دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

سخت افزار کامپیوتر (اجزا سخت افزار کامپیوتر)

سخت افزار کامپیوتر (اجزا سخت افزار کامپیوتر)

مادر برد:

همانطور که از نام این وسیله معلوم است اصلی ترین برد در کامپیوتر است که تمام قطعات کامپیوتر بصورت مستقیم یا غیر مستقیم به آن متصل می شوند .

بر روی برد اصلی تعدادی شکاف که محل قرار گرفتن کارتهای گوناگون است موجود می باشد همچنین بر روی آن محلی برای استقرار CPU تعبیه شده است . شکافهای خاصی نیز برای حافظه RAM وجود دارد . دو کانکتور P8 ,P9 که از منبع تغذیه خارج می شوند برای تامین برق برد اصلی به آن وصل می شوند . سیم های جلوی CASE نیز در کانکتور خاص خود روی برد اصلی نصب می شوند . کابل های CD-ROM و هارد دیسک و فلاپی درایو نیز به برد اصلی متصل می شوند و پورت چاپگر و ماوس نیز هر کدام توسط یک کابل رابط به برد اصلی متصل می شوند .



خرید فایل



لینک منبع :سخت افزار کامپیوتر (اجزا سخت افزار کامپیوتر)

آشنایی با تمامی قطعات کامپیوتر - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/modules.php?...کامپیوتر‎Cached Similarمعرفی سخت افزار های اصلی کامپیوتر. کامپیوتر ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که هر بخش کارایی خاص خود را دارد. هر کدام از این اجزا یک وظیفه مشخص شده دارد که ... سخت‌افزار رایانه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سخت‌افزار_رایانه‎Cached Similarسخت‌افزار رایانه (به انگلیسی: Computer Hardware ) به مجموعه‌ای از اجزای فیزیکی گفته می‌شود که یک رایانه را می‌سازند. سخت‌افزار رایانه درواقع همان قسمت‌ها یا اجزای ... [PDF] : ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﻄﺎﻟﺐ ٢ ﺁﺷﻨﺎﻳﯽ ﺑﺎ ﻗﻄﻌﺎت ﺳﺨﺖ اﻓﺰاری ٢ ﻣﺎدرﺑﻮرد pa.maj.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID=dcd32c87-675b-4b54...‎Cached2. ﻣ. ﻌﺮﻓﯽ ﻗﻄﻌﺎت ﺳﺨﺖ اﻓﺰاری ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ. ﺳﺨﺖ اﻓ. ﺰار ﺷﺎﻣﻞ ﮐﻠﻴﻪ ﻗﻄﻌﺎت ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺕﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ از ﻗﺒﻴﻞ. : -١. ﻣﺎدر ﺑﻮرد .... ﺑﺮﺁﻣﺪﮔﯽ دارﻥﺪ ﺑﻨﺎﺑﺮاﻳﻦ اﻳﻦ ﮐﺎﻥﮑﺘﻮرهﺎ ﺑﺪون ﺑﺎز ﮐﺮدن ﮐﻴﺲ ﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺕﺮ ﻗﺎﺑﻞ دﺳﺘﺮﺳﯽ هﺴﺘﻨﺪ . ﺑﺮای. معرفی قطعات سخت افزاری کامپیوتر - پرتو آی تی www.partoit.ir/tag/معرفی-قطعات-سخت-افزاری-کامپیوتر‎Cached Similar... کامپیوتر. در این مقاله با یکی از قطعات سخت افزاری و حافظه مهم کامپیوتر به نام رم ... در این مقاله قصد معرفی قطعات سخت افزاری یک رایانه یا کامپیوتر را داریم . انواع سخت افزار کامپیوتر - پرتو آی تی www.partoit.ir/computer-hard-ware-types.html‎Cached Similarدر این مقاله قصد معرفی قطعات سخت افزاری یک رایانه یا کامپیوتر را داریم . Computer Hardware. آشنایی با قطعات سخت افزار کامپیوتر و انواع آن و کاربرد آنها | سرویس ... netsit.ir/?p=351‎Cached Similarکیس در کامپیوتر های شخصی (رایانه ها) به محفظه ای اطلاق می شود که سایر قطعات سخت افزار در آن قرار گرفته ومجموعه یک سیستم کامپیوتری را تشکیل می دهند. کیس ها ... مقاله :: آموزش سخت افزار کامپیوتر قسمت اول - معرفی قطعات داخلی و ... hardware.itpro.ir/.../آموزش-سخت-افزار-کامپیوتر-قسمت-اول-معرفی-قطعات-داخلی-و-اصلی-کامپیوتر‎Cached Similarدر این سری از مقالات به بررسی قطعات داخلی و اصلی کامپیوتر برای آن دسته از دوستان عزیزی که علاقمند به بحث شیرین و مهم و ضروری سخت افزار کامپیوتر هستند می. با سخت‌افزار داخلی کامپیوتر و کاربرد آنها آشنا شوید | همیار آی تی www.hamyarit.com/5047/با-سخت‌افزار-داخلی-کامپیوتر-و-کاربرد/ 16 دسامبر 2015 ... سخت افزار ssd rom ram hdd hard cpu , با سخت‌افزار داخلی کامپیوتر و ... از اجزای سخت افزاری یک رایانه بودند، بسته به نوع و کاربرد کامپیوتر ... کـامپیوتــــــــــر | نرم افزار | مقاله - آشنایی با قطعات سخت افزار رایانه ... mhm89.blogfa.com/post/596‎Cached Similarکیس در کامپیوتر های شخصی (رایانه ها) به محفظه ای اطلاق می شود که سایر قطعات سخت افزار در آن قرار گرفته ومجموعه یک سیستم کامپیوتری را تشکیل می دهند. کیس ها ... آشنایی با سخت افزار و قطعات کامپیوتر - آپارات www.aparat.com/v/.../آشنایی_با_سخت_افزار_و_قطعات_کامپیوتر‎Cached Similar11 سپتامبر 2014 ... احمدرضا http://hesekhobe.mihanblog.com/ آشنایی با سخت افزار و قطعات کامپیوتر آشنایی با قطعات کامپی,سخت افزار,آموزش کار با کامپیوتر ...