دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

سیگنال دیجیتال

سیگنال دیجیتال

در سیگنال دیجیتال، یک گیت منطقی روی یک یا دو ورودی منطقی عملیات منطقی انجام می دهد و سرانجام یک خروجی منطقی را تولید می کند.این منطق معمولا طبق منطق بولین است که به طور مشترک در تمام مدار های دیجیتالی یافت می شود.

گیت های منطقی عمدتا از قطعات الکترونیکی مانند دیود ها و ترانزیستور ها تشکیل می شوند ، ولی می توانند از قطعات الکترومغناطیسی مانند رله ها ، قطعات اپتیکال یا حتی مکانیکی ساخته شوند.



خرید فایل



لینک منبع :سیگنال دیجیتال

سیگنال دیجیتال - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سیگنال_دیجیتال‎Cached Similarسیگنال دیجیتال، سیگنالی است که هم از نظر زمان رخداد و هم از نظر مقدار در بازهٔ خاصی محدود شده باشد. سیگنال دیجیتال در مقابل سیگنال آنالوگ تعریف می‌شود، که در آن ... ‎۱ تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال - ‎۱.۱ نمونه‌برداری - ‎۲ منابع - ‎۳ جستارهای وابستهپردازش سیگنال دیجیتال - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پردازش_سیگنال_دیجیتال‎Cached Similarپردازش سیگنال دیجیتال (DSP) با نمایش سیگنال به وسیله توالی اعداد یا نشانه‌های پردازش چنین سیگنالی در ارتباط است. پردازش سیگنال دیجیتال و پردازش سیگنال ... پردازشگر سیگنال دیجیتال - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پردازشگر_سیگنال_دیجیتال‎Cached Similarپردازشگر سیگنال‌های دیجیتال (به انگلیسی: DSP یا Digital Signal Processor )، ریزپردازنده یا مجموعه مداری که بر روی سیگنال‌های دیجیتالی ورودی بر اساس الگوریتم ... سیگنال دیجیتال - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/94078/سیگنال-دیجیتال‎Cached Similarسیگنال دیجیتال، سیگنالی است که هم از نظر زمان رخداد و هم از نظر مقدار در بازهٔ خاصی محدود شده باشد. سیگنال دیجیتال در مقابل سیگنال آنالوگ تعریف می‌شود، که در آن ... مفهوم دیجیتال و آنالوگ چیست ؟ | ایران متلب matlab1.ir/مفهوم-دیجیتال-و-آنالوگ-چیست-؟/‎Cached21 دسامبر 2014 ... فناوری آنالوگ امواج و یا سیگنال به شکل اولیه ضبط و یا استفاده میشوند.برای مثال در یک دستگاه ضبط صوت آنالوگ سیگنال دریافت شده مستقما از ... مفهوم دیجیتال و آنالوگ در کامپیوتر به زبان ساده - بایت گیت bytegate.ir/دیجیتال-آنالوگ/‎Cached25 مارس 2016 ... آشنایی با مفاهیم سیگنال و داده‌ی دیجیتالی (Digital) و آنالوگ (Analog) به زبان ساده که هر دو از موضوعات پایه‌ای در یادگیری مباحث کامپیوتری و ... [PDF] ﺑﻪ ﻧﺎم ﺧﺪا ﭘﺮدازش ﺳﻴﮕﻨﺎل دﻳﺠﻴﺘﺎل : ﻧﺎم درس :3 ﺗﻌﺪاد واﺣﺪ ece.ut.ac.ir/Classpages/F88/ECE125/Syllabus.pdf‎Cached Similarﭘﺮدازش ﺳﻴﮕﻨﺎل دﻳﺠﻴﺘﺎل. ﺗﻌﺪاد واﺣﺪ. 3: ﭘﻴﺶ. ﻧﻴﺎز. : ﺗﺠﺰﻳﻪ ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺳﻴﺴﺘﻢ. ﻫﺎ. ﻫﺪف. : اراﺋﻪ اﺻﻮل ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺳﻴﮕﻨﺎل. ﻫﺎ و ﺳﻴﺴﺘﻢ. ﻫﺎی ﮔﺴﺴﺘﻪ ﺧﻄﻲ و ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﺑﺎ زﻣﺎن. ﻋﻨﺎوﻳﻦ و رﺋﻮس ﻣﻄﺎﻟﺐ. : -١. ﻣﺮوری ﺑﺮ ﺳﻴﮕﻨﺎل. پردازش سیگنال دیجیتال www.kntu.ac.ir/ShowPage.aspx?page_=form&lang...‎Cached Similarپردازش سیگنال دیجیتال. یکی از مسائل مهم در طراحی میکروسیستم های ثبت عصبی، حجم انبوه داده ی دیجیتالی است که باید از سیستم کاشته شده به خارج ارسال گردد. تلویزیون دیجیتال چیست و چگونه کار می کند ؟ - علم فردا www.elmefarda.com/تلویزیون-دیجیتال/‎Cached Similar4 دسامبر 2014 ... انواع و اقسام بلاها رو میشه روی سیگنال دیجیتال پیاده سازی کرد ، مثل فشرده سازی و کد گذاری . نویز روی سیگنال دیجیتال خیلی به ندرت تاثیر ... مکتب خونه | پردازش سیگنالهای دیجیتال maktabkhooneh.org/course/mashhadi752‎Cached Similarپردازش سیگنالهای دیجیتال فیلم‌های رایگان دروس دانشگاه‌های برتر ایران.