دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقاله در مورد پایگاه داده

مقاله در مورد پایگاه داده

پایگاه داده چیست؟

پایگاه داده ، مجموعه‌ای از اقلام اطلاعاتی ساخت یافته است از آنجا که آرایش داده‌ها قابل پیش‌بینی است،می‌توانید اقلام را دستکاری کنید، تا اطلاعات مفیدی به دست آورید اساسی‌ترین مؤلفه پایگاه دادۀ Access ، جدول است که در آن اطلاعات را به صورت سطرها و ستونهای مرتب، در آورده‌اند.

پایگاه دادۀ اکسس، علاوه بر جدول، ممکن است پرس‌وجو ، فرمها، گزارشها، صفحات دستیابی داده‌ای (برای مرور وب) و مؤلفه‌های دیگر نیز داشته باشد، که تمامی آنها به شما امکان می دهند که اطلاعات درون پایگاه داده‌تان را با روشهای گوناگون مرور و دستکاری کنید.


فهرست مطالب:

پایگاه داده چیست؟. 1

مدیریت فایلها: 1

پایگاههای دادۀ آماده: 1

ذخیره سازی در جایی دیگر: 2

جدولهای تجاری و شخصی آماده: 2

تنظیم کلید اولیۀ مخصوص: 2

ساختار جدول: 3

حرکت در اطراف جدول: 3

هشدارهای کپی‌کردن و چسباندن: 5

تعیین اندازه‌ پنجره‌ها، ستونها و سطرها: 5

حذف رکوردها با فیلد Auto نامبر: 6

تغییر فونت: 6

ذخیره موضوع پایگاه داده‌ای به عنوان نوعی دیگر: 6

قواعد طراحی پایگاه داده: 7

حفاظت داده‌ها 7

پیشتبان گیری.. 7

تنظیم کلمه عبور برای پایگاه داده. 8

کاربا بیش از یک کاربر. 8

تنظیم برنامه برکار در سالهای مختلف... 8

امکانات همسان‌سازی.. 9

افزودن فیلترها درهرجدول. 10

منابع. 11




خرید فایل



لینک منبع :مقاله در مورد پایگاه داده

مقاله ای با عنوان پایگاه داده - مهندس یار mohandesyar.com/پایگاه-های-داده/‎Cached Similar18 مارس 2012 ... در این روش بسیاری از داده های مورد نیاز کاربر 1 در بین داده های در اختیار کاربر ... به صورت جامع می توان گفت: « بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده ها مجموعه ای ... مقاله در مورد پایگاه داده - دانلود مقاله mag-iran.com/مقاله-در-مورد-پایگاه-داده.htm‎Cachedپایگاه دادهپایگاه داده چیست؟دادِگان (پایگاه داده‌ها یا بانک اطلاعاتی) به مجموعه‌ای از اطلاعات با ساختار منظم و سامانمند گفته می‌شود. این پایگاه‌های اطلاعاتی. دانلود تحقیق و مقاله و پروژه دانشجویی در مورد پایگاه داده های پیشرفته paperdoc.ir/جستجوی-مقالات/q/پایگاه-داده-های-پیشرفته‎Cachedشما عبارت پایگاه داده های پیشرفته را در سایت جستجو کرده اید. براساس درخواست جستجوی شما برای دانلود تحقیق درباره پایگاه داده های پیشرفته و مقاله در مورد پایگاه ... دانلود رایگان تحقیق پیرامون پایگاه داده ها و دیتابیس www.dlbartar.com/دانلود-رایگان-تحقیق-پایگاه-داده/‎Cached Similar6 جولای 2015 ... در این تحقیق در مورد پایگاه داده سخن میگوییم .پیشرفت سریع علم کامپیوتر و کاربرد وسیعی که این تکنولوژی در کلیه امور زندگی بشر دارد. مقاله ای درباره پایگاه داده - ترفندستان www.tarfandestan.com/forum/thread28749.html‎Cached Similarسلام. دوستان من برای یک مقاله جامع پایگاه داده ها یه تحقیق در مورد یکی از زمینه های. دانلود تحقیق پیرامون پایگاه داده ها و دیتابیس - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-تحقیق-پایگاه-داده-ها-و-دیتابیس‎Cached Similar20 مارس 2010 ... دانلود تحقیق پیرامون پایگاه داده ها و دیتابیس. اسفند ۲۹, ۱۳۸۸ تحقیق, ... منظورم از فایل یه پروژه یا یه مقاله در این مورد هستش. ممنون میشم اگه کمکم ... دانلود تحقیق در مورد سیستم مدیریت پایگاه داده database-t.lel.ir/‎Cached8 آگوست 2016 ... تحقیق در مورد مدیریت پایگاه داده – دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-مدیریت -پایگاه-داده.htm. Translate this page سیستم مدیریت پایگاه ... دانلود رایگان مقاله با ترجمه : امنیت پایگاه داده freepaper.us/?paperno=56850‎Cached Similarدریافت مقاله با ترجمه فارسی sciencedirect : Database Security دانلود رایگان مقاله. ... برای یافتن و دانلود مقالات پولی و غیر رایگان ابتدا عنوان و یا موضوع مقاله مورد ... پایگاه داده‌ها - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پایگاه_داده‌ها‎Cached Similarمفهوم پایگاه داده از دههٔ ۱۹۶۰ برای کاهش مشکلات فزاینده در طراحی، ساخت، و ... مقالات بکمن این را نشان داد که فرضیات او کاربرد بسیار مؤثرتری برای ... برای مدتی نسبتاً طولانی این مدل در مجامع علمی مورد تأیید بود. مقاله ای در مورد پایگاه داده | تحقیق درباره بانک اطلاعاتی - باشگاه ... forum.pnu-club.com/54108-مقاله-ای-در-مورد-پایگاه-داده-%7C/‎Cached Similarانلود تحقیقی پیرامون پایگاه داده (DataBase) برای رشته های مرتبط با کامپیوتر موضوع : پایگ.