دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز

» :: آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز

سیستم تحریک وظیفه تولید ولتاژ و جریان در رتور به منظور ایجاد میدان مغناطیسی در ماشین سنکرون را دارد.

vاجزا سیستم تحریک:
تحریک کننده (اکسایتر):

این بلوک وظیفه تاَمین جریان مستقیم مورد نیاز در سیم پیچ تحریک را به عهده دارد.

تنظیم کننده (رگولاتور):

این بلوک کنترلی، وظیفه تقویت وپردازش سیگنالهای کنترل ورودی را(به سطح و شکلی که برای کنترل تحریک کننده مناسب باشد) بر عهده دارد.

مبدل ولتاژ و جبران کننده بار:

این بلوک ولتاژ پایانه ژنراتور را اندازه گیری می نماید وپس از یکسو سازی، آن را به یک ولتاژ جریان مستقیم تبدیل می کند. سپس این ولتاژ با یک ولتاژ مرجع (که بیانگر ولتاژ پایانه ژنراتور سنکرون است ) مقایسه می شود.

پایدار ساز سیستم قدرت :

این بلوک ، به منظور میرا کردن نوسانات سیستم های قدرت ، سیگنال ورودی اضافی به تنظیم کننده ولتاژ را ایجاد می کند. سیکنالهای ورودی مورد نظر ، معمولاً انحراف سرعت روتوروتوان شتاب دهنده و انحراف فرکانس می باشد.

مدارهای محدود کننده وحفاظتی:

این بلوک شامل مجموعه وسیعی از توابع کنترلی و حفاظتی است. این بلوک برای اطمینان از این موضوع طراحی می شود که از حدود توانایی تحریک کننده و ژنراتور خارج نشود. بعضی از توابع مرسوم شامل محدود کننده جریان تحریک و محدوده زیر تحریک است. معولاً این توابع شامل مدارهای مشخصی هستند و سیگنالهای خروجی آنها می تواند در محلهای مختلف به صورت جمع کننده به سیستم تحریک اعمال شود.


معرفی اجزای سیستم تحریک

v قسمت قدرت

این قسمت شامل مجوعه پل های یکسوساز بوده که می تواند شامل یک یا چند پل تایریستوری باشد این پل ها معمولا شامل فیوزها و مدارت محافظ تایریستورها ترانسهای ایزوله پالس گیت تایریستورها می باشد که مجموعه این پل ها بصورت همزمان یا Stand by با یکدیگر در مدار باشند. علاوه بر پل های یکسوسازکلیدCB De-excitation (در صورت وجود) ومقاومت Crow bar در قسمت قدرت قرار می گیرند.

خرید و دانلود محصول

1394/11/05
تحریک , تحریک کننده , رگولاتور , مبدل ولتاژ , جبران کننده , پایدار ساز , سیستم قدرت , یکسو ساز



لینک منبع :آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز

آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز - فروش فایل های کمیاب files-shop.blogsky.com/1395/06/06/post-29527/‎Cached27 آگوست 2016 ... آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز. سیستم تحریک وظیفه تولید ولتاژ و جریان در رتور به منظور ایجاد میدان مغناطیسی در ماشین سنکرون را دارد. فروش پروژه دانش مستقیم : آشنایی با سیستمهای تحریک و راه انداز projects.daneshmostaghim.ir/?p=55‎Cachedبعد از انتخاب محصول خود ، می توانید با زدن دکمه " پرداخت آنلاین " محصول مورد نظر را خریداری کنید.. محصول به ... آشنایی با سیستمهای تحریک و راه انداز · سیستهای ... دانلود آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/آشنایی-با-سیستهای-تحریک-و-راه-انداز/‎Cached2 جولای 2016 ... آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز لیلا معماری جهان فریال بورس دوبله فارسی قطعات الکترونیکی خودرو pdf باما بانیت بانک ملی ملت بالاترین ... آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز - فایلگاه filegah.ir/آشنایی-با-سیستهای-تحریک-و-راه-انداز/‎Cached19 ژوئن 2016 ... این بلوک ولتاژ پایانه ژنراتور را اندازه گیری می نماید وپس از یکسو سازی، آن را به یک ولتاژ جریان مستقیم تبدیل می کند. سپس این ولتاژ با یک ... آشنایی با سیستهای تحریک و راه انداز - دانلود|پروژه|پایان نامه|نرم افزار ... zepo.stu1.ir/آشنایی-با-سیستهای-تحریک-و-راه-انداز/‎Cached9 آگوست 2015 ... اینبلوک ولتاژ پایانه ژنراتور را اندازه گیری می نماید وپس از یکسو سازی، آن را به یکولتاژ جریان مستقیم تبدیل می کند. سپس این ولتاژ با یک ... بررسی سیستم تحریک و راه انداز ژنراتورهای نیروگاه های گازی topdot.r98.ir/post/89‎Cachedدر این مطالب پروژه ای با عنوان بررسی سیستم تحریک و راه انداز ژنراتورهای نیروگاه های گازیآماده شده است.یکی از مهمترین ... فصل ۱- آشنایی با ژنراتور. ۱-۱- ماشین ... رله حفاظت - سیستم های تحریک و راه انداز pdce.blogfa.com/tag/سیستم-های-تحریک-و-راه-انداز‎Cachedرله حفاظت - سیستم های تحریک و راه انداز - آموزش. ... تاریخچه ژنراتور و سیستم تحریک. اجزای اصلی سیستم تحریک ... و راه انداز (1) آشنایی با اصول حفاظت ژنراتور (1) دانلود پروژه بررسی سیستم تحریک و راه انداز ژنراتورهای نیروگاه های گازی 20mikham.com/تحریک-و-راه-انداز-ژنراتور-نیروگاه-گازی/‎Cached Similar17 دسامبر 2013 ... در این مطالب پروژه ای با عنوان بررسی سیستم تحریک و راه انداز ... فصل 1- آشنایی با ژنراتور ... فصل 3- فشرده ای از سیستم تحریک با شبکه. برترین فایل پایان نامه تحقیقی بر سیستم تحریک و راه انداز ... rayantrhtuba.meeblog.ir/post/853‎Cachedبرترین فایل پایان نامه تحقیقی بر سیستم تحریک و راه انداز ژنراتورهای نوع Ty 10546 - ... برترین فایل مقاله آشنایی با گیاه داروئی آویشن · فروش دانلودی مهارت های ... آشنایی با برق مترو - اشنایی با قطار شهری bmetro.blogfa.com/page/1.aspx‎Cached Similarآشنایی با برق مترو - اشنایی با قطار شهری - اولین وبلاگ تخصصی اشنایی با برق مترو و خطوط ریلی در ایران. ... سیستم راه آهن که از سوخت ذغال سنگ استفاده می نمود شامل یک دستگاه کشنده .... ترتیب خارج شدن مقاومت های راه انداز به این ترتیب است که قطارهای DC 3 وضعیت .... تحریک موتور ژنراتور قرار داردکه درصورت افزایش جریان.