دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی

تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی

یک کامپیوتر کوآنتومی در حال کار می بایست آنقدر قدرتمند باشد که بتواند پاره ای از مشکلات را عرض ثانیه هایی حل نماید . که سریع ترین ابر کامپیوتر موجود ، میلیونها سال طول می کشد تا کامل شود .

برای جستجوی این قدرت محاسبه مقدس ، یک تیم منظم از محققان مهندس و فیزیک در دانشگاه برای به کارگیری نقطه های کوآنتومی ژرمانیوم سیلیکن در ساخت پایه و اساس نسل جدید کامپیوترها ، برنامه ریزی نمودند .

مرکز تحقیقات ارتش آمریکا ، از جنبة رقابتی بیش از 30 زیر مجموعه را برای سرمایه گذاری توسط محققان uw مدیسون انتخاب کرد که با صرف 3 سال و اعطای 5/1 میلیون به این محققان ، ابزار و توانایی منحصر به فرد خود را در جهت پیشرفت یک دروازة کوآنتومی نیمه هادی اصلی یا کیوبیت با هم متحد نماید .

در مرکز دنیای اتمی غیر قابل رؤیت محاسبة کوآنتومی ، نقطة کوآنتومی وجود دارد ، یک جعبه ، به جرم نانومتر که تعداد مشخصی از الکترونها را نگه می دارد

عدد می تواند با تغییر میدان الکتریکی نزدیک نقطه ماهرانه به کار برده شود . یک کامپیوتر کوآنتومی می بایست این نقاط را به کارگیرد تا برتری یک پدیدة کوآنتومی شناخته شده در جایگاه فوق العاده را به دست آورد به عنوان مثال یک الکترون می بایست حالت چرخش خود را در هر دو طرف بالا و پایین را در یک زمان حفظ نماید .

در جایی که کامپیوتری ( کلاسیک ) حالت بالا و پایین را به کار می برد تابیتهای اطلاعاتی را به صورت 0 و 1 یعنی کدهای دوتایی نشان دهد ، یک کامپیوتر کوآنتومی جایگاه عالی را تحت عنوان کیوبیتها به کار می برد با جایگاه عالی ، یک کیوبیت ، قبل از اندازه گیری نه به حالت 0 و نه 1 می باشد ، بلکه توأماً به عنوان هر دو مورد یعنی 0 و 1 وجود دارد . حالت جفت جفت ، در مرحلة ارتباط نزدیک به هم گره خورده اند .

تعیین بالا یا پایین حالت چرخش یک ذره بر حالت ذرة جفتی اش تأثیر می گذارد .

شگفت انگیزتر این است که ذره های به هم گره خورده ارتباطشان به حافظه سپرده می شود و اینکه فاصلة بین آنها چقدر است . مسئلة مهمی نیست ، چیزی که انیشتین آنرا در یک بعد عملی وحشت انگیز می خواند .



خرید فایل



لینک منبع :تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی

تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی tahghigh20.filenab.com/product-62707-covantomi.aspx‎Cachedتیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی. یک کامپیوتر کوآنتومی در حال کار می بایست آنقدر قدرتمند باشد که بتواند پاره ای از مشکلات را عرض ثانیه هایی ... تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی - اربان شاپ cloob.urbanshop.ir/product-42568-covantomi.aspx‎Cachedتیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی. یک کامپیوتر کوآنتومی در حال کار می بایست آنقدر قدرتمند باشد که بتواند پاره ای از مشکلات را عرض ثانیه هایی ... تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی | فروشگاه ... townstore.avablog.ir/.../تیم+uw+برای+ساخت+نسل+دیگری+از+کامپیوتر+کوانتومی‎Cached15 سپتامبر 2016 ... تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی. یک کامپیوتر کوآنتومی در حال کار می بایست آنقدر قدرتمند باشد که بتواند پاره ای از مشکلات را ... فروشگاه فایل های معماری و شهرسازی - پاورپوینت لایه اتصال داده ها irib.publicfile.ir/post/5996/پاورپوینت_لایه_اتصال_داده_ها‎Cached14 نوامبر 2016 ... دانلود پاورپوینت رشته کامپیوتر پاورپوینت رشته کامپیوتر ... جامعه دیجیتالی · تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی · تولرانس ... پی - صفحه 11 - همکاری در فروش فایل mastanehoinline.marketfile.ir/tag-پی.aspx?page=11‎Cachedچرا کامپیوتر کوانتومی مطالعه می‌شود؟ چرا کامپیوتر کوانتومی مطالعه می‌شود؟ ... تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی · تیم uw برای ساخت نسل دیگری از ... ایران پرو ipro.pishroblog.ir/?pa=106‎Cachedدانلود مقاله تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوآنتومی تحت pdf .... تاکنون دو حالت از سیستم کوانتومی را بررسی نموده ایم ، بخصوص ذره با اسپین) (- را . پایان نامه معماری - rss hairdress-persianb.soghady.ir/page-638701.html‎Cachedتحقیق سیستم های ساخت و ساز خشک · پاورپوینت بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا .... حرف های ترامپ درمورد ایران · تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی ... ردیاب فایل – Radyab.info » دسته بندی جیگ وفیکسچرها radyab.info/دسته-بندی-جیگ-وفیکسچرها/‎Cached28 ا کتبر 2016 ... تولرانس نقایص و اشتباهات در معماری نانو کامپیوترها · تیم uw برای ساخت نسل دیگری از کامپیوتر کوانتومی · جامعه دیجیتالی · جایگاه وایمکس ... ۹۰/۰۱/۰۱ - ۹۰/۰۱/۳۱ - فیزیک؛ سلوک در ژرفای گیتی review-of-physics.blogfa.com/1390/01‎Cached20 آوریل 2011 ... کارگاه آموزشی پیشرفته محاسبات تمام الکترونی مبتنی بر نظریه تابعی چگالی ... appear near enough to one another that they bind into anti-nuclei. ... Braun- Munzinger, a member of the ALICE team, says that these results ..... یکی از عناصر مهم در نسل بعدی سیستمهای محاسبات و ارتباطات کوانتومی، به دست ... رایانه کوانتومی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رایانه_کوانتومی‎Cached Similarاگر کامپیوترهای کوانتومی در مقیاس بزرگ ساخته شوند، می‌توانند مسائل خاصی را ... پس از نظریه طلایی تورینگ، دیری نپایید که «جان فون نویمان» یکی دیگر از .... بین کامپیوترهای کلاسیک و کامپیوترهای کوانتومی نسل آینده تفاوت اساسی وجود دارد.