دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات

پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات

پست الکترونیکی به عنوان یک ابزرا مهم ارتباطی, جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزهء ما یافته. این وسیلهء ارتباطی به علت سهولت, سرعت و هزینهء نسبتاً پایی آن توسط بسیاری از سازمانها و افراد و از جمله کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی به خدمت گرفته شده.

این مقاله به معرفی و نحوهء کار با ابزارهایی چون گروههای مباحثه, گروههای خبری و فهرست (لیست) پستی که از طریق پست الکترونیکی به اشاعه اطلاعات در میان کاربران می‌پردازند, اختصاص دارد.
بزرگترین شبکهء رایانه‌ای جهان یعنی »اینترنت« که شکل تکامل یافتهء »آرپانت« می‌باشد در سال 1971 میلادی توسط آژانس تحقیقاتی سازمان دفاع آمریکا و برخی از همکاران آن در کشورهای دیگر با تعداد اندکی عضو تاسیس گردید.

در طول سه دهه فعالیت روبه‌رشد, امروزه میلیون‌ها استفاده کننده در سراسر دنیا به این شبکه عظیم جهانی وصل هستند و به انبوه اطلاعات موجود در آن دسترسی دارند. تقریباً تمام کسانی که به اینترنت دسترسی دارند از خدمات پست الکترونیکی نیز بهره‌مند هستند



خرید فایل



لینک منبع :پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات

Images for پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/213304/پست-الکترونیکی-و-اشاعه-اطلاعات‎Cachedاین مقاله به معرفی و نحوهء کار با ابزارهایی چون گروههای مباحثه, گروههای خبری و فهرست (لیست) پستی که از طریق پست الکترونیکی به اشاعه اطلاعات در میان کاربران ... پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-62622-shae-eteleat.aspx‎Cachedدانلودمقاله پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات دانلود رایگان مقاله پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات خرید و دانلود مقاله پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات خرید مقاله پست ... پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات - رز بلاگ - متفاوت ترین سرویس ... livanyekbarmasraf.rozblog.com/.../پست-الکترونیکی-و-اشاعه-اطلاعات.html‎Cached10 نوامبر 2016 ... پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات دسته: کامپیوتر بازدید: 14 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 17 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 15 پست ... پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات yab.rzb.irbloger.xyz/view552036.html‎Cachedپست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات. پست الکترونیکی به عنوان یک ابزرا مهم ارتباطی, جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزهء ما یافته. این وسیلهء ارتباطی به علت سهولت, سرعت ... پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات - تبلیغات متنی شما zanvamard.rzb.emeg.ir/view530281.html‎Cachedپست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات. پست الکترونیکی به عنوان یک ابزرا مهم ارتباطی, جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزهء ما یافته. این وسیلهء ارتباطی به علت سهولت, سرعت ... پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات - فید بلاگ yazddesign-rzb.feedblog.xyz/view504300.html‎Cachedپست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات. پست الکترونیکی به عنوان یک ابزرا مهم ارتباطی, جایگاه ویژه‌ای در زندگی امروزهء ما یافته. این وسیلهء ارتباطی به علت سهولت, سرعت ... پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات | صفحه ۳ - آفتاب www.aftabir.com/.../پست-الکترونیکی-و-اشاعه-اطلاعات‎Cached17 دسامبر 2005 ... پست الکترونیکی به عنوان یک ابزرا مهم ارتباطی, جایگاه ویژه ای در زندگی امروزه ما یافته این وسیلهء ارتباطی به علت سهولت, سرعت و هزینه نسبتاً ... برترین فایل پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات 2k8ntx.nikandlc.ir/‎Cachedبرترین فایل پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد هموطن گرامی سلام. پست الکترونیکی و اشاعه اطلاعات www.javanemrooz.com/articles/print.aspx?id=42945‎Cachedاین مقاله به معرفی و نحوهء کار با ابزارهایی چون گروههای مباحثه, گروه های خبری و فهرست (لیست) پستی که از طریق پست الکترونیکی به اشاعه اطلاعات در میان کاربران می ...