دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق ebook یا کتاب الکترونیکی

» :: تحقیق ebook یا کتاب الکترونیکی
این تحقیق کامل در 5 صفحه و در فرمت word می باشد
یا کتاب الکترونیکی، پدیده ای کاملاً تازه در این بین است و می رود تا نظام آموزش و اطلاع رسانی را با دگرگونی هایی اساسی مواجه سازد. کتاب های الکترونیکی یا ebooks صرفاً نسخه های الکترونیکی مطالب مکتوب نیستند . بلکه میتوانندعلاوه برمتن ، صوت وتصاویرو … رانیز شامل شوند. بعلاوه می توانند درقالب فایل هایی که می تواند توسط یک رایانه اجرا شود مانند قالب های Word Text ،HTML ،PDF وفایل های اجرایی EXE درآیند.
از اختراع رایانه، ترانزیستورها و ابداع اینترنت به عنوان فصل های انقلابی در تاریخ علم یاد شده است. با رواج هرچه بیشتر تاثیر رایانه در جزئی ترین مسائل روزمره، دنیای ما با سرعت هرچه بیشتر به دنیای الکترونیک و دیجیتال تبدیل می شود. کتاب و چاپ و نشر نیز از این راه باز نمانده اند و ظهور نشر الکترونیک به گونه ای که در ۲ یا ۳ سال اخیر شاهد آن بودیم، oصنعت چاپ و نشر را دستخوش تحولی عظیم کرده است

خرید و دانلود محصول

1395/04/04
تحقیق , ebook , یا , کتاب



لینک منبع :تحقیق ebook یا کتاب الکترونیکی

Ebook یا کتاب الکترونیکی چیست؟ - راسخون rasekhoon.net/.../Ebook%20یا%20کتاب%20الکترونیکی%20چیست؟/‎Cached14 نوامبر 2008 ... Ebook Ebook یا کتاب الکترونیکی، پدیده ای کاملاً تازه در این بین است و می رود تا نظام آموزش و اطلاع رسانی را با دگرگونی هایی اساسی مواجه سازد. Ebook یا کتاب الکترونیکی چیست؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/309857/Ebook-یا-کتاب-الکترونیکی-چیست؟‎Cached SimilarEbook یا کتاب الکترونیکی، پدیده ای کاملاً تازه در این بین است و می رود تا نظام آموزش و اطلاع رسانی را با دگرگونی هایی اساسی مواجه سازد. کتاب های الکترونیکی یا ... کتاب الکترونیکی (eBook) چیست؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/211807/کتاب-الکترونیکی-(eBook)-چیست؟‎Cached Similarبه این وسیله eBook Reader گفته می شود و کتابی را که توسط این وسیله می ... "یک کتاب الکترونیکی ممکن است بیش از ۱۰۰ صفحه داشته باشد و یا یک کتاب ... سفرنامه مطبوعاتی یا گزارش از سفر , تحقیق در دوره ‌تحصیلی در این دانشگاه , عمارت ملک ,. کتاب الکترونیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کتاب_الکترونیک‎Cached Similarکتاب الکترونیک یا ئی‌بوک (به انگلیسی: E-book ) کتابهایی هستند که به شکل پرونده‌های رقومی تولید و خوانده می‌شوند. کتاب‌های الکترونیکی صرفاً نسخه‌های ... کتاب کاغذی و الکترونیک؛ همزیستی یا جایگزینی؟ - ماهنامه صنعت چاپ www.iranprint.com/fa/mag/inmag.php?id=1511‎Cached Similarیکی از جالب‌‌ترین این موارد، توسعه کتاب‌های الکترونیک (Ebook) است؛ چه از نظر ... محققان، ابیگیل سلن و کنتون اوهارا، این موضوع را در یک تحقیق آزمایشگاهی که ... بانک جامع کتاب الکترونیکی ::::: ایران ایبوک :::::دانلود کتاب ،مقاله ... www.iran-ebook.com/‎Cached Similarدانلود کتاب ، مقاله ، مجله در هزاران عنوان با لینک مستقیم ، در تمامی عناوین انگلیسی و فارسی با توضیحات کامل. ... راه اندازی وب سایت ‌Iran-eBook ..... سایت در حال ... تیپ شخصیتی به اشخاصی اشاره می‌کند که چندین صفت یا ویژگی مشترک دارند. ebook یا کتاب الکترونیکی چیست؟ - پایگاه خبری دانش آموزان همدان tnews.ir/news/d2f945960862.html‎Cachedیا کتاب الکترونیکی، پدیده ای کاملاً تازه در این بین است و می رود تا نظام آموزش و اطلاع رسانی را با دگرگونی هایی اساسی مواجه سازد. کتاب الکترونیکی (ebook) - اطلاع رسانی صنعتی www.nemoneh.com/user/mag16.asp‎Cached SimilareBook یا کتاب الکترونیکی، پدیده ای کاملاً تازه در این بین است و می رود تا نظام آموزش و اطلاع رسانی را با دگرگونی هایی اساسی مواجه سازد. کتاب های الکترونیکی یا ... تحقیق ebook یا کتاب الکترونیکی - فایلگاه filegah.ir/تحقیق-ebook-یا-کتاب-الکترونیکی/‎Cached30 ژوئن 2016 ... این تحقیق کامل در ۵ صفحه و در فرمت word می باشد. یا ... کتاب های الکترونیکی یا ebooks صرفاً نسخه های الکترونیکی مطالب مکتوب نیستند . دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب دانلود رمان کتابخانه امید ایران www.irebooks.com/‎Cached Similarدانلود رایگان کتابهای الکترونیکی دانلود کتاب دانلود رایگان کتاب کتابخانه مجازی ... یک «یتی» یا مرد برفی نامرئی که برخلاف سگ خیالی ابیگیل، واقعیت دارد!