دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تابع Mail در PHP

تابع Mail در PHP

در این مقاله ما خواهیم دید که چگونه زبان PHP را برای ارسال ایمیل تنظیم کنیم و همچنین نحوه فرستادن ایمیلهای HTML و ایمیلهای همراه با فایل ضمیمه (Attachment) را بررسی کرد .

قبل از اینکه به کمک PHP بتوانیم ایمیل بفرستیم باید PHP را برای این کار تنظیم کنیم . دقیقا مانند اینکه بخواهیم برنامه ارسال و درایمیل ( مانند Outlook ) را تنظیم کنیم .

برای این کار هم باید سراغ فایل php.ini رفته و آن را با editor دلخواه خودتان باز کنید . اگر می خواهید کدهای خودتان را بر روی سروری غیر از سیستم خودتان اجرا گنید از این مزحله صرف نطر کنید و فرض را بر این بگزارید که سرور شما برای انجام این کار تنظیم شده است و در نتیجه به مرحله بعد بروید .



خرید فایل



لینک منبع :تابع Mail در PHP

ارسال ایمیل، با تابع mail در PHP - کلیدستان www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=408‎Cached Similarارسال ایمیل، با تابع mail در PHP. تابع mail در PHP ، برای ارسال ایمیل به کار می رود. تابع mail ، برای ارسال یک ایمیل، به شکل کلی زیر نوشته می شود : mail(to ... ارسال ایمیل Html با تابع “()mail” در php | دسخط daskhat.ir/322/send-html-emails-php-mail-function‎Cached Similar24 دسامبر 2012 ... در این مطلب تابع ارسال ایمیل html با php به صورت کامل و با بیان یک ... تابع ارسال ایمیل پی اچ پی”()mail” نه تنها میتواند ایمیلهای متنی ارسال ... تابع mail در PHP - پارس میزبان forum.parsmizban.com/index.php?topic=88.0‎Cached Similarدر این مقاله ما خواهیم دید که چگونه زبان PHP را برای ارسال ایمیل تنظیم کنیم و همچنین نحوه فرستادن ایمیلهای HTML و ایمیلهای همراه با فایل ضمیمه ... آموزش ارسال ایمیل email به وسیله PHP developer1.ir/php/Email.aspx‎Cached Similarگفتیم که تابع ( ) mail در PHP ، وظیفه ارسال ایمیل را بر عهده دارد . اما این تابع چگونه کار می کند ؟ تابع ( ) mail ، به وسیله پارامترهایی که برای آن تعریف شده است ... اموزش استفاده از تابع mail در php برای ارسال فرم • سون لرن www.7learn.com/.../اموزش-استفاده-از-تابع-mail-در-php-برای-ارسال-ف‎Cached Similar1 مارس 2014 ... سلام به همه دوستان میخواستم بدونم چه جوری میشه با استفاده از تابع mail در php محتویات یک فرم رو به ایمیل ارسال کرد؟راستش من php بلد نیستم و ... استفاده از تابع میل PHP جهت ارسال ایمیل - صفحه اصلی kb.zoodweb.com/kb/.../using-the-php-mail-function-to-send-email‎Cached6 فوریه 2016 ... جهت افزایش امنیت در ارسال ایمیل و جلوگیری از ارسال SPAM توسط BOT ها، ...