دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

گزارش کاراموزی در شرکت مترآب

» :: گزارش کاراموزی در شرکت مترآب

آشنایی با مکان کارآموزی

شرکت مترآب به بررسی طرح‌های توجیهی کارخانه‌های که به نوعی با آب در ارتباطند پرداخته مانند طرح توجیهی آبرسانی به قشم یا طرح توجیهی ساختن کارخانجاتی مانند تولید پکیج، آبگرمکن و کولر آبی انجام دادن ممیزی برای دادن انشعابات و طراحی ادوات فنی برای کارخانه‌ها پرداخته که کارها در این شرکت بصورت پروژه‌ای می‌باشد و بعد از اتمام پروژه دیگری در دست گرفته خواهد شد این شرکت برای گرفتن تسهیلات از بانک‌ها با توجه به کار کردن روی طرح‌های توجیهی برای سرمایه‌گذاران تلاش می‌کند و بدین ترتیب سعی در افزایش تولیدات و پیشرفت‌های صنعتی کشور دارد.

تحلیل اقتصادی

در این فصل مبالغ ارزیابی تأسیسات موجود ، سرمایه‌گذاریهای جدید، سرمایه‌گذاریهای جایگزینی، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات، درآمدهای سرمایه‌ائی و درآمدهای جاری به همراه عوامل مؤثر شامل جمعیت، نوع و میزان مصرف، میزان تولید، زمان، تورم، کارمزد بانکی و . . . مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

1- زمان

بلحاظ ضرورت تعیین وضعیت تأمین آب شهر قشم از جانب کارفرمای محترم خواسته شده است که یک گزارش تحلیلی تا سال 1384 بصورت مجزا تهیه گردد. لذا دوره این بررسی از سال 1378 الی 1384 خواهد بود.

2- هدف

با توجه به شرایط موجود برای جمعیت شهر قشم و شهرک‌های جدید ایجاد شده و یا در دست ساختمان بطوریکه در فصلهای گذشته اشاره گردید تنها منابع تولید آب شیرین تا سال 1383 دستگاههای آب شیرین‌کن هستند و پس از آن از طریق انتقال آب از سرزمین اصلی با اطمینان بیشتر نیاز مصرف‌کنندگان آب در شهر قشم تأمین خواهد شد.

در حال حاضر تولید در حد 2000 متر مکعب در روز است و با تعمیرات اساسی و نگهداری مناسب از دستگاههای آب شیرین کن انتظار می‌رود که تولید تا سقف 5500 متر مکعب در روز برسد. وضعیت موجود شبکه توزیع حاکی از آن است که اولاً حدود 2200 انشعاب را تحت پوشش دارد و ثانیاً بعلت نقص فنی در بعضی از لوله‌ها، خصوصاً انشعبات، تلف آب در آن زیاد است. از طرف دیگر شبکه بصورت مداوم مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد و مدت بهره‌برداری کمتر از 8 ساعت در هفته است.

خرید و دانلود محصول

1395/04/02
رایگان , دنلود , مقاله , تحقیق , ورد , کاراموزی , word , گزارش کاراموزی در شرکت مترآب , مقاله در مورد گزارش کاراموزی در شرکت مترآب , مقاله در مورد کاراموزی در شرکت مترآب , گستردگی وجد راههای ارتباطی استانی
نوع فایل : word | تعداد صفحات : 37 |



لینک منبع :گزارش کاراموزی در شرکت مترآب

گزارش کارآموزی در شرکت مترآب - صفحه. اصلی alfa.ofmas.ir/product-227769-گزارش-کارآموزی-در-شرکت-مترآب.aspx‎Cachedگزارش کاراموزی در شرکت مترآب کاراموزی در شرکت مترآب کارورزی در شرکت مترآب دانلود گزارش کارآموزی در شرکت مترآب. گزارش کاراموزی شرکت مترآب تولید پکیج، آبگرمکن و ... - مستند بیرجند document.birjandteb.ir/doc-100-گزارش-کاراموزی-شرکت-مترآب-تولید-پکیج/‎Cached19 آگوست 2016 ... دانلود گزارش کاراموزی رشته تاسیسات شرکت مترآب تولید پکیج، آبگرمکن و کولر آبی بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 40. گزارش کارآموزی ... گزارش کاراموزی شرکت متر آب ( طرح توجیهی ) - ایران فایل دانلود www.iranfiledl.blogsky.com/1395/06/14/post-8267/‎Cached4 سپتامبر 2016 ... کارآموزی شرکت مترآب به بررسی طرح‌های توجیهی کارخانه‌های که به نوعی با آب در ارتباطند ، با فرمت ورد 35 صفحه بخشهایی از متن و عناوین : آشنایی ... گزارش کاراموزی در شرکت مترآب - سرگرمی و دانلود www.fastcamp.ir/news/21623‎Cachedآشنایی با مکان کارآموزی \n \n شرکت مترآب به بررسی طرح‌های توجیهی کارخانه‌های که به نوعی با آب در ارتباطند پرداخته مانند طرح توجیهی آبرسانی به. گزارش کاراموزی در شرکت مترآب - فروشگاه آنلاین فایل 13m.pishroblog.ir/Tag/+گزارش+کاراموزی+در+شرکت+مترآب+‎Cached20 آگوست 2016 ... شما برای دانلود فایل گزارش کارآموزی در شرکت مترآب به این صفحه هدایت شده اید . برای دانلود این فایل و مشاهده توضیحات کامل و فهرست مطالب گزارش ... گزارش کاراموزی شرکت مترآب تولید پکیج، آبگرمکن و کولر ... - DOCZ.ir docz.ir/گزارش-کاراموزی-شرکت-مترآب-تولید-پکیج،/‎Cachedدانلود گزارش کاراموزی رشته تاسیسات شرکت مترآب تولید پکیج، آبگرمکن و کولر آبی بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات ۴۰ گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی ... دانلود از توتال فایلز - گزارش کاراموزی شرکت مترآب تولید پکیج ... totalfiles.ir/1395/05/.../دانلود-از-توتال-فایلز-گزارش-کاراموزی-ش-9/‎Cached13 آگوست 2016 ... دانلود گزارش کاراموزی رشته تاسیسات شرکت مترآب تولید پکیج، آبگرمکن و کولر آبی بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات ۴۰ گزارش کارآموزی ... گزارش کاراموزی شرکت مترآب | مهندسی کامپیوتر cmpeng.ir/?p=32241‎Cached7 ژوئن 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*. فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت). تعداد صفحه:37. فهرست و توضیحات: آشنایی کلی با مکان کارآموزی گزارش کاراموزی شرکت متر آب ( طرح توجیهی ) | کانون صبای روستای رهن www.canoonsaba.ir/محصول-6882-گزارش-کاراموزی-شرکت-متر-آب-طرح-ت/‎Cached23 جولای 2016 ... کارآموزی شرکت مترآب به بررسی طرح‌های توجیهی کارخانه‌های که به نوعی با آب در ارتباطند ، با فرمت ورد ۳۵ صفحه. بخشهایی از متن و عناوین :. گزارش کاراموزی شرکت مترآب تولید پکیج، آبگرمکن و کولر آبی - فایل ... fileavval.ir/گزارش-کاراموزی-شرکت-مترآب-تولید-پکیج،/‎Cached11 آگوست 2016 ... دانلود گزارش کاراموزی رشته تاسیسات شرکت مترآب تولید پکیج، آبگرمکن و کولر آبی بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات ۴۰ گزارش کارآموزی ...