دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

سخت افزار و نرم افزار

سخت افزار و نرم افزار

کامپیوترهای شخصی:

اغلب مردم زمانیکه با واژه " تکنولوژی " برخورد می نمایند ، بی اختیار "کامپیوتر" برای آنها تداعی می گردد. امروزه کامپیوتر در موارد متعددی بخدمت گرفته می شود. برخی از تجهیزات موجود در منازل ، دارای نوع خاصی از " ریزپردازنده" می باشند. حتی اتومبیل های جدید نیز دارای نوعی کامپیوتر خاص می باشند. کامپیوترهای شخصی ، اولین تصویر از انواع کامپیوترهائی است که در ذهن هر شخص نقش پیدا می کند. بدون شک مطرح شدن این نوع از کامپیوترها در سطح جهان، باعث عمومیت کامپیوتر در عرصه های متفاوت بوده است .
کامپیوتر شخصی وسیله ای "همه منظوره " بوده که توان عملیاتی خود را مدیون یک ریزپردازنده است. این نوع از کامپیوترها دارای بخش های متعددی نظیر : حافظه ، هارد دیسک، مودم و... بوده که حضور آنها در کنار یکدیگر به منظور انجام عملیات مورد نظر است . علت استفاده از واژه " همه منظوره " بدین دلیل است که می توان بکمک این نوع از کامپیوترها عملیات متفاوتی ( تایپ یک نامه ، ارسال یک نامه الکترونیکی، طراحی و نقشه کشی و ...) را انجام داد .



خرید فایل



لینک منبع :سخت افزار و نرم افزار

سخت‌افزار رایانه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سخت‌افزار_رایانه‎Cached Similarسخت‌افزار رایانه (به انگلیسی: Computer Hardware ) به مجموعه‌ای از اجزای ... ترکیبی از نرم‌افزار و سخت‌افزار یک سیستم رایانه قابل استفاده را به‌وجود می‌آورند. ‎۱ معماری فون نویمان - ‎۲ انواع سیستم‌های رایانه ای - ‎۳ فهرست سخت‌افزارهانرم‌افزار - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/نرم‌افزار‎Cached Similarاین ارتباط میان نرم‌افزار و سخت‌افزار توسط سیستم عامل انجام می‌شود. این تنها ... امروزه واژه نرم‌افزار را در معناهایی به جز معنی برنامه رایانه‌ای نیز به‌کار می‌برند. مثلاً در ... ‎۱ دو گروه کلی نرم‌افزارها - ‎۲ سیستم عامل - ‎۳ سه گروه کلی نرم‌افزارهای معماری[PDF] تعریف سخت افزار و نرم افزار ، پردازش ورود، مانند کامپیوتر به شده محول و https://bayanbox.ir/view/.../مبانی-کامپیوتر.pdf‎Cached Similarتعریف سخت افزار و نرم افزار. سخت افزار : سخت. افزار،. شامل. اجزای. فیزیکی. کامپیوتر. است. و. وظایف. محول. شده. به. کامپیوتر. مانند. ورود،. پردازش. ،. ذخیره. و. ارائة. ارتباط سخت افزار با نرم افزار www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=91690‎Cached Similar13 مه 2009 ... هر دستگاه برنامه پذیر (مانند یک کامپیوتر یا یک میکروکنترلر ) دارای دو بخش اصلی است : سخت افزار و نرم افزار. با چیستی این دو بخش کم و بیش ... واحد سخت افزار و نرم افزار - دانشگاه شهید بهشتی www.sbu.ac.ir/Adj/PlanandTech/IT/Pages/خدمات-سخت-افزاری.aspx‎Cachedبخش سخت افزار. تعریف سخت‌افزار : مجموعه‌ای از اجزای فیزیکی است که یک سیستم رایانه را تشکیل می‌دهند. سخت‌افزار رایانه به قسمت‌های فیزیکی و یا اجزای یک رایانه ... زوم‌اَپ: مشخصات دقیق سخت‌ افزار و نرم‌ افزار گوشی با AIDA64 - زومیت www.zoomit.ir/2015/5/13/20314/aida64-android-app/‎Cached13 مه 2015 ... زوم‌اَپ: مشخصات دقیق سخت‌ افزار و نرم‌ افزار گوشی با AIDA64. AIDA64 اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که دقیق‌ترین جزئیات سخت‌افزاری و ... Images for سخت افزار و نرم افزار سخت افزار و نرم افزار چیست - AMIR HOSSEIN ICT amirhosseinict.blogfa.com/post-15.aspx‎Cached Similar31 دسامبر 2008 ... سخت افزار چیست؟ هرچیز قابل لمس در کامپیوتر راگویند. نرم افزار چیست؟ هرچیز غیر قابل لمس در کامپیوتر را گویند. نرم افزار (Soft ware ) یا ... دانلود نرم افزار سخت افزاری - پی سی دانلود p30download.com/fa/software/category/utilities/hardware-tools/‎Cached SimilarHWiNFO نرم افزار کاربردی پیشرفته ای است که می توانید از آن برای تشخیص سخت افزار کامپیوتر و پیکربندی نرم افزاری آن، استفاده کنید. این نرم افزار دقیق ... سخت افزار و نرم افزار - دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا... آملی www.iauamol.ac.ir/fa/.../IT-Hardware/سخت.افزار.و.نرم.افزار.html‎Cached Similarنرم افزار : • انتخاب، پیاده سازی و نگهداری نرم افزار های پایه ای (سیستم عامل) و کاربردی با توجه به پیکربندی سیستم و نیاز سازمان. • مطالعه وتحقیق در زمینه ...