دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت

تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت

چکیده:
این مقاله تکامل وب را در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات بررسی می‌کند. در این بررسی بین عناصر مختلف وب در زمینهء نمایه‌سازی و صفحات جستجوی وب وجه تمایز وجود دارد. ده ابزار اصلی و مهم وب براساس معیارهای انتخاب و تعداد اتصال‌ها با یکدیگر مقایسه و ارزیابی شده‌اند. ابزارهای جستجو مانند راهنماها و موتورهای جستجوگر نیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند.


مقدمه:
کلمه اینترنت مخفف "Interconnected Networks" و به معنی شبکه‌های به‌هم‌مرتبط است. اینترنت سیستمی برای توزیع و تبادل اطلاعات در سطح جهان است که براساس آخرین آمار موجود در حال حاضر 226 کشور به آن متصل هستند. این مجموعه به همراه فناوری‌های ساده کاربردی، سبب کاهش هزینهء نشر الکترونیکی شده است .در هر صورت، وب یک عنصر منسجم و واضح مستقل نیست، بلکه دو عنصر مجزای وب وجود دارند: وب قابل‌رویت و دیدنی، و وب نامرئی و غیرقابل رویت.
برای فهم کاربرد این دو عنصر و برای ارزیابی اطلاعات ضرورت دارد که از موضوع خارج شویم و ببینیم چگونه صفحات وب تولید می‌شوند.
دو نوع صفحهء وب وجود دارند: استاتیک و دینامیک.



خرید فایل



لینک منبع :تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت

تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت - دانلود پروژه و پایان نامه payanname20.filenab.com/product-62678-internet.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 3,700 تومان. خرید. تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت. چکیده: این مقاله تکامل وب را در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات بررسی ... تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت - فایل ناب filenab.com/product-62678-internet.aspx‎Cachedچکیده این مقاله تکامل وب را در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات بررسی می‌کند در این بررسی بین عناصر مختلف وب در زمینهء نمایه‌سازی و صفحات جستجوی وب ... تکامل وب و مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت vista.ir/article/.../تکامل-وب-و-مقایسهء-ابزارهای-جستجو-در-اینترنت‎Cached Similarتکامل وب و مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت .... توسعه و تکامل فناوری جستجو ... البته این موتور جستجو در مقایسه با «یاهو» با سایت‌های وب بیش‌تری دسترسی دارد. پرتال جامع علوم انسانی - تکامل وب و مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت www.ensani.ir/fa/content/126678/default.aspx‎Cachedتکامل وب و مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت. جیران خوانساری ... ابزارهای جستجو مانند راهنماها و موتورهای جستجوگر نیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. کلمه های ... تکامل وب و مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت - شرکت تگفا ( توسعه ... tagfa.com/article/152‎Cachedتکامل وب و مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت. چکیده این مقاله ... ابزارهای جستجو مانند راهنماها و موتورهای جستجوگر نیز مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته‌اند. کلیدواژه ... تحقیق در مورد تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت – Stu.0f0.in stu.0f0.in/tag/تحقیق-در-مورد-تکامل-وب-و-مقایسه-ابزارها/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه17 فهرست مطالب چکیده موتورهای جستجوگر(4) و ... تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت - قیمت 2,900 تومان https://selzir.com/.../10825435-تکامل-وب-و-مقایسه-ابزارهای-جستجو-در-اینترنت تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت محدوده قیمت از 2900 تومان از فروشگاه فروشگاه مقاله سرا دانلود مقاله مقالات علمی. دانلودتحقیق در مورد تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت ... pazhohesh3.ir/tag/دانلودتحقیق-در-مورد-تکامل-وب-و-مقایسه-ا/‎Cachedتحقیق در مورد تکامل وب و مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد ... تکامل وب مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت | بیسترینها bannerfa.bistarinha.xyz/.../تکامل+وب+مقایسه+ابزارهای+جستجو+در+اینترنت.html‎Cachedتکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت دسته: کامپیوتر بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 118 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 چکیده این مقاله تکامل ... تحقیق در مورد تکامل وب و مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت - فراتک‌ ... farataksell.ir/تحقیق-در-مورد-تکامل-وب-و-مقایسهء-ابزاره/‎Cached(20)Clever   مقایسهء ابزارهای جستجو در اینترنت   و بالاخره سه ابزار ... برچسبتحقیق در مورد تکامل وب و مقایسه ابزارهای جستجو در اینترنت تکامل وب و ...