دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تاریخچه ای از هوش مصنوعی

تاریخچه ای از هوش مصنوعی

مقدمه :

اگر چه تعریف دقیق و واضحی از AI وجود ندارد ( حتی برای هوش ) ولی می توان تعریفی از ماشینی که بتواند فکر کند و یا مثل انسان عمل کند که می تواند یاد بگیرد و رد علوم مختلف برای حل مسائل استفاده می شود. برای تولید پژوشگران AI ، مشتاقانه ، مغز انسان را مورد مطالعه قرار می دهند تا بفهمند چگونه کار می کند .

مغز انسان شامل 10 تا 100 بیلیون سلول عصبی است و هر کدام از این اعصاب به 10 تا 10000 عصب دیگر متصل می شوند. یک سلول مغز به تنهایی خیلی کندتر از یک میکرو پروسسور عمل می کند و یک عمل ساده ای دارد . و ساختارکلی آن این است که یک ورودی بگیرد و بک خروجی بدهد و اگر جمع آنها از یک مقدار تجاوز نکند . گرچه موازی است با عمل آن ، اما مغز بشر عملکردی دارند که کامپیوتر امروزی هنوز به آن دسترسی ندارند حتی با این سرعت پیشرفت دراین رشته ، ماتقریبا 20 سال با سوپر کامپیوتر هایی که با این قدرت برابری کنند فاصله داریم .

به عبارت دیگر تعدادی سعی کرده اند که به مدل مغز برسند که در برخی موارد موفقیت آمیز بوده است . و تنها آزمایش برای هوش ، TURING TEST است . که فکر ساختن این ماشین هنوز هم در اذهان وجود دارد .

چرا دستیابی به AI مشکل است .

این افکار به اندازه مشکل AI نیست ، و من می خواهم ثابت کنم که تنها گونه با هوش بشریت است ( دقیقا برعکس گفته ها ی بالا ) .من میخواهم نشان بدهم که تمام عقاید در مورد AI با احتیاج به یک تغییر به منظور هدایت یک بخش نتیجه دارند .



خرید فایل



لینک منبع :تاریخچه ای از هوش مصنوعی

تاریخچه هوش مصنوعی - آفتاب www.aftabir.com/articles/view/.../تاریخچه-هوش-مصنوعی‎Cached Similar12 ا کتبر 2010 ... هوش مصنوعی برای نخستین بار توسط جان مکارتی John Mccorthy که از آن ... نحو که یک انسان و یک ماشین روبروی هم و پشت پرده ای قرار می‌‌‌گرفتند. هوش مصنوعی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/هوش_مصنوعی‎Cached Similarتاریخچه[ویرایش]. نمونه ای از مدل شبکه عصبی مصنوعی در مغز انسان. هوش مصنوعی توسط فلاسفه و ریاضی‌دانانی نظیر جرج بول که اقدام به ... ‎۱ تاریخچه - ‎۲ کاربردها - ‎۳ آزمون تورینگ - ‎۴ تعریف و طبیعت هوش مصنوعیپروژه تاریخچه ای از هوش مصنوعی | - نرم افزار 3manage.com/پروژه-تاریخچه-ای-از-هوش-مصنوعی.html‎Cachedاگر چه تعریف دقیق و واضحی از AI وجود ندارد ( حتی برای هوش ) ولی می توان تعریفی از ماشینی که. تحقیق در مورد تاریخچه ای از هوش مصنوعی - دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-تاریخچه-ای-از-هوش-مصنوعی.htm‎Cachedمقدمه :اگر چه تعریف دقیق و واضحی از AI وجود ندارد ( حتی برای هوش ) ولی می توان تعریفی از ماشینی که بتواند فکر کند و یا مثل انسان عمل کند که می تواند یاد بگیرد و. تاریخچه ای از هوش مصنوعی - همکاری در فروش فایل mastanehoinline.marketfile.ir/product-44763-hosh-masnoyi.aspx‎Cachedدانلود مقاله تاریخچه ای از هوش مصنوعی خرید مقاله تاریخچه ای از هوش مصنوعی دانلود رایگان مقاله تاریخچه ای از هوش مصنوعی خرید و دانلود مقاله تاریخچه ای از هوش مصنوعی ... تاریخچه ای از هوش مصنوعی - فایل ناب best.filenab.com/product-62634-hosh-masnoyi.aspx‎Cachedدانلود مقاله تاریخچه ای از هوش مصنوعی خرید مقاله تاریخچه ای از هوش مصنوعی دانلود رایگان مقاله تاریخچه ای از هوش مصنوعی خرید و دانلود مقاله تاریخچه ای از هوش مصنوعی ... تاریخچه ای از هوش مصنوعی - کتابخانه دیجیتالی تبیان library.tebyan.net/fa/.../تاریخچه%20ای%20از%20هوش%20مصنوعی‎Cachedتاریخچه ای از هوش مصنوعی. [منبع الکترونیکی]. افزودن به ... مقاله. موضوعات : هوش‌ مصنوعی‌ · برنامه‌‌نویسی‌ رایانه‌ · رایانه‌ ها · نرم‌ افزار رایانه‌ ای. منابع دیجیتالی : ... PDF مقاله تاریخچه هوش مصنوعی - نیازمرکزی | NiazeMarkazi www.niazemarkazi.com/papers/10004264.html‎Cached Similarتاریخچه هوش مصنوعی,هوش مصنوعی,تاریخچه هوش مصنوعی,جان مکارتی,تولید ماشین ... آلن تورینگ در سال ۱۹۵۰ در نوشته ای به نام «محاسبات ماشینی و هوشمندی» مطرح شد. [PPT] تاریخچه هوش مصنوعی ce.sharif.ir/~aamiri/Courses/Files/AI/Slide/AI-section1.pptx‎Cached Similarمبانی و تاریخچه هوش مصنوعی; عاملهای هوشمند; حل مساله; روشهای جست و جو; مساله های ارضای ... شاخه ای از علم کامپیوتر که به خودکار کردن رفتار هوشمندانه مربوط می شود. تاریخچه هوش مصنوعی در ایران - مجله اینترنتی فرامطلب www.faramatlab.com/5842/تاریخچه-هوش-مصنوعی-در-ایران.htm‎Cached31 آگوست 2016 ... از فواید هوش مصنوعی در فعالیت ها می توان به افزایش قابلیت‌ دسترسی‌ به ... درمیان این روبات ها، روبات های انسان نما با جلوه ای نوین، اهداف دیگری مثل ...