دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

روستای توسکستان

» :: روستای توسکستان

روستا در ابتدا بنام سازمان قاسم خان مقصودلو بوده و پس از انقلاب و کوتاه شدن دست بزرگ مالکان کارگران این زمینها به صورت مالکین در آمدند . البته مقدار زیادی از زمینها در اختیار حوزه علمیه گرگان می باشد و از عواید آن بهره برداری می کنند روستا در سر شماری سال 75 به اسلام آباد فندرسک نامگذاری شده است . علل پیدایش روستاها به خصوص روستاهای نواحی دشتی وجود آب کافی و زمین هموار و مستعد برای کشاورزی بوده است .

بطور کلی علاوه بر وجود عوامل مذکور ، عوامل دیگری نیز چون امنیت و دفاع ، اجتماعی و اقتصادی در مکان گزینی روستا ها نقش دارند و بنا به همین عوامل شکل گیری آنها تکوین می یابد .

شرایط آب و هوائی بطور مستقیم و غیر مستقیم در پراکندگی و یا تراکم جمعیتی نقاط جمعیتی تاثیرگذار می باشد .

عناصر آب و هوائی چون وضعیت دما ، بارش ، رطوبت و باد از مهمترین عوامل مؤثر در محیط طبیعی و محیط انسان ساخت می باشد . بر این اساس در راستای بررسی و شناخت عناصر طبیعی منطقه مورد مطالعه وضعیت آب و هوائی آن مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد .

موقعیت اقتصادی هر روستا وهر سرزمین.وابسته به کارکرد بخشهای اقتصادی است.این کارکرد در پرتوترکیب بهینه قدرت تولیدی ان روستا شکل می گیرد .این روستا مهمترین فعالیت اقتصادی ان زراعت و دامداری است که مشخصه بارز ان سنتی بودن نوع فعالیت-زراعت و دامداری است.صنعت روستا بسیار محدود است وبه عنوان مثال بافتن قالی در واقع نه به عنوان شغلی برای سرپرست خانوار.بلکه به عنوان یک فعالیت جنبی و تفننی که زنان و دختران به ان مشغولند.

خرید و دانلود محصول

1394/08/27
روستای
تعداد اسلاید : 46 اسلاید |



لینک منبع :روستای توسکستان

وبسایت منطقه گردشگری توسکستان www.tooskestan.ir/‎Cached Similarجلسه بررسی وحل مشکلات روستای توسکستان باحضور دهیار و رئیس شورای اسلامی وبخشدار محترم بخش مرکزی شهرستان گرگان وچند تن از روسای اداره های مربوطه در ... Images for روستای توسکستان جنگل توسکستان گرگان - جاذبه های طبیعی وگردشگری کتول ... katoul-afraz.persianblog.ir/tag/جنگل_توسکستان__گرگان‎Cached Similarآبشار توسکستان در26کیلومتری جنوب شرقی گرگان در مسیر جاده گرگان به شاهرود ودر منطقه گردشگری توسکستان قرار دارداین آبشار9کیلومتر بعد از روستای ... جنگل توسکستان - سایت گردشگری استان گلستان - مکان بین www.makanbin.com/golestan/?place=جنگل-توسکستان‎Cached Similarجنگل توسکستان منطقه توسکستان روستای توسکستان جنگل های گرگان جاذبه های طبیعی گلستان جاهای دیدنی گرگان. جاده توسکستان به شاهرود یک جاده روستایی است » اداره کل راه و شهرسازی ... golestanrud.ir/.../404-جاده-توسکستان-به-شاهرود-یک-جاده-روستایی-است.html‎Cached Similarمدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: جاده توسکستان به روستاهای بالادست و منتهی به حوزه استحفاظی شهرستان شاهرود یک راه روستایی است و مشخصات فنی آن، راه اصلی ... آرک توسکا (جنگل توسکستان) www.archituska.blogfa.com/‎Cached Similarپیچ های توسکستان تا خود روستا را نگاه کنی پر از زباله است. بعضی ها استعداد به خرج داده اند و زباله ها را داخل پلاستیکی بزرگتر بسته بندی می کنند و لب جاده می ... چگونه به جنگل توسکستان برویم؟ - طبیعت مینوی ایران www.minoog1348.blogfa.com/post-7.aspx‎Cached Similarپس از عبور از روستای جلین درسمت راست جاده راهی را می بینید که به توسکستان منتهی می شود.پس از عبور از زمین های کشاورزی به روستای توسکستان می رسد: ... میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان / روستای توسکستان گرگان www.golestanchto.ir/tourism/place.php?id=154‎Cachedتوسکستان ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان در استان گلستان است. این روستا دردهستان استرآباد جنوبی و در 15 کیلومتری جنوب شهرگرگان قراردارد. جنگل توسکستان گرگان ؛ راهنمای گشت و گذار در جنگل پاییزی ... 7tara.com/جنگل-توسکستان-گرگان-؛-راهنمای-گشت-و-گذا/‎Cached Similar8 دسامبر 2014 ... توسکستان در استان گلستان. جنگل توسکستان گرگان. یک جاده تقریبا ۳۰ کیلومتری که در راه از چندین روستا تماشایی و ییلاقی می گذرد جاده ... جنگل توسکستان - تیشینه www.tishineh.com/touritem/2711/جنگل-توسکستان‎Cached Similarجاده توسکستان به شاهرود 55 کیلومتری شرق روستای چهار باغ ، دهستان استرآباد جنوبی ، بخش مرکزی شهرستان گرگان واقع است. این کاروانسرا قبل از روستای چها.