دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

رمز شکنی

رمز شکنی

کلمه cryptography(رمز نگاری)برگرفته از لغات یونانی به معنای(محرمانه نوشتن متون)است. از آنجا که بشر همیشه چیزهایی برای مخفی کردن داشته است. رمز نگاری برای مخفی کردن اطاعات قدمتی برابرعمربشر دارد.از پیغام رساندن با دود تا رمز نگاری سزاری، رمزهای جایگشتی و روش های متنوع دیگر. رمز نگاری علم کدها و رمزهاست.

یک هنر قدیمی‌است و برای قرن ها به منظور محافظت از پیغام هایی که بین فرماندهان، جاسوسان، عشاق و دیگران رد و بدل شده استفاده شده است. هنگامی‌که با امنیت داده ها سرو کار داریم، نیاز به اثبات هویت فرستنده و گیرنده پیغام داریم و در ضمن باید از عدم تغییر محتوای پیغام مطمئن شویم.

این سه موضوع یعنی، محرمانگی، تصدیق هویت و جامعیت در قلب امنیت ارتباطات داده های مدرن قرار دارند و می‌توانند از رمز نگاری استفاده کنند اغلب این مسئله باید تضمین شود که یک پیغام فقط می‌تواند توسط کسانی خواننده شود که پیغام برای آنها ارسال شده است و دیگران این اجاره را ندارند، روشی که تامین کننده این مسئله باشد (رمز نگاری) نام دارد، رمز نگاری هنر نوشتن به صورت رمز است به طوریکه هیچکس به غیر از دریافت کننده مورد نظر نتواند محتوای پیغام را بخواند.


فهرست مطالب:

روش های رمز نگاری: 4

رمزهای جانشینی (substitution cipher) 4

رمز نگاری جانشینی (Transposition) 6

رمز one – time – pad (به هم ریزی محتوی پیام) 7

معایب.. 8

رمز نگاری کوآنتومی: 8

دو اصل اساسی در رمز نگاری: 10

2-تازگی پیام ها 11

رمز نگاری با کلید متقارن (symmetriv- key) 12

رمز نگاری (data encrystion algortmy) 13

رمز نگاری سه گانه (triple DES) 14

مزیت ESE نسبت به EEE: 14

رمز نگاری با کلید نامتقارن یا عمومی (public key) 15

الگوریتم PDA.. 16

روش کار الگوریتم PSA.. 16

. معایب سیستم. 17

شکستن الگوریتم RSA.. 17

2- حدس زدن پیام: 19

MD5 چیست؟. 19

مزایا: 19

راه های کنترل خطا: 20

منابع:22




خرید فایل



لینک منبع :رمز شکنی

رمز شکنی - مرجع فروش و به اشتراک گذاری فایل dbookshop.ir/showthread.php?tid=191‎Cached17 سپتامبر 2015 ... کلمه cryptography (رمز نگاری) برگرفته از لغات یونانی به معنای (محرمانه نوشتن متون) است. از آنجا که بشر همیشه چیزهایی برای مخفی کردن داشته است. دانلود رایگان پروژه * تحقیق*مقالات - مطالب ابر تحلیل رمز یا رمز شکنی negardownload.mihanblog.com/.../تحلیل%20رمز%20یا%20رمز%20شکنی‎Cachedدانلود رایگان پروژه * تحقیق*مقالات - مطالب ابر تحلیل رمز یا رمز شکنی - دانلود، رایگان،،کتاب،عکس،موسیقی بدون کلام ،پروژه،مقاله،تحقیق. رمز شکنی - کتابخانه دیجیتالی تبیان library.tebyan.net/fa/147228/رمز%20شکنی‎Cachedاینجــــا یک کتابخانه دیجیتالی است با بیش از 100000 منبع الکترونیکی رایگان به زبان فارسی ، عربی و انگلیسی. رمز گذاری و رمز شکنی - ترفندستان www.tarfandestan.com/forum/thread34848.html‎Cachedرمز گذاری و رمز شکنی. برنامه ای هست که این دومرود رو به بهترین شکل ممکن یاد بده آخه جدیدا مشتاق به این موضوع شدم در ضمن شنیده بودم یه قفل ناجور ... How Secure Is My Password? https://howsecureismypassword.net/‎Cached SimilarHow long it would take a computer to crack your password? شهرنوش - "رمز شکنی راز داوینچی" shaharnosh.blogfa.com/post-120.aspx‎Cached Similarشهرنوش - "رمز شکنی راز داوینچی" - در گستره اجتماع، ادبیات و فرهنگ. رمز شکنی آهنگ عاصی،ابهامات برطرف شد - sharrrrr - صفحه نخست sharrr.persianblog.ir/post/3/‎Cachedرمز شکنی آهنگ عاصی،ابهامات برطرف شد. نویسنده: شر - چهارشنبه ۱۳ آذر ،۱۳٩٢. 1. این قسمت که با صدای شاهین خونده نمیشه ، آیه های 1 و 2 از سورۀ "الانسان" قرآن هست : [DOC] دانلود مقاله www.moshaveranetehran.net/.../رمز%20شکنی%2023%20ص.doc‎Cachedتحلیل گر رمز (رمز شکن) برای شکستن سیستم رمز نگاری (جانشین تک حرفی) با شمارش حروف متن رمز شده و محاسبه تکرار نسبی هر حرف شروع می کند پس حرفی را که ... Images for رمز شکنی دانلود کتاب امنیت داده ها- فصل دهم- تحلیل رمز و اصول رمز شکنی 4paye.ir/book/امنیت-داده-ها-فصل-دهم-تحلیل-رمز-و-اصول-رمز-شکنی‎Cached5 دسامبر 2013 ... این اسلاید از سری اسلایدهای کتاب امنیت داده ها از دکتر احسان ملکیان است که به همت یکی از دانشجویان ایشان گرد آوری شده است. لازم به ذکر است این ...