دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پورت چیست؟

پورت چیست؟

در ساده ترین تعریف ، محلیه که داده‌ها وارد یا خارج می‌شن . در مبحث هک معمولا با پورت‌های نرم‌افزاری سروکار داریم که به هر کدوم عددی نسبت می‌دیم . این اعداد بین ۱ و ۶۵۵۳۵ هستن . معمولا به یه سری از پورت‌ها کار خاصی رو نسبت می‌دن و بقیه به ‌صورت پیش‌فرض برای استفاده شما هستن .

پورت‌های که فعال هستند، هرکدوم توسط یه نرم‌افزار خاص مدیریت می‌شن . مثلا پورت ۲۵ برای ارسال Email ، هست بنابراین باید توسط یه نرم‌افزار این کار انجام بشه و این نرم‌افزار بر روی پورت ۲۵ منتظر (فال‌گوش) می‌مونه . اینجا ممکنه شخصی از فلان نرم‌افزار و دیگری از بهمان نرم‌افزار استفاده کنه ولی به ‌هر حال پورت ۲۵ همیشه برای ارسال Email هست.
در پایین لیستی از مهمترین پورت‌ها و کاربردشون رو می‌بینین :......................................



خرید فایل



لینک منبع :پورت چیست؟

پورت چیست؟ - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/news/4740215/پورت-چیست‎Cached Similar12 فوریه 2014 ... به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید برخی از دوستان برایشان سوال پیش بیاید که پورت چیست ؟ پورت در معنا به معنی درگاه ... Port (پورت) چیست وچگونه آنها را بدست بیاوریم؟ www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=668858‎Cached Similar9 ژانویه 2012 ... پورت چیست؟ پورت که در معنا به معنی درگاه است برای رد و بدل کردن اطلاعات بین دو کامپیوتر استفاده میشود. محلی است که داده‌ها وارد یا خارج می‌شوند. پورت چیست و در کل چند پورت داریم؟ - عصر رایانه ershadrayan.persianblog.ir/post/9/‎Cached Similar11 جولای 2008 ... پورت که در معنا به معنی درگاه است برای رد و بدل کردن اطلاعات بین دو کامپیوتر استفاده میشود. پس شما میتوانید بوسیله ی همین پورت ها وارد ... کامپیوتر - Port چیست؟ computer2020.blogfa.com/cat-33.aspx‎Cached SimilarPort چیست؟ محل عبور ومرور داده ها و اطلاعات /هم پورت نرم افزاری داریم هم پورت سخت افزاری. در hack ما با پورت نرم افزاری کار داریم ،پورت نرم افزاری یک عدد است در بازه ... پورت Com چیست و چه کاربردی دارد؟؟؟ - Technology-Game technology-game.rozblog.com/post/51‎Cached Similar14 ژوئن 2014 ... پورتCom که در کلمه به معنای communication Port است که به فارسی معنای پورت(( فیش))ارتباطی را دارد.این پورت ها پورت هایی هستند که در دهه70 و ... پورت چیست؟ (پورت های مجازی) — چی جوری؟! chijoori.ir/virtual-port/‎Cachedپورت که اغلب برای پورت های مجازی استفاده می شود مشحص میکند که در یک ارتباط بسته ی ارسالی به دست کدام نرم افزار برسد، فرض کنید از طریق یک کانال در یک ... IP و Port پورت چیست و چگونه آنها را بدست بیاوریم؟ - پارس میزبان forum.parsmizban.com/index.php?topic=32.0‎Cached SimilarIP شماره‌ ایست که به هر کامپیوتر متصل به اینترنت داده می‌شود تا بتوان به‌کمک آن شماره به آن کامپیوترها دسترسی داشت. این عدد برای کامپیوترهایی ... Port چیست؟ چه کاربردی دارد؟ پورت های معروف کدامند؟ - هیوا شبکه www.hiva-network.com/index.php/education/edu/468-port‎Cachedآموزش رایگان. پورت چیست؟ چه کاربردی دارد؟ پورت های معروف کدامند؟ port 00. سلام به همه شما دوستان و همراهان همیشگی هیوا. در این آموزش می خواهیم: با مفهوم Port و انواع آن ... پورت چیست؟ لیست پورت های مجازی + آموزش بستن/باز کردن پورت ها zoomtech.ir/virtual-ports/‎Cached Similar1 ژانویه 2016 ... صفحه اصلی چگونه و چطور آموزش های تخصصی پورت چیست؟ ... پورت مجازی : این نوع پورت ها در دنیای مجازی است و ما نمی توانیم آنها را دیده و لمس کنیم. پورت چیست و در کل چند پورت داریم؟ - مرکز آموزش - آراز هاست - arazhost.com/portal/knowledgebase.php?action=displayarticle&id...‎Cachedپس شما میتوانید بوسیله ی همین پورت ها وارد کامپیوتر دیگران شده و به اصلاح او را هک کنید. پورت چیست و در کل چند پورت داریم؟ پورت که در معنا به معنی درگاه است ...