دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تجارت بین المللی

» :: تجارت بین المللی
مقاله مدیریت با عنوان تجارت بین الملل در فرمت ورد در 56 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:

مقدمه

نظریه های تجارت بین المللی

مزیت مطلق (ABSOLUTE ADVANTAGE)

مزیت نسبی (COMPARATIVE ADVANTAGE)

اصول نظریه مزیت نسبی عبارتند از

منحنی عمر محصول در بازاریابی بین المللیINTERNATIONAL PRODUCT LIFE CYCLE

رشد داد و ستد بین المللی

سیاستهای حمایت گرانه و محدودیتهای تجاری (PROTECTIONISM AND TRADE RESTRICTIONS)

سیاست تجاری (COMMERCIAL POLICY)

تعرفه گمرکی (Tariffs)

سهمیه (Quotas)

تحریم تجاری (Embargo)

کنترل ارز (Exchange Control)

محدودیتهای غیرتعرفه ای (Nontariff Barriers)

سازمانهای تسهیلف کننده فعالیتهای تجاری

سازمان تجارت جهانی (World Trade Organization)

آنکتاد

سازمان توسعه و همکاری اقتصادی

گروه بندی بازارهای بین المللی (GROUPING INTERNATIONAL MARKETS)

منطق گروه بندی بازارها

هزینه بازاریابی در یک گروه از کشورها به چهار دلیل کمتر است

رشد گروه بندی های رسمی بازارهای بین المللی

عوامل اقتصادی

عوامل سیاسی

عوامل جغرافیایی

انواع گروههای بازار

مناطق آزاد تجاری (Free Trade Area)

اتحادیه گمرکی (Custom Union)

بازار مشترک (Common Market)

اتحادیه اقتصادی (Economic Union)

اتحادیه سیاسی (Political Union)

عمده ترین ائتلافهای بین المللی

اتحادیه اروپا (THE EUROPEAN UNION)

انجمن تجارت آزاد اروپا (THE EURO0PEAN FREE TRADE ASSOCIATION)

موافقت نامه تجارت آزاد بین ایالات متحده و کانادا(THE FERR TRADE AGREEMENT U.S.CANADA)

موافقتنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی (THE NORTH AMERICAN FREE TRADE AGREEMENT)

سازمان همکاریهای اقتصادی (THE ECONOMIC COOPERATION ORGANIZATION)

انجمن ملل جنوب شرقی آسیا ـ آسه آن (THE ASSOCIATION OF SOUTH EAST ASIAN NATIONS)

سایر گروههای منطقه ای

بازارهای بزرگ جدید (The Big Emeging Markets)

سیستم مالی بین المللی

صندوق بین المللی پول

بانک جهانی

گروه هشت

اندازه بازار

جمعیت

رشد جمعیت

توزیع جمیعت

سن

فشردگی جمعیت

درآمد

درآمد سرانه

تولید ناخالص ملی

سایر جنبه های اقتصادی

ثروتهای فیزیکی PHYSICAL ENDOWMENT

منابع طبیعی

توپوگرافی Topography

آب و هوا

فعالیتهای اقتصادی

اقتصاددانی بنام والتر روستو، مراحل توسعه اقتصادی را به شکل زیر مطرح کرده است

ساختار زیربنایی (زیرساخت) (INFRASTRUCTURE)

درجه شهرنشینی (URBANIZATION)

تورم (INFLATION)

عوامل بیرونی

تعداد بازارها

نفوذ در بازارها

بازخورد از بازار Market Feedback

تجربه

کنترل

هزینه

میزان سود

میزان سرمایه گذاری

نیازهای اداری

کارکنان مورد نیاز

روبرو شدن با مشکلات بازار خارجی

انعطاف پذیری

ریسک

صادرات

صادرات غیر مستقیم (INDIRECT EXPORTING)

فروش خارجی از طریق سازمان فروش داخلی

شرکتهای تجاری (Trading Companies)

شرکتهای مدیریت صادرات (Export management companies)

مزایای استفاده از شرکتهای مدیریت صادرات

محدودیتهای شرکتهای مدیریت صادرات عبارتند از

همکاری در صادرات و توزیع (Piggyback Exporting)

دلالان و نمایندگان صادرات (Export Brokers and Agents)

تاجر صادرات (Export Merchant)

صادرات مستقیم (DIRECT EXPORTING)

وظیفه مدیریت صادرات

انتخاب بازارهای خارجی

روشهای صادرات مستقیم

تأسیس شعبه فورش (Sales Subsidiary)

انتخاب نماینده (Representative)

کنترل توزیع کنندگان

توزیع فیزیکی و مدارک صادراتی

تولید در کشور خارجی به عنوان استراتژی ورود به بازار خارجی

مونتاژ (Assembly)

تولید قراردادی (Contract Manufacturing)

اعطای امتیاز (Licensing) :

اعطاء کنندة امتیاز (شرکت بین المللی) یکی از موارد زیر را به گیرنده امتیاز (شرکت ملی) اعطاء می کند:

معایب اعطای امتیاز عبارتند از

خرید و دانلود محصول

1394/06/16
نظریه های تجارت بین المللی , مزیت مطلق (ABSOLUTE ADVANTAGE) , مزیت نسبی (COMPARATIVE ADVANTAGE) , اصول نظریه مزیت نسبی , منحنی عمر محصول در بازاریابی بین المللیINTERNATIONAL PRODUCT LIFE CYCLE , رشد داد و ستد بین المللی , سیاستهای حمایت گرانه و محدودیتهای تجاری (PROTECTIONISM AND TRADE RESTRICTIONS) , سیاست تجاری (COMMERCIAL POLICY) , تعرفه گمرکی (Tariffs) , سهمیه (Quotas) , تحریم تجاری (Embargo) , کنترل ارز (Exchange Control) , محدودیتهای غیرتعرفه ای (Nontariff Barriers) , سازمانهای تسهیلف کننده فعالیتهای تجاری , سازمان تجارت جهانی (World Trade Organization) , آنکتاد , سازمان توسعه و همکاری اقتصادی , گروه بندی بازارهای بین المللی (GROUPING INTERNATIONAL MARKETS) , منطق گروه بندی بازارها , هزینه بازاریابی , رش



لینک منبع :تجارت بین المللی

ماهیت ومفهوم تجارت بین المللی - معلومات تازه taza.blogsky.com/1390/05/09/post-5/‎Cached Similarحقیقتاً تجارت بین المللی همانا روابط تجارتی یعنی صادرات وواردات کالاها و خدمات بین کشورهای مختلف جهان است. چون هیچ کشو را از ابتدا تاکنون نمیتوان دریافت نمود، ... حقوق تجارت بین‌الملل - Dr. Shiravi - دکتر شیروی - https://dr.shiravi.com/lessons/international-trade-law‎Cachedقصد دارم برای ارشد حقوق تجارت بین الملل بخونم آیا امکانش هست? .... یک معلومات همه جانبه در مورد شرایط عامه در حقوق تجارت بین المللی میخواهم اگر لطف کنید ممنون تان ... مقالات تجارت بین الملل - بانک مقالات حقوقی , نشر عدالت nashreedalat.ir/maghalat-hoghoghe/tajarat-benalmelal/‎Cachedدر مطالعه منابع حقوق تجارت بین الملل ما به دو اصطلاح soft law و lex mercatoria برخورد می کنیم . سافت لا به معنای حقوق نرم یا قوام نیافته می باشد و لکس مرکاتوریا به ... تجارت بین الملل www.mohammadjannaty.blogfa.com/‎Cachedتجارت بین الملل - واردات و صادرات. ... کاربران محترم از طریق لینک telegram.me/ imexsales میتوانند به کانال بازرگانی بین الملل دسترسی داشته باشند. + نوشته شده ... تجارت بین الملل hamidtejarat.blogfa.com/‎Cached Similarموسسه حقوقی و داوری بین المللی تیرازیس با هدف ارایه خدمات حقوقی و وکالت و داوری در اختلافات داخلی و بین المللی بلاخص امور تجارت بین الملل راه اندازی گردید. اقتصاد بین‌الملل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اقتصاد_بین‌الملل‎Cached Similarبازرگانی بین‌المللی به مطالعه جریان تجارت کالا و خدمات از راه مرزهای بین‌المللی و از جنبه‌های عرضه و تقاضا،ادغام اقتصادی،جنبش‌های عامل بین‌المللی و متغیرهای سیاسی ... تجارت خارجی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تجارت_خارجی‎Cached Similarتجارت خارجی به دادوستد کالا یا خدمت دارای ارزش فراسوی مرزهای بین‌المللی گفته میشود ... این سازمان با هدف تنظیم قوانین تجارت بین‌المللی تاسیس شده که در حال حاضر ... تجارت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تجارت‎Cached Similarتجارت بین‌المللی، تبادل کالا و خدمات در سراسر مرزهای ملی است. در اغلب کشورها، نشان دهنده بخش مهمی از تولید ناخالص داخلی است. بازرگانی و تجارت بین الملل - مرکز آموزش بازرگانی www.btcedu.ir/courses/courseslist/4/4‎Cached Similarدوره های آموزشی و کارگاههای آموزشی تجارت الکترونیک ، اقتصادی مالی ، اداری سازمانی ، بازاریابی و فروش. Images for تجارت بین المللی