دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

روستای رزمقان شیروان

» :: روستای رزمقان شیروان

روستای رزمقان در 15کیلومتری شهرستان شیروان واقع شده است با آب و هوای معتدل و خشک می باشد .

این روستا به رمگاه معروف بوده است که بعدها به رزمقان تغییر یافت ، رزمگاه به دلیل اینکه محلی رزمی و پایگاهی برای سربازان بوده است .

این روستا با وجود یک امامزاده بنام محمدرضا که در غرب روستا قرار گرفته است و همچنین به دلیل رودخانه های پرآب تشکیل شده است .

محل توسعه روستا از گورستانی که در غرب روستاست و به سمت جنوب شرقی توسعه یافته به دلیل زمینهای حاصلخیزی کهخ دارد وجود کوهی که در پشت گورستان موجود است مانعی برای توسعه است و جایی برای توسعه ندارد .

خرید و دانلود محصول

1394/08/27
روستای , رزمقان
تعداد اسلاید : 27 اسلاید |



لینک منبع :روستای رزمقان شیروان

روستای رزمقان :: شیروان | گلیان نیوز gelian.ir/post/115‎Cached14 ژانویه 2014 ... روستای رزمقان در 12 کیلومتری جنوب شیروان واقع است که از شمال به روستای تنسوان و از جنوب به روستای ملا‌باقر و گلیان و از شرق به روستای ورگ و ... مسجد روستای رزمغان :: شیروان | گلیان نیوز gelian.ir/tag/مسجد%20روستای%20رزمغان‎Cached۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «مسجد روستای رزمغان» ثبت شده است - شهرستان شیروان. نگاهی به روستای رزمغان (گزارش تصویری) :: شیروان | گلیان نیوز gelian.ir/post/555‎Cached3 ژوئن 2016 ... روستای رزمغان در دهستان گلیان که در 10 کیلومتری شهرستان شیروان قرار دارد. این روستا در این چند سال اخیر با همکاری شورای اسلامی و دهیار روستا ... Images for روستای رزمغان شیروان شیروان - ویکی روستا wikiroosta.ir/شیروان‎Cached Similarسلطان محمود غزنوی در لشکرکشی خود به هندوستان یک شبانه روز در حد فاصل ورگ- رزمغان توقف کرده بود و این محل هنوز هم در میان مردم شیروان به تخت سلطان محمود معروف ... شهدای روستای رزمغان :: شیروان | گلیان نیوز gelian.ir.domains.blog.ir/tag/شهدای%20روستای%20رزمغان‎Cached۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «شهدای روستای رزمغان» ثبت شده است - شهرستان شیروان. Jamasp Maps - نقشه و آدرس استان خراسان شمالی، شهرستان شیروان ... maps.jamasp.ir/details.asp?AVC/AhCvAx‎Cachedموقعیت محل نشانی آدرس استان خراسان شمالی، شهرستان شیروان، بخش مرکزی، دهستان گلیان، روستای رزمغان. دیدار بسیجیان روستای رزمغان شیروان با خانواده شهید محتشمی www.basijnews.ir/.../دیدار-بسیجیان-روستای-رزمغان-شیروان-با-خانواده-شهید-محتشمی‎Cachedبسیجیان پایگاه مقاومت شهید دستغیب روستای رزمغان به دیدار خانواده معزز شهید مهدی محتشمی رفتند. دیدار بسیجیان روستای رزمغان شیروان با خانواده شهید محتشمی | سپاه ... khsh.basij.ir/?q=node/19075‎Cached24 نوامبر 2015 ... به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شیروان؛ بسیجیان پایگاه مقاومت شهید دستغیب روستای رزمغان به دیدار خانواده معزز شهید مهدی محتشمی ... روستای رزمقان RAZMAGHAN bama.resaco.ir/bama/1/6/47.htm‎Cachedروستای رزمقان RAZMAGHAN. روستای رزمقان در 12 کیلومتری جنوب شیروان واقع است که از شمال به روستای تنسوان و از جنوب به روستای ملا‌باقر و گلیان و از شرق به ...