دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

منطق فازی و عملیات بر روی آن

» :: منطق فازی و عملیات بر روی آن
پروژه پایان نامه منطق فازی و عملیات بر روی آن
پروژه پایان نامه منطق فازی و عملیات بر روی آن
دیگر نگران نوشتن پایان نامه نباشید .
ما برای شما پایان نامه ای کامل تهیه کرده ایم که با کمترین قیمت برای شما دوست خوبم اماده دانلود می باشد .
قسمتی از متن :
اصول مطق فازی بر تعاریف مجموعه های فازی استوار است. همان گونه که اصول منطق کلاسیک بر مجموعه های کلاسیک یا مطلق استوار هستند. اهمیت منطق و مجموعه های فازی بخصوص اخیراً و پس از بوجود آمدن نگرشهای جدید در علوم و تکنولوژی موسوم به موج سوم افزایش یافته است . در نگرش موج سومی سعی تکنولوژیست ها بر هر چه نزدیکتر کردن ماشین وتکنولوژی به انسان متمرکز می شود که یکی از ابعاد آن طراحی و ساخت ماشنهایی است که به نوعی روالهای عملکرد انسانی را شبیه سازی کند . منطق فازی همانگونه که خواهیم دید یکی از ابزارهای مؤثر در ایجاد روالها و طراحی سیستمهایی با عملکرد نزدیک به انسان است.
همه می دانیم که یک انسان در تصمیم گیریهایش معمولاً کمتر احتیاج به اطلاعات کامل و دقیق دارد. مثلاً یک تعمیر کار خبره اتومبیل تنها با گوش دادن به صدای موتوز و بر حسب تجربه می تواند معیوب یا سالم بودن موتور را تخیص دهد. در اینجا تشخیص عیب مبنای یک سری اطلاعات نسبتاً ساده _ صدای موتور _ و با استفاده از تجربیات قبلی ـ یعنی مقایسه صدای موتور فعلی با صدا هایی که از انواع موتورهای سالم و خراب در ذهن وجود داشته ـ و به صورت ناخودآگاه انجام می گیرد. یک سیستم تشخیص فازی نیز سعی می کند به همین ترتیب عمل کند.
در نظریه کلاسیک و سنتی مجموعه ها عضویت یک شی در مجموعه به صورت مطلق ، با تعلق و عدم تعلق ، تعیین می شود. ولی در مجموعه های فازی ما با تعلق یا عضویت به صورت مطلق برخورد نمی کنیم . از دید نظریه فازی عضویت هر شی در هر مجموعه با یک تابع دارای مقادیر بین 0و1 موسوم به تابع مقدار عضویت یا به صورت ساده تر تابع عضویت تعریف می شود. این تعریف ابتدائی باعث می شود قدرت انعطاف اصول اصول فازی درکارکرد با مجموعه ها بیشترباشدبرای مثال مجموعه { اعداد بسیاربزرگترازیک} =A را در . . .
خرید و دانلود محصول

1394/12/13
منطق فازی , دانلود , مقاله , دانلود مقاله , پایان نامه منطق فازی
تعداد صفحات : 110 | نوع فرمت : ورد |



لینک منبع :منطق فازی و عملیات بر روی آن

[PDF] ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎﺯﯼ - Saba Web Page saba.kntu.ac.ir/eecd/People/Takami/...files/.../Chp1_FuzzySets.pdf‎Cached Similarﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻛﻠﻲ ﺩﺭ ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎﺯﻱ ﺍﺣﺘﻴﺎﺝ ﺑﻪ ﺩﺍﻧﺴﺘﻦ ﺳﻪ ﭼﻴﺰ ﺍﺳﺖ، ﺍﻭﻝ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻳﺎ ﻣﺪﻟﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎ، ﺩﻭﻡ .... ﺗـﺎﺑﻊ. ﺗﻌﻠﻘﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺳﺎﺧﺘﺎﺭ ﻛﻠﻲ ﺁﻧﺮﺍ ﻗﺒﻼﹰ ﺗﻌﻴ. ﻴﻦ. ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ . ١-٣. ﻋﻤﻠﻴﺎﺕ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ. ﻫﺎﻱ ﻓﺎﺯﻱ. [PDF] فایل ضمیمه araku.ac.ir/~d_comp_engineering/final_project/205-t.pdf‎Similarﻫﺎی ﻓﺎزی و ﻋﻤﻠﯿﺎت اﺳﺎﺳﯽ ﺑﺮ روی ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ. ﻫﺎی ﻓﺎزی. 2-1 . از ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ. ﻫﺎی ﮐﻼﺳﯿﮏ ﺗﺎ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ. ﻫﺎی ﻓﺎزی ............................. .............. . .... اﺻﻮل اﺳﺎﺳﯽ در ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎزی ........................................ . [DOC] DOCX rtv.iauksh.ac.ir/content/users/user_iauksh/rtv...ac.../7.paye.docx‎Cached Similarعملیات اصلی مجموعه های فازی, 10 ... اعداد فازی و عملیات بر روی آن, 17 ... از جمله عواملی که به استفاده از منطق فازی در کنترل کمک کرد پیشرفت های بود که در سخت افزار ... [PDF] ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎزی www.hamrahnet.com/dnload/fazzi/faz3.pdf‎Cached Similarاﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ دﺳﺖ ﻣﺎ را ﺑﺮای اﻋﻤﺎل ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎزی ﺑﺎز ﻧﻤﯽ ﮔﺬارد و در ﻧﺘﯿﺠﻪ اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﯾ. ﺮی ... ﺷﻮد در اﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﺧﺮوﺟﯽ ﻫﺎی ﻓﺮآﯾﻨﺪ را اﻧﺪازه ﮔﯿﺮی ﮐﺮده و ﺑﻄﻮر ﻫﻤﺰﻣﺎن ﻋﻤﻠﯿﺎت ﮐﻨﺘﺮل را اﻧﺠﺎم ﻣﯽ دﻫﺪ. منطق فازی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/منطق_فازی‎Cached Similarمنطق فازی (به انگلیسی: fuzzy logic ) اولین بار در پی تنظیم نظریهٔ مجموعه‌های فازی ... از آن جا که در عمل هر دو نوع دانش مورد نیاز است منطق فازی می‌کوشد آن‌ها را به صورتی ... 3. عملیات بر روی مجموعه های فازی - پایگاه ملی داده های علوم زمین: اطلاعات ... www.ngdir.ir/geoportalinfo/PSubjectInfoDetail.asp?PID=1387...‎Cached Similar3. عملیات بر روی مجموعه های فازی واضح است که تابع عضویت یک جزء اساسی از یک مجموعه ی فازی است . بنابراین طبیعی است که عملیات روی مجموعه های فازی را با ... منطق فازی و کاربردهای آن در پیاده سازی کنترلر فازی vista.ir/.../منطق-فازی-و-کاربردهای-آن-در-پیاده-سازی-کنترلر-فازی‎Cached Similarمنطق فازی تعمیمی از منطق دو ارزشی متداول است و درحالیکه در منطق دودویی جایی برای واژه هایی همچون "کم"، .... عملیات اساسی روی مجموعه های فازی(t-norm, co-norm) [PDF] ﻣﻨﻄﻖ ﺍﻋﺪﺍﺩ ﻓﺎﺯﯼ ganj.irandoc.ac.ir/articles/download_sparse/563684‎Cached Similarﻫﺎی ﻓﺎزی در. ﺑﺮﮔﯿﺮﻧﺪه ﻣﻨﻄﻖ ﻓﺎزی، ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻓﺎزی، ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی ﻓﺎزی، ﺗﻮﭘﻮﻟﻮژی. ﻓﺎزی، ﺗﺌﻮری ﺗﺮﺳﯿﻢ ﻓﺎزی و ﺗﺠﺰﯾﻪ و ﺗﺤﻠﯿﻞ داده. ﻫﺎی ﻓﺎزی ﻣﯽ ..... ﺑﺮﺧﯽ ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﯽ روی اﻋﺪاد ﻓﺎزی ذورﻧﻘﻪ ای. دو ﻋﺪد ﻓﺎزی. ,b. منطق فازی fuzzy-bineshodanesh.blogfa.com/‎Cached Similarمنطق فازی - منطق فازی معتقد است که ابهام در ماهیت علم است.... ... بنبابراین این دو روابط فقط یک نوع عملیات را روی مجموعه های فازی تعریف می کنند . چرا ما به انواع دیگر ... دانلود منطق فازی و عملیات بر روی آن رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/منطق-فازی-و-عملیات-بر-روی-آن/‎Cached28 ژوئن 2016 ... منطق فازی و عملیات بر روی آن منطقه آزاد انزلی الطیر ارس منطقة اروند ماکو چابهار نوع 2 در متلب سازی فازیل میرانی ahp زدایی شهودی دوم عصبی ورزش ...