دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد دات نت

تحقیق در مورد دات نت


مقدمه ای بر دات نت:

برای اینکه بفهمیم چرا دانت نت به نیازی اساسی برای برنامه نویسی تبدیل شده است: باید بدانیم قبل از دات نت برنامه نویسی چه شرایطی داشته است.

نگاهی به گذشته:

IBM PC که در سال 1981 معرفی شد دارای یک floppy drive بدون دیسک سخت و یک نمایشگر سبز فسفری با 128 کیلو بایت رم بود. این کامپیوتر توسط مجله Time (در حالی که عکسش روی جلد مجله بود) به عنوان مرد سال معرفی شد. این کار بسیار عجیبی بود. زیرا روی جلد این مجله فقط جای عکس رهبران و انسانهای مشهور بوده است.

پیشرفت کامپیوتر بقدری سریع بود که تنها 20 سال بعد, کامپیوتر به چنان دستگاه قدرتمندی تبدیل شد که از اینترنت یا وسایل بی سیم برای ارتباط با دیگر کامپیوتر ها استفاده می کرد. در حال حاضر همان طور که مشاهده می کنید سیستم های کامپیوتری (از جمله خدمات اینترنتی) در تمام ابعاد زندگی انسان نفوذ کرده اند. حتی در ایران که جزو کشورهای در حال توسعه است و سیستم مخابراتی مناسبی ندارد این امر کاملا مشاهده می شود. اگر چه هنوز میزان استفاده ما و نحوه آن با کشورهای صنعتی بسیار متفاوت است. نکته جالب در مورد کامیپوتر این است که این علم در همین جا متوقف نشده است و ما تقریبا هر همپای پیشرفت سخت افزار, یا نرم افزار هستیم.

همپای پیشرفت سخت افزار, نرم افزارها و زبانهای برنامه نویسی هم پیشرفت کردند. بطوری که در اوایل دهه 1980 برنامه نویسان از زبان c برای کارهایشان استفاده می کردند. در آن زمان سیستم عامل ها singli task بودند. یعنی هر برنامه ای که اجرا می شد تمام منابع سیستم عالم را در اختیار میگرفت و تا زمانی که کار آن برنامه تمام نشده بود, برنامه دیگری نمیتوانست اجرا شود. سیستم عامل MS-DOS (که یک سیستم عامل single Task بود) در این زمان ارائه شد. MSDOS به دلیل استفاده از assembler سیستم عامل پر سرعت و کم حجمی بود. API های DPS تنها مجموعه ای از وقفه ها بودند.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق در مورد دات نت

دانلود تحقیق در مورد دات نت dotnet-t.lel.ir/‎Cached8 آگوست 2016 ... دانلود مقاله دات نت ,دانلود پایان نامه دات نت ,دانلود پاورپوینت دات نت ,دانلود جزوه دات نت. تحقیق در مورد دات نت - فروشگاه فایل رایگان - فایل ناب tahghigh20.filenab.com/product-62732-net.aspx‎Cachedدانلود تحقیق در مورد دات نت خرید تحقیق در مورد دات نت خرید و دانلود تحقیق در مورد دات نت دانلود و خرید تحقیق در مورد دات نت دانلود رایگان تحقیق در مورد دات نت دانلود و ... دات نت (NET.) چیست و چگونه شکل گرفت ؟ - بانک اطلاعاتی نرم افزار ... gugel.persianblog.ir/post/140/‎Cached Similar4 مارس 2010 ... دات نت ، پلات فرم جدید مایکروسافت بمنظور تحقق نظریه : " نرم افزار ... دات نت به پیاده کنندگان این امکان را خواهد داد که با زبان برنامه نویسی مورد علاقه خود ... درصد منابع بخش تحقیق و توسعه این شرکت در رابطه با آن صرف شده است . تحقیق - تاریخچه ویژوال بیسیک .NET gilane-ma1.blogfa.com/post-1203.aspx‎Cached Similarاشتباهی که معمولاً در مورد ویژوال بیسیک دات نت می‌شود این است که با توجه به ویژگی‌های بیسیک کلاسیک که زبانی ساده و مخصوص غیرحرفه‌ای‌ها بود، این زبان نیز ... دات نت فریم ورک (.NET Framework) چیست؟ - هاست لینوکس linux-web.ir/articles/windows-articles/framework‎Cached Similarچارچوب دات‌نت فریمورک یا همان (به انگلیسی: NET Framework.) یک فن .... به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که حتماً تمامی نسخه‌های مورد نیاز را نصب نموده تا جلوی بسیاری از ... تحقیق در مورد دات نت - دانلود پروژه و مقاله - رز بلاگ - متفاوت ترین ... 20proje20.rozblog.com/post/8396/تحقیق-در-مورد-دات-نت.html‎Cached15 ا کتبر 2016 ... تحقیق در مورد دات نت دسته: کامپیوتر بازدید: 3 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 66 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 48 مقدمه ای بر دات نت برای اینکه ... دانلود تحقیق در مورد دات نت - دانلود پروژه و پایان نامه - رز بلاگ ... payanname2020.rozblog.com/.../دانلود-تحقیق-در-مورد-دات-نت--.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... تحقیق در مورد دات نت دسته: کامپیوتر بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 66 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 48 مقدمه ای بر دات نت برای اینکه ... تحقیق در مورد دات نت - دانلود پروژه و مقاله - رز بلاگ - متفاوت ترین ... nabproje.rozblog.com/post/9551/-تحقیق-در-مورد-دات-نت-.html‎Cached13 سپتامبر 2016 ... تحقیق در مورد دات نت دسته: کامپیوتر بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 66 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 48 مقدمه ای بر دات نت برای اینکه ... ویژوال بیسیک دات‌نت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ویژوال_بیسیک_دات‌نت‎Cached Similarاشتباهی که معمولاً در مورد ویژوال بیسیک دات نت می‌شود این است که با توجه به ویژگی‌های بیسیک کلاسیک که زبانی ساده و مخصوص غیرحرفه‌ای‌ها بود، این زبان نیز ... فن آوری اطلاعات - دات نت چیست ؟ pejmanmarghoob.blogfa.com/post-80.aspx‎Cached Similarبعدها Cool پایه های دات نت امروزی شد . یک مورد واضح است ؛ دات نت حاصل همکاری گسترده تیمهای نرم افزاری میکرو سافت بود . از تیم COM+ گرفته تا تیمهای Windows ...