دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

شهر الکترونیکی

شهر الکترونیکی

امروزه کامپیوتر چنان در زندگی روزمره ما جا یافته که تصور زندگی بدون رایانه غیر ممکن است. حالا همه ما به شنیدن پسوند الکترونیکی و هوشمند بعد از انواع واقسام پدیده ها عادت کرده ایم:کارتهای هوشمند، بانکداری ا لکترونیک، آموزش ا لکترونیک، سلامت ا لکترونیک، تجارت الکترونیک، دولت ا لکترونیک و وقتی همه چیز در یک شهر الکترونیک می شود، در نهایت آن شهر به یک شهرالکترونیک یا هوشمند تبد یل می شود.

مطابق تعریف کارشناسان، شهر الکترونیکی شهری است که در آن از ابزار ICT نظیر برنامه های کاربردی و کامپیوتر برای افزایش کارایی و اثر بخشی خدمات به مردم، بنگاههای اقتصادی وکارمندان دیگر بخشهای دولت استفاده می شود.

این کار از طریق خرید ، فروش و مبادله کالا ، خدمات و اطلاعات در بستری از شبکه های کامپیوتری بخصوص اینترنت صورت میگیرد.در یک شهر هوشمند، کلیه اطلاعات و خدمات به صورت الکترونیک به مردم ارائه می شود. در حال حاضرنمونه های چندانی از شهر های تمام هوشمند در جهان وجود ندارد. همان طوری که تصور وجود شهری که به طور کامل از وجود رایانه و خدمات الکترونیک بی بهره باشد، تقریبا غیر ممکن است.



خرید فایل



لینک منبع :شهر الکترونیکی

آشنایی با شهر الکترونیک - همشهری hamshahrionline.ir/details/101994‎Cached Similar21 فوریه 2010 ... دکتر علی‌اکبر جلالی: شهر الکترونیک یکی از خاستگاه‌های مدیران شهری و شهروندان در عرضه کردن و مورد استفاده قرار دادن خدمات شهری است. Images for شهر الکترونیکی شهر الکترونیکی e-city.blogfa.com/‎Cached Similarشهر الکترونیکی - شهر الکترونیکی. ... شهر الکترونیکی. شهر الکترونیکی. صفحه نخست · پست الکترونیک · آرشیو وبلاگ · عناوین مطالب وبلاگ ... شهر الکترونیک gorgan.vcity.ir/‎Cachedآخرین خبرها بانک اطلاعات اماکن شهر بانک اطلاعات مشاغل شهر بانک رزومه حراج الکترونیک شهروند ... پیشخوان الکترونیک. Back .... خدمات الکترونیک دولت به شهروندان. از شهر سنتی تا شهر الکترونیکی - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/267221/از-شهر-سنتی-تا-شهر-الکترونیکی‎Cached Similarامروز یکی از دغدغه های اصلی شهرداری تهران مکانیزه کردن ارتباط خود با شهروندان است و به دنبال شهر الکترونیکی است. با وجودی که تهران، به عنوان پایتخت ایران که در ... پایان نامه شهر الکترونیک - تحقیق و پروژه و پایان نامه و مقاله دانشجویی bankmaghaleh.ir/پایان-نامه-شهر-الکترونیک/‎Cached Similarشهر الکترونیک محصولی است که پس از طی یک فرآینده بدست خواهد آمد و برای طی مراحل این فرآیند باید تمام شهروندان با آن هم گام شوند و شروع به آموختن علوم مورد نیاز و ... شهر الکترونیک اردکان - درباره شهر الکترونیکی اردکان www.ardakan.ir/SC.php?type=static&id=129‎Cachedاز آنجا که مدیریت مجموعه عظیمی از این خدمات که در حدود 23 نوع خدمت متفاوت است تنها راه حلی که می توان برای مدیریت بهتر پیشنهاد داد شهر الکترونیکی است. [PDF] ﺷﻬﺮ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ bayanbox.ir/view/.../شهر-الکترونیکی-کامل.pdf‎Cached Similarﺑﻪ ﻧﺎم زﯾﺒﺎی ﻫﺴﺘﯽ. واﺣﺪ ﺟﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ. ﺷﻬﺮ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ. ﻧﺎم داﻧﺸﺠﻮ: ﺳﯿﺪ ﺣﺴﯿﻦ ﭼﺮاﻏﯽ ﺣﺴﯿﻦ آﺑﺎد. ﺷﻤﺎره داﻧﺸﺠﻮﯾﯽ: 91214030280051. ﻧﺎم اﺳﺘﺎد: اﺣﻤﺪ ﻣﺤﻤﺪی ﻧﺴﺐ. ﻧﺎم درس: ﮐﺎرﺑﺮد ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت در. ﺳﺎزﻣﺎن. شهر الکترونیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شهر_الکترونیک‎Cached Similarشهر الکترونیک یکی از بزرگترین پارک‌های صنعتی الکترونیکی هندوستان می‌باشد، که در مساحتی بیش از ۳۳۲ هکتار(۱٫۳ کیلومتر مربع)در Agrahara Konappanaو ... آشنایی با مفهوم شهر و شهروند الکترونیکی و اینترنتی www.catc.ac.ir/it-mnu/itnews-infomnu/.../3046-940729-it2.html‎Cached Similarدر دنیای امروز که سرعت پیشرفت در عرصه علم به دقیقه و ثانیه رسیده است پیوستن به جهان الکترونیک و فناوری اطلاعات تنها راه ورود به این بزرگراه وسیع و پرتردد ...