دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

رجیستری چیست؟

رجیستری چیست؟

اکثر افرادی که با ویندوز سر و کار دارند بسیار کنجکاوند سر از کار رجیستری ویندوز در بیاورندبه همین خاطر من پس از معرفی مختصری از رجیستری کتاب الکترونیکی در این زمینه برای دانلود قرار میدهم تا کسانی که قصد دارند رجیستری را دستکاری کنند با خیال راحت به این کار بپردازند .

رجیستری یک بانک اطلاعاتی برای نگهداری تنظیمات و انتخاباتی است که برای سیستم عاملهای 32 بیتی از قبیل ویندوز 95،98،ME،NT،2000،XP و... تنظیم می نماییم.محتوای آن شامل اطلاعات و تنظیماتی است که برای نرم افزار ها ،سخت افزار، کاربران، و تنظیمات دلخواه برای کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز می باشد.

هنگامی که کاربر تغییراتی در ویندوز به وجود می آورد مثلا در کنترل پنل ،Accessories ،System Policies تغییراتی می دهد ، این تغییرات همگی در رجیستری ویندوز منعکس و ذخیره می شوند.



خرید فایل



لینک منبع :رجیستری چیست؟

رجیستری چیست؟ www.karapardaz.ir/Default.aspx?tabid=106‎Cached Similarبرنامه ی رجیستری برنامه ای می باشد که ویندوز آن را در اختیار کاربر قرار داده است تا بتواند در دستورات و مقدارهای registery تغییراتی را به دلخواه ایجاد کند . رجیستری ( Registry ) چیست? www.yadbegir.com/main/windo/registry.htm‎Cached Similarرجیستری ( Registry ) چیست وچه نقشی در ویندوز دارد؟ ... جای بسی تآسف است Microsof رجیستری و تنظیمات آن را در هاله ای از ابهام قرارداده است و افراد زیادی با تنظیمات ... طرح رجیستری گوشی چیست؟ / دارندگان آیفون تا 5 روز دیگر به دنبال ... masalnews.ir/34511/طرح-رجیستری-گوشی-چیست؟-دارندگان-آیفون/‎Cached15 جولای 2016 ... طرح رجیستری گوشی چیست؟ / دارندگان آیفون تا ۵ روز دیگر به دنبال گوشی جدید باشند. نویسنده : نازنین روزبهانی. طبق شنیده ها بعد از اجرای طرح ... رجیستری چیست - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/modules.php?...رجیستری_چیست‎Cached Similar(مربوط به موضوع رجیستری چیست). آموزش رجیستری ویندوز 7 و 8. آموزش رجیستری ویندوز 7 و 8. به طور کلی میتوان گفت رجیستری تنظیمات ریشه ای ویندوز است که ... رجیستری چیست؟ - رایانه و اینترنت computeruser.persianblog.ir/post/265/‎Cachedرجیستری چیست؟ رجیستری ممکن است در جاهای مختلف معنای گوناگونی داشته باشد. اما در دنیای کامپیوتر زمانی که از رجیستری صحبت به میان می آید، منظور رجیستری ... رجیستری چیست؟ چگونه وارد رجیستری بشوم؟ | Nariya.ir – دانشنامه ناریا www.nariya.ir/whats-registry-and-how-to-enter-that/‎Cached Similar20 دسامبر 2011 ... اگر شما هم از دسته افرادی باشید که به رایانه علاقه داشته باشید و مطالب مرتبط با رایانه و ویندوز را مطالعه کنید حتما به نام رجیستری برخورد کرده اید. کلید رجیستری چیست؟ - بایت گیت bytegate.ir/کلید-رجیستری-چیست؟/‎Cached Similar18 دسامبر 2013 ... آذر ۲۷, ۱۳۹۲ امیررضا نصیری 10,731 بازدیدreg key, registry, Registry editor, registry key, رجیستری, رجیستری چیست, رجیستری کی, کلید, کلید ... رجیستری چیست؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/256301/رجیستری-چیست؟‎Cachedدر واقع رجیستری را می توان به عنوان بانک اطلاعاتی معرفی کرد که برای نگهداری تنظیمات و گزینه های نسخه های ۳۲ بیتی ویندوز همچون ویندوز ۹۵،۹۸،ME و NT/۲۰۰۰ مورد ... رجیستری ویندوز (رجیستری چیست) www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=20136‎Cached Similar23 ا کتبر 2003 ... در واقع رجیستری را می توان به عنوان بانک اطلاعاتی معرفی کرد که برای نگهداری تنظیمات و گزینه های نسخه های 32 بیتی ویندوز همچون ویندوز ... رجیستری چیست ؟ www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=272062‎Cached Similarرجیستری چیست ؟ یک پایگاه داده با ساختار درخت واره ای است که از آن برای ذخیره و بازیابی تنظیمات پیکر بندی های موجود در ویندوز 32 بیتی استفاده می شود . نکته ای ...