دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

زبانهای برنامه نویسی

زبانهای برنامه نویسی

دِلفی Delphi یا به تعبیری ویژوآل پاسکال – یک زبان برنامه‌نویسی است و بستری برای توسعهٔ نرم‌افزار که شرکت بورلند آن را تولید کرده است. این زبان، در بدو انتشار خود در سال ۱۹۹۵، به عنوان یکی از نخستین ابزارهایی مطرح شد که از توسعهٔ نرم‌افزار بر مبنای متدولوژی RAD((Rapid Application Developmentپشتیبانی می‌کردند؛ یعنی تولید و توسعهٔ سریع برنامه‌های کاربردی این نرم افزار بر مبنای پاسکال شی‌گرا بوده و از این زبان مشتق شده است.

البته بورلند نسخه‌ای از دلفی و سی‌پلاس‌پلاس‌بیلدر را برای لینوکس به نام کایلیکس (Kylix) ارائه کرد که مورد استقبال توسعه دهندگان نرم‌افزارهای لینوکس قرار نگرفت. نرم‌افزارهای دلفی در ابتدا به صورت مستقیم از کتابخانه‌های ویندوز و کتابخانهٔ مخصوص خود به نام VCL استفاده می‌کرد، اما پس از نسخه ۶ دلفی، امکانات استفاده از دات‌نت هم به آن اضافه شد. در حال حاضر می‌توان دلفی را یکی از رایج‌ترین زبان‌های ممکن در ایران دانست.

زبانِ دلفی که پیشتر بنام پاسکال شیءگرا (Object-Pascal) خوانده می‌شد و برای طراحی نرم‌افزاهای تحت ویندوز به کار می‌رفت، امروزه چنان توسعه یافته است که برای تولید نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عاملِ لینوکس و دات‌نت نیز به کار می‌آید. بیشترین کاربرد دلفی در طراحی برنامه‌های رومیزی و پایگاه دا‌ده‌ها‌ است، اما به عنوان یک ابزارِ «چند- منظوره»، برای طراحی انواع گوناگونی از پروژه‌های نرم‌افزاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.


فهرست:


C++ -2

C# -3

BASIC -4

FORTRAN -5

VISUAL BASIC -6



خرید فایل



لینک منبع :زبانهای برنامه نویسی

زبان برنامه‌نویسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/زبان_برنامه‌نویسی‎Cached Similar'زبان‌های برنامه‌نویسی' ساختارهای زبانی دستورمداری در رایانه‌ها هستند که به‌وسیلهٔ آنها می‌توان یک الگوریتم را به‌وسیلهٔ ساختارهای دستوری متفاوت برای اجرای رایانه ... فهرست زبان‌های برنامه‌نویسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فهرست_زبان‌های_برنامه‌نویسی‎Cached Similarفهرست زبان‌های برنامه‌نویسی. از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد. پرش به: ناوبری، جستجو. این فهرست، شامل همه زبان‌های برنامه‌نویسی مهم می‌باشد. 10 زبان برنامه نویسی برتر که اگر بلد باشید هیچگاه بیکار نمی مانید ... www.7learn.com/tutorials/10s-of-best-programming-laguages‎Cached Similar18 دسامبر 2013 ... البته در حال حاضر محیط های برنامه نویسی متعددی در عرصه کامپیوتر وجود دارد . ما در اینجا به معرفی 10 زبان برنامه نویسی برتر پرداخته ایم که تسلط ... 15 زبان برنامه‌ نویسی که باید امسال یاد گرفت - زومیت www.zoomit.ir/it-news/19286-programming-languages-2015/‎Cached5 آوریل 2015 ... جاوا یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی برای توسعه‌ی سمت سرور وب‌سایت‌های پویا و اپلیکیشن‌های تحت وب است. با توجه به قابلیت‌های زبان ... 9 زبان برنامه‌نویسی محبوب که ارزش یادگرفتن دارند | دیجی‌کالا مگ https://mag.digikala.com/.../9-زبان-برنامه‌نویسی-محبوب-یادگیری/‎Cached2 جولای 2016 ... در این مقاله با 9 زبان برنامه‌نویسی محبوب که هنوز هم به‌شدت ارزش یادگرفتن دارند آشنا می‌شوید. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید. آشنایی با زبان های برنامه نویسی سطح پایین و سطح بالا - سکان آکادمی https://www.sokanacademy.com/.../آشنایی-با-زبان-های-برنامه-نویسی-سطح-پایین-و-سطح-بالا‎Cachedپیش از شروع برنامه نویسی، می بایست با یک دسته بندی کلی در میان زبان‌های برنامه نویسی آشنا شد. در واقع، از یک بعد می‌توان زبان‌های برنامه نویسی را به دو دسته ی ... 11 زبان برنامه نویسی که پس از یادگیری آن ها می توانید به درآمد خوبی ... https://www.sokanacademy.com/...زبان-برنامه-نویسی.../برنامه-نویسی‎Cached30 ژوئن 2015 ... در حال حاضر صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد اما تعداد محدودی از آنها شناخته شده تر از مابقی هستند. زمانی که یک شرکت تصمیم می گیرد تا برنامه ... چهار زبان برنامه نویسی که در سال جدید باید به دنبال یادگیری آنها بود ... www.tabnak.ir/.../چهار-زبان-برنامه-نویسی-که-در-سال-جدید-باید-به-دنبال-یادگیری-آنها-بود‎Cached14 آوریل 2015 ... بعد از آن باید به زبان برنامه نویسی نو پا به نام Swift اشاره کرد. زبانی که از سوی شرکت اپل و بر مبنای مفاهیم متفاوت قرض گرفته شده از زبان های ... بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری در سال 2015 کدام است؟ | آسایاد www.asayad.com/بهترین-زبان-برنامه-نویسی-برای-یادگیری/‎Cached Similarبی شک به همین راحتی نمیشه گفت کدام زبان برنامه نویسی بهترین است. اما میشه با مقایسه قابلیت های زبان های برنامه نویسی و بررسی تقاضای بازار کار برای برنامه ... دانلود زبان برنامه نویسی p30download.com/fa/software/category/.../programming-language/‎Cached Similarدانلود نرم افزار های برنامه نویسی، طراحی واسط کاربری، برنامه نویسی ویژوال، کامپایلر، کدنویسی، توسعه برنامه، ویرایش کد و ...