دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پورت موازی چیست؟

پورت موازی چیست؟

در زمان اتصال یک چاپگر به کامپیوتر از پورت موازی استفاده می گردد. با اینکه اخیرا" استفاده از پورت های USB رایج شده است ولی همچنان استفاده از پورت موازی برای اتصال چاپگر به کامپیوتر بسیار متداول است .

از پورت های موازی می توان برای اتصال تجهیزات جانبی زیر استفاده کرد:

  • چاپگر
  • اسکنر
  • هارد درایوهای خارجی
  • کارت های شبکه
  • Tape
  • درایوهای Removable
  • CD burners

مبانی پورت های موازی:

پورت موازی ، توسط شرکت IBM و بمنظور اتصال یک چاپگر به کامپیوتر طراحی گردید. زمانیکه شرکت IBM در اندیشه طراحی و ارائه کامپیوترهای شخصی بود، ضرورت استفاده از چاپگرهای شرکت" سنترونیکس" نیز احساس گردید.شرکت IBM تصمیم نداشت که از همان پورتی که توسط چاپگرهای سنترونیک استفاده می گردید، در طراحی خود استفاده نماید.



خرید فایل



لینک منبع :پورت موازی چیست؟

درگاه موازی چیست و چه کاربردی دارد؟ - بایت گیت bytegate.ir/درگاه-موازی-چیست-و-چه-کاربردی-دارد؟/‎Cached Similar11 نوامبر 2013 ... آبان ۲۰, ۱۳۹۲ امیررضا نصیری 20,995 بازدیدparallel, parallel port, printer port, پورت, پورت parallel چیست, پورت پرینتر, پورت پرینتر چگونه ... پورت موازی چیست؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/307405/پورت-موازی-چیست؟‎Cached Similarپورت موازی چیست؟ در زمان اتصال یک چاپگر به کامپیوتر از پورت موازی استفاده می گردد. با اینکه اخیرا" استفاده از پورت های USB رایج شده است ولی همچنان استفاده از ... پورت موازی چیست - آفتاب www.aftabir.com/articles/view/...php/پورت-موازی-چیست‎Cached Similar19 جولای 2008 ... در زمان اتصال یک چاپگر به کامپیوتر از پورت موازی استفاده می گردد. با اینکه اخیرا ” استفاده از پورت های USB رایج شده است ولی همچنان استفاده از ... مهندسی الکترونیک و کامپیوتر - پورت parallel (موازی) چیست؟؟؟؟ designmt70.blogfa.com/post-20.aspx‎Cached Similarپورت موازی. در زمان اتصال یک چاپگر به کامپیوتر از پورت موازی استفاده می گردد. با اینکه اخیرا" استفاده از پورت های USB رایج شده است ولی همچنان استفاده از پورت ... پورت موازی و استفاده از آن در پروژه‌ها - وبلاگ فناوری واطلاعات (ساری) mehdimrg.blogsky.com/55‎Cached Similarامنیت و دستیابی به اطلاعات در UNIX · Vulnerability Scanner چیست؟ ... دراین فصل سعی خواهیم کرد با بررسی پورت موازی یا چاپگرها،نحوۀ استفاده از آن در پروژه‌ها و ... تشریح کامل پورت های سریال و موازی - وب سایت تبیان استان اردبیل www.tebyan-ardebil.ir/description.aspx?id=17905‎Cached16 فوریه 2011 ... پورت ها در یک دسته بندی به دو دسته موازی و سریال تقسیم بندی می شوند: Parallel Port. پورت موازی یکی از پورت های موجود در پشت کیس کامپیوتر ... معرفی پورتهای موازی کامپیوتر (LPT Port) - پرشین بلاگ computerrs.persianblog.ir/page/91‎Cached5 دسامبر 2015 ... رابطه آی کیو و ازدواج · علت صدای غیرطبیعی ازداخل کامپیوتر چیست؟ ... سیستم عامل ویندوز پورت موازی را با نام LPT می شناسد و پورت های سریال را ... پورت موازی چیست؟ - اخبار روز - آی آر بلاگر speednews.rzb.irbloger.xyz/view552034.html‎Cachedپورت موازی چیست؟ در زمان اتصال یک چاپگر به کامپیوتر از پورت موازی استفاده می گردد. با اینکه اخیرا" استفاده از پورت های USB رایج شده است ولی همچنان استفاده از ... پورت موازی چیست؟ aler.stu1.ir/‎Cachedپورت موازی چیست؟ - ,,دانلودو خرید مقاله پورت موازی چیست؟,خرید و دانلود مقاله پورت موازی چیست؟,خرید مقاله پورت موازی چیست؟,دانلود مقاله پورت موازی چیست؟,دانلود ... پورت سریال www.srco.ir/whyhow/contents/WhatIsSerialPort.htm‎Cached Similarتمامی سیستم های عامل از پورت های سریال حمایت می نمایند.پورت های موازی در مقایسه با پورت های سریال دارای سرعت کمتری می باشند.پورت های USB در چند سال اخیر رایج و ...