دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کشف کشتی حضرت نوح (ع)

» :: کشف کشتی حضرت نوح (ع)

و لقد ترکناها آیة فهل من مدّکر(سوره قمر، آیه 15)
“و ما آن کشتی را محفوظ داشتیم تا آیت عبرت شود، پس کیست که پند گیرد؟”

در سال ۱۹۵۹، یک خلبان ترک، براساس مأموریت محول شده، چندین عکس هوایی برای مؤسسه ژئودتیک ترکیه برداشت. هنگامی که مأموریت به پایان رسید، در میان عکس های او تصویری جلب نظر می کرد که بیشتر شبیه یک قایق بود تا چیزی دیگر، قایقی بزرگ که بر سینه تپه ای، در فاصله بیست کیلومتری کوههای آرارات آرمیده بود.

تصویر هوایی از فسیل کشتی که محل آسیب دیدگی ناشی از برخورد به یک صخره در آن مشخص است...

در سال ۱۹۷۶ یک باستان شناس آمریکایی به نام «ران ویت» تحقیقات جدید خود را در منطقه آغاز کرد. او بسیار زود دریافت که این شیء قایق مانند، بسیار بزرگتر ازحدی است که قبلاً تصور می کرد. او بزودی با انجام محاسبات دقیق دریافت که طول این شیء عظیم الجثه بلندتر از طول یک زمین بازی فوتبال و اندازه آن به بزرگی یک ناو جنگی است که کاملاً در زمین دفن شده است. اما کشتی کشف شده در زیر گل و لای قطوری دفن شده بود و بسختی به جز از ارتفاع قابل رؤیت بود....

خرید و دانلود محصول

1394/06/27

تعداد صفخات : صفحه 10 | تصاویر : رنگی |



لینک منبع :کشف کشتی حضرت نوح (ع)

کشتی نوح و داستان‌های حیرت‌آور کشف آن+تصاویر - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930806000752‎Cached Similar29 ا کتبر 2014 ... همه ما در مورد کشتی حضرت نوح و مطالبی که در کتاب‌های آسمانی درباره داستان آن ... عکس از روی جاده بالای دره با بزرگنمایی بالا گرفته شده است و در این ... شگفت انگیز: کشف کشتی نوح با کتیبه 5 تن آل عبا پس از 4000 ... www.netgasht.com/news/amuzesh-jok.../nooh-ship-keshti-nooh.html‎Cached Similarکشف کشتی نوح با کتیبه 5 تن آل عبا+ عکسها مطالب جالب و متنوع اخبار. ... روایت است که حضرت نوح(ع) قبل از به زمین نشستن کشتی و فروکش کردن آب، پرنده ای را ... کشف کشتی حضرت نوح(واقعی) - آپارات www.aparat.com/v/RcUqo/کشف_کشتی_حضرت_نوح(واقعی)‎Cached Similar... کشتی پس از کشف و مطالعات کتیبه های درون آن به حضرت نوح نسبت داده شده.... لایک ... یا محمد یا علی یا حسن یا حسین یا فاطمه (ع) ما هرچی داریم از این عزیزان داریم،. کشف کشتی نوح - آپارات www.aparat.com/v/QKim4/کشف_کشتی_نوح‎Cached Similarعارف کشف کشتی نوح کشف , کشتی , نوح , , عارف. ... بقایای کشف شده کشتی حضرت نوح (ع). یاسین تقوی. 2,948 بازدید. 1:33 ... Images for کشف کشتی حضرت نوح (ع) کشتی حضرت نوع (ع) پیدا شد (عکس) - که www.irannaz.com/his-ship-was-found-as-type-photo.html‎Cached Similarاما کشتی کشف شده در زیر گل و لای قطوری دفن شده بود و بسختی به جز از ارتفاع .... روایت است که حضرت نوح(ع) قبل از به زمین نشستن کشتی و فروکش کردن آب، ... گزارش تصویری: آیا ادعای کشف بقایای کشتی حضرت نوح (ع) واقعی ... www.khabaronline.ir/detail/58058/root/science‎Cached Similar27 آوریل 2010 ... گروهی از باستان‌شناسان چینی و ترک ادعا کرده‌اند که بقایای کشتی عظیم نوح پیامبر را کشف کرده‌اند. اگر این ادعا درست باشد، مشهورترین کشتی ... تصویری: بقایای کشتی حضرت نوح (ع) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../تصویری-بقایای-کشتی-حضرت-نوح-ع‎Cached Similar27 آوریل 2010 ... گروهی از باستان‌شناسان چینی و ترک ادعا کرده‌اند که بقایای کشتی عظیم نوح پیامبر را کشف کرده‌اند. اگر این ادعا درست باشد، مشهورترین کشتی ... ماجرای پیدا کردن بقایای کشتی حضرت نوح به همراه تصاویر | اندازه - قطره www.ghatreh.com/.../ماجرای-پیدا-کردن-بقایای-کشتی-حضرت-نوح-همراه-تصاویر‎Cached Similar6 نوامبر 2010 ... اندازه کشتی نوح در کتاب مقدس 300 ذراع برابر با 52.7 سانتی متر بوده است. با محاسبه این رقم، عدد ... ماجرای پیدا کردن بقایای کشتی حضرت نوح به همراه تصاویر. اندازه کشتی نوح در ... عکس/ جایگاه ایران در جدول پس از نقره محمدیان ... عکس: بقایای کشتی حضرت نوح در ایران! - نیک صالحی www.niksalehi.com/public/archives/020413.php‎Cached Similar14 ژوئن 2007 ... عکس: بقایای کشتی حضرت نوح در ایران! ... جستجو و کشف آثار باستانی کتاب مقدس به شبکه «ABC» می‌گوید: « اگر کشتی نوح نیست، پس چیست؟