دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق درس سخت افزار

تحقیق درس سخت افزار

هارد دیسک:
بر روی هر کامپیوتر حداقل یک هارد دیسک وجود دارد.برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. هارد دیسک یک محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در کامییوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند که بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسک مغناطیسی ذخیره کرد.

مبانی هارد دیسک

هارد دیسک در سال 1950 اختراع گردید. هارد دیسک های اولیه شامل دیسک های بزرگ با قطر 20 اینچ ( 50/8 سانتیمتر) بوده و توان ذخیره سازی چندین مگابایت بیشتر را نداشتند. به این نوع دیسک ها در ابتدا " دیسک ثابت " می گفتند. در ادامه بمنظور تمایز آنها با فلاپی دیسک ها از واژه " هارد دیسک " استفاده گردید. هارد دیسک ها دارای یک Platter ( صفحه ) بمنظور نگهداری محیط مغناطیسی می باشند. عملکرد یک هارد دیسک مشابه یک نوار کاست بوده و از یک روش یکسان برای ضبط مغناطیسی استفاده می نمایند. هارد دیسک ونوار کاست از امکانات ذخیره سازی مغناطیسی یکسانی نیز استفاده می نمایند.در چنین مواردی می توان بسادگی اطلاعاتی را حذف و یا مجددا" بازنویسی کرد. اطلاعات ذخیره شده بر روی هر یک از رسانه های فوق ، سالیان سال باقی خواهند ماند. علیرغم وجود شباهت های موجود ، رسانه های فوق در مواردی نیز با یکدیگر متفاوت می باشند:

- لایه مغناطیسی بر روی یک نوار کاست بر روی یک سطح پلاستیکی نازک توزیع می گردد. در هارد دیسک لایه مغناطیسی بر روی یک دیسک شیشه ای ویا یک آلومینیوم اشباح شده قرار خواهد گرفت . در ادامه سطح آنها بخوبی صیقل داده می شود.

- در نوار کاست برای استفاده از هر یک از آیتم های ذخیره شده می بایست بصورت ترتیبی ( سرعت معمولی و یا سرعت بالا) در محل مورد نظر مستقر تا امکان بازیابی ( شنیدن ) آیتم دلخواه فراهم گردد. در رابطه با هارد دیسک ها می توان بسرعت در هر نقظه دلخواه مستفر و اقدام به بازیابی ( خواندن و یا نوشتن ) اطلاعات مورد نظر کرد.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق درس سخت افزار

نکات تهیه تحقیق درس سخت افزار - وبلاگ گروه کامپیوتر هنرستان امام ... asadabad.blogsky.com/1390/07/16/post-3/‎Cachedنکات قابل توجه در تهیه تحقیق درس سخت افزار: ۱-صفحه اول تحقیق به معرفی اختصاص داده شود .(نام ، موضوع و....) ۲-صفحه دوم باید چکیده ای از مطالب تحقیق در حد یک ... پروژه درس سخت افزار 2 - همه چیز در مورد کامپیوتر و برنامه های کاربردی www.mohammad200300.blogsky.com/1387/09/08/post-156/‎Cached Similarپروژه درس سخت افزار 2. این مقاله در چند بخش آماده شده که بخش اول آن که به قلم خودم می باشد برای کنفرانس دادن تهیه شده است و بخش های دیگر آن را می توانید به عنوان ... تحقیق درس سخت افزار | دانلود با لینک مستقیم fun.iranoo.ir/2016/09/14/تحقیق-درس-سخت-افزار-2/‎Cached14 سپتامبر 2016 ... تحقیق درس سخت افزار. هارد دیسک: بر روی هر کامپیوتر حداقل یک هارد دیسک وجود دارد .برخی از سیستم ها ممکن است دارای بیش از یک هارد دیسک باشند. تحقیق درس سخت افزار - فایل ناب archive.filenab.com/product-62773-sakht-afzar.aspx‎Cachedدانلود تحقیق درس سخت افزار خرید تحقیق درس سخت افزار خرید و دانلود تحقیق درس سخت افزار دانلود و خرید تحقیق درس سخت افزار دانلود رایگان تحقیق درس سخت ... تحقیق درباره سخت افزار کامپیوتر www.asemankafinet.ir/.../تحقیق-درباره-سخت-افزار-کامپیوتر.aspx‎Cached Similarتحقیق درباره سخت افزار کامپیوتر ,تحقیق درباره سخت افزار کامپیوتر ,سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات ارتقای شغلی دبیران - اقدام پژوهی ... درس پژوهی ابتدایی ... فرم ویر، نرم افزاری است که به صورت توکار در سخت افزار ساخته شده است. تحقیق درباره اجزاء سخت افزار کامپیوتر www.asemankafinet.ir/.../تحقیق-درباره-اجزا-سخت-افزار--کامپیوتر.aspx‎Cached Similarتحقیق درباره اجزاء سخت افزار کامپیوتر ,تحقیق درباره اجزاء سخت افزار ... طرح درس ششم ابتدایی · طرح درس هفتم (متوسطه اول ) · طرح درس هشتم (متوسطه اول ) · طرح ... دسته بندی: تحقیق و پروژه رایگان,پروژه و تحقیق رایگان,دانش آموزی,تحقیق دانشجویی,. درس سخت افزار www.bargozideha.com/share/jk0f03nl-درس-سخت-افزار‎Cachedپروژه درس سخت افزار 2 این مقاله در چند بخش آماده شده که بخش اول آن که به قلم خودم می ... مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پایان نامه - تکنیک تولید قفل سخت افزاری و نرم افزاری ... مقاله,تحقیق, پروژه و پایان نامه کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار www.bargozideha.com/.../bwv6jrz7-مقاله-تحقیق-پروژه-و-پایان-نامه-کامپیوتر-سخت-افزار-و-نرم-افزار‎Cachedمقاله,تحقیق, پروژه و پایان نامه کامپیوتر سخت افزار و نرم افزار .... پروژه درس سخت افزار 2 این مقاله در چند بخش آماده شده که بخش اول آن که به قلم خودم می باشد برای ... پروژه های سخت افزار - سایت علمی نخبگان جوان www.njavan.com/forum/forumdisplay.php?349...سخت-افزار‎Cached Similarتوضیحات: در این تالار انواع پروژه های سخت افزاری در سطوح دانشگاهی و غیر دانشگاهی قرار داده می شود. ... پروژه ی کامپیوتر : پروژه درس سخت افزار 2. آغاز شده توسط ... تحقیق درس سخت افزار - گزارش - تبلیغات متنی شما proje202020.rzb.emeg.ir/post464983.html‎Cachedتحقیق درس سخت افزار دسته: کامپیوتر بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 400 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 60. هارد دیسک بر روی هر کامپیوتر حداقل یک هارد ...