دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

زندگینامه رولینگ

» :: زندگینامه رولینگ
فکر اینکه ما یک بچه داشته باشیم که بتونه از دنیای واقعی خارج بشه و به جایی بره که قدرت و آزادی داره، واقعا من رو خوشحال می‌کنه.
پدر و مادر من ، هر دو اهل لندن بودند .آنها در قطار که از ایستگاه کینگرکراس لندن ، به آرجورات اسکاتلند می رفت با هم آشنا شدند . در آن موقع هر دو 18 سال داشتند . پدر من به اسکاتلند می رفت تا به « نیروی دریایی سلطنتی » ملحق شود . مادرم نیز به اسکاتلند رفت تا به«انجمن حقوق زنان بپیوندد مادر من در آن روز گفته بود که سردش سردش شده است و پدرم کتش را به او داده بود تا گرم شود ....
---------------------------------------
فایل در فرمت Doc میباشد و برای استفاده از آن باید از نرم افزارهایی مانند Word و مشابه آن استفاده کنید .
خرید و دانلود محصول

-

1394/06/06
زندگینامه رولینگ , رولینگ



لینک منبع :زندگینامه رولینگ

جی.کی. رولینگ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/جی.کی._رولینگ‎Cached Similarرولینگ (به انگلیسی: J. K. Rowling ) و رابرت گالبریث (به انگلیسی: Robert ... برخی از زندگی‌نامه نویسان مدعی شده‌اند که علت این جدایی را رنج رولینگ از رفتار ... ‎۱ نام - ‎۲ زندگی - ‎۳ ازدواج و جدایی - ‎۴ هری پاتربیوگرافی یا زندگی نامه جی کی رولینگ نویسنده هری پاتر - هری ... boys113-harrypoter.blogsky.com/1388/02/23/post-20/‎Cached Similarجی.کی.رولینگ: فکر اینکه ما یک بچه داشته باشیم که بتونه از دنیای واقعی خارج بشه و به جایی بره که قدرت و آزادی داره، واقعا من رو خوشحال می‌کنه. پدر و مادر من ، هر دو اهل ... زندگی نامه ی جی. کی. رولینگ ( خالق هری پاتر ) به روایت خودش ... www.forums.mihandownload.com/thread151249.html‎Cached Similarشناختن نویسنده ی یک کتاب و آگاهی از پستی و بلندی‌های زندگیش برای هر خواننده‌ای ضرو. انتشار زندگینامه تصویری جی.کی.رولینگ، خالق هری ‌پاتر – دمنتور www.dementor.ir/posts/3676‎Cached Similar15 سپتامبر 2009 ... زندگینامه جی. کی. رولینگ نویسنده مجموعه پرفروش هر‌ی‌پاتر به زودی منتشر می‌شود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، زندگینامه این نویسنده ... بیوگرافی جی کی رولینگ؛خالق هری پاتر - ایران ویج forum.iranvij.ir/forum983/thread131137.html‎Cachedجو آن کتلین رولینگ در ۳۱ ژوییه سال ۱۹۶۶ متولّد شد.پدر و مادرش "پیتر" و "آن" با عشق ازدواج کردند و ثمره ی این عشق دو کودک به نام های. زندگینامه ی جی کی رولینگ - بوک پیج| دانلود کتاب btm.bookpage.ir/thread167.html‎Cached21 دسامبر 2014 ... بی تردید یکی از نویسندگان موفق سالهای اخیر جی کی رولینگ است. او توانست با اثر بیاد ماندنی هری پاتر جای خاصی در قلب مخاطبان فانتزی و ... کتاب صوتی زندگینامه جی کی رولینگ خالق داستان هری پاتر - کتاب ... radiomosbat.com/جی-کی-رولینگ/‎Cachedدر کتاب صوتی زندگینامه جی کی رولینگ خالق داستان هری پاتر با نویسنده نام آشنای سری داستان های هری پاتر و فراز و نشیب زندگی وی اشنا خواهیم شد. دانسته هایی درباره ی هری پاتر - بیوگرافی جی.کی.رولینگ potterian.blogfa.com/post-1.aspx‎Cached Similarسلام.من اناهیتا هستم عاشق داستانها و فیلمهای هری پاترم.من اینجا براتون اخبار*عکس* بیوگرافی و هرچیزی که به هری پاتر مربوط بشه رو براتون میزارم.خواستم اولین ... بیوگرافی "جی کی رولینگ" مشهورترین نویسنده زن در جهان +عکس - پرداد www.pardad.ir/N_بیوگرافی-جی-کی-رولینگ-مشهورترین-نویسنده-زن-در-جهان-عکس_5468.aspx‎Cached1 ژوئن 2013 ... به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: "جی کی رولینگ" مشهورترین نویسنده زن در جهان ، متولد 31 جولای 1965 در ولز است. او کودکی شادی داشته است و ... نویسنده داستانهای «هری پاتر» چگونه میلیاردر شد؟!! - سیمرغ seemorgh.com/culture/literature/literature-papers/41290-41290/‎Cached Similar14 سپتامبر 2009 ... رولینگ سوار قطاری در مسیر منچستر به لندن نشسته بود و ناگهان فکر و ایده اصلی هری پاتر به ذهن‌اش رسید. او در سایت تخصصی‌اش می‌نویسد.