرکت های تضامنی درباره شرکاء ضامن و احکام شرکت های سهامی درباره صاحبان سهام رعایت می شود.

2- شرکت مختلط غیر سهامی : در آن شرکاء ضامن با شرکاء با مسئولیت محدود هر دو جمع می شوند و شرکاء ضامن به طریق شرکت تضامنی و شرکاء دیگر به طریق شرکت با مسئولیت محدود رفتار می نمایند.

خرید و دانلود محصول

1394/09/28
مقاله , پیرامون , شرکتهای



لینک منبع :مقاله پیرامون شرکتهای مختلط

دانلود مقاله پیرامون شرکتهای مختلط - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-پیرامون-شرکتهای-مختلط‎Cached Similar26 فوریه 2011 ... دانلود مقاله پیرامون شرکتهای مختلط ... عنوان مقاله : شرکتهای مختلط ... 2- شرکت مختلط غیر سهامی : در آن شرکاء ضامن با شرکاء با مسئولیت محدود هر دو ... دانلود مقاله پیرامون شرکتهای مختلط - 30570 www.30570.ir/pro-1927/دانلود-مقاله-پیرامون-شرکتهای-مختلط عنوان مقاله : شرکتهای مختلط. قالب بندی : word. شرح مختصر : گاهی در عمل دیده می شود که شرکت های سرمایه ای با شرکت های ضمانتی با یکدیگر مخلوط شده و نوع دیگری ... مقاله پیرامون شرکتهای مختلط - فروش فایل های کمیاب files-shop.blogsky.com/1395/06/04/post-22443/‎Cached25 آگوست 2016 ... مقاله پیرامون شرکتهای مختلط. شرح مختصر : گاهی در عمل دیده می شود که شرکت های سرمایه ای با شرکت های ضمانتی با یکدیگر مخلوط شده و نوع دیگری ... عنوان مقاله : شرکتهای مختلط pyalda68he.saharstore.ir/page-49425.html‎Cachedدانلود تحقیق کامل در مورد شرکت مختلط سهامی مقاله درباره شرکت مختلط سهامی در ... عنوان تحقیق : شرکت ... عنوان کامل: تحقیق پیرامون قوانین و شرایط شرکت های سهامی. عنوان مقاله : شرکتهای مختلط f6ftha.adnashop.ir/page-52581.html‎Cachedدانلود تحقیق کامل در مورد شرکت مختلط سهامی مقاله درباره شرکت مختلط سهامی در ... عنوان تحقیق .... عنوان کامل: تحقیق پیرامون قوانین و شرایط شرکت های سهامی. دانلود تحقیق شرکت های مختلط سهامی - داک لینک doclink.ir/دانلود-تحقیق-شرکت-های-مختلط-سهامی/‎Cached11 آگوست 2016 ... مقدمه به موجب ماده 162 قانون تجارت «شرکت مختلط سهامی شرکتی است که در تحت اسم مخصوص بین یک عده شرکاء سهامی و یک یا چند شریک ضامن ... تحقیق کامل در باره انواع شرکت - مقاله و تحقیق theorize.persianblog.ir/tag/تحقیق_کامل_در_باره_انواع_شرکت‎Cached Similarشرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی است که برای امور تجاری تحت نام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار ... مرکز خرید r-love-r fr-love-ra.alalestore.ir/‎Cachedallfiles.blogsky.com/1395/05/04/post-11255/. 25 جولای 2016 ... مقاله پیرامون شرکتهای مختلط - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران ... شرکت مختلط - بزرگترین مرجع تحقیق و پروژه,مقاله irtahghigh.mihanblog.com/post/610‎Cached Similarدر این قبیل شرکت ها دو نوع شریک موجود است: 1. شرکاء سهامی شرکاء ضامن شرکت مختلط گاهی در عمل دیده می شود که شرکت های سرمایه ای با شرکت های ضمانتی با ... دانلود مقاله پیرامون شرکتهای مختلط - دیــــجی دانــــلود digidl.sellfile.ir/prod-234777-دانلود%20مقاله%20پیرامون%20شرکتهای%20مختلط.html آثار ورشکستگی, انتقال سهم الشرکه, انحلال شرکت های مختلط, شرکاء با مسئولیت محدود, شرکاء سهامی, شرکاء ضامن, شرکت مختلط, طلبکاران, طلبکاران شرکت,