دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تاریخچه جهانی هک

تاریخچه جهانی هک

هک کردن برخلاف انتظار مسئله ای تازه نیست و حتی به یک کشور هم محدود نمی شود. نوشتار پیش رو تاریخچه مختصری از این پدیده را در کشورهای مختلف بررسی می کند.
۱۹۷۱ در ویتنام دامپزشکی به نام «جان دراپر» از یک سوت ارزان قیمت در جعبه پاپ کورن و یک «جعبه آبی دست ساز» برای برقراری تماس تلفنی رایگان استفاده می کند. هم زمان با انتشار راهنمای شرکت «اسکوایر» در مورد چگونگی ساختن جعبه های آبی، آمار تقلب و کلاهبرداری در زمینه استفاده از تلفن در آمریکا به اوج خود می رسد.
۱۹۷۲ «استیو وزنیاک» و «استیو جابز»، شاگردان یک دبیرستان و موسسان آینده کامپیوتر اپل، به یک تجارت خانگی در زمینه تولید و فروش «جعبه های آبی» اقدام کردند. در این روش ضمایم غیرقانونی هک شده در سیستم تلفنی به کاربر امکان برقراری یک تماس راه دور رایگان می داد.



خرید فایل



لینک منبع :تاریخچه جهانی هک

تاریخچه جهانی هک - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/209929/تاریخچه-جهانی-هک‎Cached Similarهک کردن برخلاف انتظار مسئله ای تازه نیست و حتی به یک کشور هم محدود نمی شود. نوشتار پیش رو تاریخچه مختصری از این پدیده را در کشورهای مختلف بررسی می کند. تاریخچه جهانی هک کردن - راسخون https://rasekhoon.net/article/show/117285/تاریخچه-جهانی-هک-کردن/‎Cachedتاریخچه جهانی هک کردن. ... تاریخچه‌ی جهانی هک کردن (دست‌برد کامپیوتری) هک کردن برخلاف انتظار مساله‌ای تازه نیست و حتا به یک کشور هم محدود نمی‌شود. نوشتار پیش‌رو ... تاریخچه جهانی هک - پورتال سامان www.sis-eg.com/article/2228-تاریخچه-جهانی-هک.html?t=مقاله...‎Cachedهک کردن برخلاف انتظار مسئله ای تازه نیست و حتی به یک کشور هم محدود نمی شود. نوشتار پیش رو تاریخچه مختصری از این پدیده را در کشورهای مختلف بررسی می کند. تاریخچه جهانی هک - تیم بلک اسکای blacksky.takbb.com/showthread.php?tid=27&action=lastpost‎Cachedهک کردن برخلاف انتظار مسئله ای تازه نیست و حتی به یک کشور هم محدود نمی شود. نوشتار پیش رو تاریخچه مختصری از این پدیده را در کشورهای مختلف بررسی می کند. تاریخچه جهانی هک کردن - کتابخانه دیجیتالی تبیان https://library.tebyan.net/a/73955/تاریخچه-جهانی-هک-کردن‎Cachedتاریخچه جهانی هک کردن. [منبع الکترونیکی]. افزودن به کتابخانه شخصی. شرح پدیدآور : مترجم: نازنین کی نژاد. زبان : فارسی. نوع منبع : مقاله. موضوعات : رایانه‌ ها تاریخچه جهانی هک - کلوب دانشجویان daneshju-club.com/تاریخچه-جهانی-هک.html هک کردن برخلاف انتظار مسئله ای تازه نیست و حتی به یک کشور هم محدود نمی شود. نوشتار پیش رو تاریخچه مختصری از این پدیده را در کشورهای مختلف بررسی می کند. دانلود مقاله تاریخچه جهانی هک mag-iran.com/دانلود-مقاله-تاریخچه-جهانی-هک.htm‎Cachedتاریخچه جهانی هک. هک کردن برخلاف انتظار مسئله ای تازه نیست و حتی به یک کشور هم محدود نمی شود. نوشتار پیش رو تاریخچه مختصری از این پدیده را در کشورهای مختلف ... دانلود تاریخچه جهانی هک townstore.filenab.com/card.aspx?productid=62637‎Cachedتکمیل فرم خرید. نام فایل. تاریخچه جهانی هک. قیمت, 3,400 تومان. نام, *. نام خانوادگی, *. ایمیل, * نامعتبر. موبایل, *. دانلود > با تاریخچه جهانی هک آشنا شوید tebyan zanjan,tebyan,zanjan,تبیان ... tebyan-zanjan.ir/papers/subpapers.aspx?id=2020&category=se‎Cachedمقالات > بخش دانستنیهای خواندنی > با تاریخچه جهانی هک آشنا شوید ... در این روش ضمایم غیرقانونی هک شده در سیستم تلفنی به کاربر امکان برقراری یک تماس راه دور ... تاریخچه جهانی هک - فروشگاه اینترنتی شهر townstore.avablog.ir/post/1353/تاریخچه+جهانی+هک‎Cached16 سپتامبر 2016 ... تاریخچه جهانی هک. هک کردن برخلاف انتظار مسئله ای تازه نیست و حتی به یک کشور هم محدود نمی شود نوشتار پیش رو تاریخچه مختصری از این پدیده را در ...