دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی

» :: پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی

چکیده :

این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است واین پروژه به بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق داخلی می پردازد .

سالهای ابتدایی ساخت خودروهای برقی به سال 1900 میلادی بر می گردد که در آن زمان از یک طرف به علت مشکلاتی که موتورهای الکتریکی دارا بودند و از طرف دیگر اکتشاف جدید نفت و تولید فراوان آن در پیشرفت چشمگیر موتورهای احتراق داخلی ساخت این خودروها مورد توجه قرار نمی گرفت . ولی با به وجود آمدن جنگهای جهانی و کشمکش های بر سرنفت باعث شد این ماده ارزش بیشتری پیدا کند و توجه ها بیشتر به خودروهای برقی جذب شود و این بود که از سال 1990 میلادی تولید خودروهای برقی به طور جدی تری مورد توجه قرار گرفت .

در خودروهای برقی سیستم تأمین قدرت شامل یک موتور الکتریکی ، کنترلر ، باتریها و شارژر آن می باشد مجموعه محرک برقی خودروی برقی وظیفه دارد جریان مستقیم تولید شده توسط باتری را به انرژی مکانیکی تبدیل نماید که منظور از مجموعه محرک کلیه قطعاتی است که جریان مستقیم باتری ها را به نیروی کششی و گشتاور لازم برای حرکت چرخها تبدیل می کنند از مهمترین ویژگیهای خودروی برقی برد و قدرت حرکت (‌شتاب ، سرعت ، شیب روی ، و بارگیری و انعطاف پذیری) و مدت شارژ و قیمت بالای باتریها در اغلب خودروهای برقی موجود مجموعه محرک است .

خرید و دانلود محصول

1394/06/22
دانلود پروژه برق , دانلود مقاله برق , دانلود پایان نامه برق , دانلود تحقیق برق , پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی , خودرو های برقی , خودروهای هیبریدی , نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی
تعداد صفحات : 151 | فرمت فایل : doc |



لینک منبع :پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی

دانلود پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی atrdavinchi333.rozblog.com/.../دانلود-پروژه-نحوه-تأمین-انرژی-و-عملکرد-خودروی-برقی.html‎Cached3 روز پیش ... روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و ... نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی - صفحه اصلی bist.fileforosh.ir/product-1088-The-supply-and-operation-of-electric-vehicle.aspx‎Cachedمقالاتی در مورد نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی مطالبی د رمورد نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی پروژه هایی در مورد نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی. پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی… - فایل مقالات paper-files.blogsky.com/1394/04/18/post-5695/‎Cachedچکیده: این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است واین پروژه به بررسی سیستم ... پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی | کمپ ایران campiran.ir/project-2216-پروژه-نحوه-تأمین-انرژی-و-عملکرد-خودر/‎Cachedصفحه اصلی اخبار پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی .... این پروژه به بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در ... نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی|سفارش پروپوزال persianmaghale.com/نحوه-تأمین-انرژی-و-عملکرد-خودروی-برقی/‎Cachedاین پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد .... خلاصه ای کوتاه از مقاله نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی را در زیر می ... بررسی چگونگی تامین انرژی و عملکرد خودروی های برقی در word - دانلود ... www.pdf-docx.ir/بررسی-چگونگی-تامین-انرژی-و-عملکرد-خودر/‎Cached25 آگوست 2016 ... این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است. بخشی از فهرست مطالب ... بخش اول : نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی. مقدمه. پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی — مقاله دانلود (Paper ... download.hort.ir/2014/.../پروژه-نحوه-تأمین-انرژی-و-عملکرد-خودروی/‎Cached3 دسامبر 2014 ... چکیده: این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است واین پروژه به ... نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی - فروشگاه samyang ssamyangk.saharstore.ir/page-50673.html‎Cachedپروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی - کمپ ایران. فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش). تعداد صفحات:۱۴۰. فهرست مطالب: عنوان صفحه بخش اول : نحوه تأمین انرژی ... پروژه با عنوان: طراحی و ساخت خودروهای برقی www.irsme.ir/component/myblog/printblog.html?index...‎Cached3 آگوست 2016 ... این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای ... فصل ۱: نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی. پروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی – بمب فایل ایران iranbmb.ir/محصول-6954-پروژه-نحوه-تأمین-انرژی-و-عملکرد/‎Cachedپروژه نحوه تأمین انرژی و عملکرد خودروی برقی. ارسال توسط: campiran تاریخ ارسال: مرداد ۱۱, ۱۳۹۵ در: دسته‌بندی نشده | دیدگاه : 0 ... تحقیق در مورد اثرات ورزش رو بیماران ...