دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

استاندارد های طراحی سالن تنیس

» :: استاندارد های طراحی سالن تنیس
تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است.
که اصطلاحا به آن راکت میگویند . بازیکن با این راکت، توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند. بازیکنی (یا تیمی) که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده‌ است.
این ورزش ابتدا در انگلیس و بیشتر میان اشراف‌زادگان و ثروتمندان رایج شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی زبان رفت و اکنون در همه کشورها بازی می‌شود. به دلیل تجهیزات گران‌قیمت و زمین مناسب برای انجام این ورزش، هنوز هم تنیس به عنوان یکی از ورزش‌های گران‌قیمت شناخته می‌شود.
تنیس یکی از ورزش‌های المپیک است. در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می‌گویند تا از ورزش دیگری بنام تنیس شاهی که در سالن و در زمینی با ابعاد متفاوت بازی می‌شود و همچنین تنیس روی میز (که در برخی کشورها با نام پینگ پنگ) متمایز گردد. بازی تنیس در ابتدا بدون راکت و با دست خالی و پس از آن با دستکش انجام می‌شد.

تصویر

بخش مشخصات
  • حجم فایل : 1.13 مگابایت
  • فرمت فایل : word
  • تعداد صفحات: 4 صفحه
  • منبع :معمآرک
  • رمز عبور : ندارد
بخش آموزش
  • برای دانلود فایل ها از نرم افزار دانلود منیجر استفاده نمایید
  • درخواست ها و سوالات خود را در بخش نظرات و یا تماس با ما مطرح نمایید
  • بسیاری از سوالات و درخواست های کاربران در قسمت نظرات پاسخ داده شده است
  • برای انتشار آثار معماری خود در سایت از بخش تماس با ما در ارتباط باشید
خرید و دانلود محصول

1395/03/20
طراحی سالن تنیس , استانداردهای طراحی سالن تنیس , معماری سالن تنیس , زمین تنیس , مطالعات معماری طراحی زمین تنیس , طراحی مجتمع ورزشی , استانداردهای معماری ورزشی



لینک منبع :استاندارد های طراحی سالن تنیس

معمآرک - استاندارد های طراحی سالن تنیس memarc.ir/post/202‎Cached9 فوریه 2016 ... تنیس یکی از ورزش‌های المپیک است. در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می‌گویند تا از ورزش دیگری بنام تنیس شاهی که در سالن و در زمینی با ابعاد ... استاندارد های طراحی سالن تنیس - دانلود فایلهای کاربردی www.goodfile.blogsky.com/1395/06/04/post-20835‎Cached25 آگوست 2016 ... استاندارد های طراحی سالن تنیس. تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می zwnj;شود. هر بازیکن راکتی ... استاندارد های طراحی سالن تنیس memarc.4kia.ir/info/32987/استاندارد-های-طراحی-سالن-تنیس/?...‎Cachedتنیس یکی از ورزش‌های المپیک است. در برخی از کشورها به آن تنیس میدانی می‌گویند تا از ورزش دیگری بنام تنیس شاهی که در سالن و در زمینی با ابعاد متفاوت بازی ... Images for استاندارد های طراحی سالن تنیس یار معمآرک - استاندارد های طراحی سالن تنیس sovan.mihanblog.com/post/241 9 فوریه 2016 ... تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری ... زمین تنیس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/زمین_تنیس‎Cached Similarزمین تنیس، مکانی است که در آن تنیس بازی می‌شود. زمین تنیس، سطحی مستطیلی و سفت است دارای یک تور پست که در طول مرکز کشیده شده‌است. سطحی یکسان هم برای ... استاندارد های طراحی سالن تنیس | مهندسی کامپیوتر cmpeng.ir/?p=46052‎Cached8 ژوئن 2016 ... تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری ... استاندارد های طراحی سالن تنیس - کمپ ایران campiran.ir/project-87556-استاندارد-های-طراحی-سالن-تنیس/ 21 مه 2016 ... تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می&zwnj شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه&zwnj ای از ... معمآرک مرجع دانلود های معماری استاندارد های طراحی سالن تنیس memarc.sellfile.ir/prod-465691-استاندارد+های+طراحی+سالن+تنیس.html?...‎Cachedاستاندارد های طراحی سالن تنیس. تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از ... زمین تنیس وابعاد آن - اداره کل تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد sport.um.ac.ir/index.php/forum/20-----/571----.html‎Cached Similar23.77 متر و پهنای 8.23 متر می باشد. در بازی های دو به دو عرض زمین برابر با 10.97 متر می باشد. [size=5][color=#ff0000]محوطه زمین ...