دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد حافظه های فلش

تحقیق در مورد حافظه های فلش

انواع ROM

تولید تراشه های ROM مستلزم صرف وقت و هزینه بالائی است .بدین منظور اغلب تولید کنندگان ، نوع خاصی از این نوع حافظه ها را که PROM )Programmable Read-Only Memory) نامیده می شوند ، تولید می کنند.این نوع از تراشه ها با محتویات خالی با قیمت مناسب عرضه شده و می تواند توسط هر شخص با استفاده از دستگاههای خاصی که Programmer نامیده می شوند ، برنامه ریزی گردند.

ساختار این نوع از تراشه ها مشابه ROM بوده با این تفاوت که در محل برخورد هر سطر و ستون از یک فیوز( برای اتصال به یکدیگر) استفاده می گردد. یک شارژ که از طریق یک ستون ارسال می گردد از طریق فیوز به یک سلول پاس داده شده و بدین ترتیب به یک سطر Grounded که نماینگر مقدار "یک" است ، ارسال خواهد شد. با توجه به اینکه تمام سلول ها دارای یک فیوز می باشند، درحالت اولیه ( خالی )، یک تراشه PROM دارای مقدار اولیه " یک" است . بمنظور تغییر مقدار یک سلول به صفر، از یک Programmer برای ارسال یک جریان خاص به سلول مورد نظر، استفاده می گردد.

ولتاژ بالا، باعث قطع اتصال بین سطر و ستون (سوختن فیوز) خواهد کرد. فرآیند فوق را " Burning the PROM " می گویند. حافظه های PROM صرفا" یک بار قابل برنامه ریزی هستند. حافظه های فوق نسبت به RAM شکننده تر بوده و یک جریان حاصل از الکتریسیته ساکن، می تواند باعث سوخته شدن فیوز در تراشه شده و مقدار یک را به صفر تغییر نماید. از طرف دیگر ( مزایا ) حافظه ای PROM دارای قیمت مناسب بوده و برای نمونه سازی داده برای یک ROM ، قبل از برنامه ریزی نهائی کارآئی مطلوبی دارند.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق در مورد حافظه های فلش

تحقیق درباره Flash Memory www.asemankafinet.ir/post/1207/Flash-Memory-چیست؟---.aspx‎Cached SimilarFlash Memory چیست؟ حافظه های الکترونیکی در انواع گوناگون و برای مصارف مختلف ساخته شده اند . حافظه های فلش به دلیل سرعت بالای آنها در ثبت اطلاعات و همچنین ... حافظه فلش - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/حافظه_فلش‎Cached Similarحافظهٔ فلش یا فلش مموری (به انگلیسی: Flash memory )، حافظهٔ غیر فرّار ... از آنجا که حافظهٔ فلش غیر فرّار است، هیچ نیرویی برای نگه داشتن اطلاعات درون قطعه مورد نیاز ... دو نوع حافظه ی فلش وجود دارد که بر حسب منطق های NAND , NOR نام گذاری شده اند ... مقاله ای در مورد فلش مموری www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=478896‎Cached Similarبا این توضیحات ممکن است فکر کنید که درون رادیو خودروی شما یک حافظه فلش قراردارد . درست حدس زدید ، اطلاعات ایستگاه های رادیوئی مورد علاقه شما در نوعی حافظه به ... تحقیق در مورد حافظه های فلش - مفیددانلود - فایل ناب mofiddownload.filenab.com/product-62725-hafeze-felash.aspx‎Cachedتحقیق در مورد حافظه های فلش دسته: کامپیوتر بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 107 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 25. تولید تراشه های ROM مستلزم صرف ... تحقیق در مورد حافظه های فلش - مقاله تحقیق مقاله ISI پروژه مقالات مقاله fily.pishroblog.ir/Post/136‎Cached30 آگوست 2016 ... تحقیق در مورد حافظه های فلش. تولید تراشه های ROM مستلزم صرف وقت و هزینه بالائی است بدین منظور اغلب تولید کنندگان ، نوع خاصی از این نوع ... آشنایی با حافظه های همراه (Flash Memory) - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/1192/‎Cached Similar26 ا کتبر 2016 ... از درایوهای فلش USB به منظور اشتراک اطلاعات بین کامپیوترها و استفاده از فایل ها و اسناد مورد نظر در منزل و یا محل کار استفاده می شود. حافظه های فوق ... ورودی های ٨٦ دانشکده مهندسی گلپایگان - مقاله نسبتا کامل در مورد فلش ... gut86.blogfa.com/post-340.aspx‎Cached Similar4 ا کتبر 2009 ... چکیده. حافظه فلاش یک نوع خاص از تراشه های EEPROM است . حافظه فوق شامل شبکه ای مشتمل بر سطر و ستون است حافظه های فلش نویز پذیر نمی ... فلش مموری (Flash Memory) چیست؟ | شرکت مهندسی نوآوران تحقیق blog.noavaran-eng.com/2014/09/فلش-مموری-flash-memory-چیست؟/‎Cached Similar10 سپتامبر 2014 ... فلش مموری که گونه ای از حافظه های نیمه هادی است به طور گسترده ای در بسیاری از برنامه های کاربردی، برای ذخیره سازی اطلاعات الکترونیکی مورد ... تحقیق در مورد حافظه های فلش - دانلود پروژه گزارش کارآموزی کارورزی ariyanet87.rzb.emeg.ir/view552948.html‎Cachedتحقیق در مورد حافظه های فلش. انواع ROM. تولید تراشه های ROM مستلزم صرف وقت و هزینه بالائی است .بدین منظور اغلب تولید کنندگان ، نوع خاصی از این نوع حافظه ها ... دانلود مقاله حافظه های فلش mag-iran.com/دانلود-مقاله-حافظه-های-فلش.htm‎Cachedحافظه های فلش DOC با ظرفیت های متفاوت از ۸ مگابایت تا ۲۵۶ مگابایت ... به صفر، از یک Programmer برای ارسال یک جریان خاص به سلول مورد نظر، استفاده می گردد.