دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

فایرفاکس چیست؟

فایرفاکس چیست؟

فایرفاکس یه مرورگر اینترنتی هست مانند اینترنت اکسپلورر . این مرورگر جوان که چند وقتی هست ساخته شده ، سر و صدای بسیار به پا کرده و کاربران بسیاری رو به سمت خودش کشیده و در حال حاضر در بعضی از کشور ها بیش از 40% کاربران رو به خودش اختصاص داده و استفاده اون بین کاربران حرفه ای در حدود 70% هست .

پایه و اساس این مرورگر براساس مرورگر نت اسکیپ هست ولی انقدر کد های اون و قابلیت هاش در این مدت قوی شد که مرورگر جدید نت اسکیپ کد های خودش رو از روی فایرفاکس برداشت و مرورگر های دیگری مانند flock از کد های فایرفاکس استفاده می کنند .

سال ها بود که ماکروسافت و مرورگرش یعنی اینترنت اکسپلورر سلطان بی چون و چرای اینترنت بودند و مرورگر هایی مثل موزیلا ، نت اسکیپ ، اپرا و ... نتونسته بودند کار خاصی انجام بدند و فقط چند درصد بازار مرورگر ها رو در اختیار داشتند ، تا اینکه بنیاد موزیلا مرورگری اپن سورس رو به نام فایرفاکس سخت و از اونجا بود که تحولاتی در این ضمینه صورت گرفت .

نت اسکیپ کدهاشو بر حسب فایرفاکس نوشت ، ماکروسافت تمام تلاش خودش رو برای جلوگیری از شکست های بیشتر کرد ، بطوری که به تازگی بعد از چندین سال مرورگر جدید خودش رو داره میده بیرون و یا مرورگر اپرا که با اومدن فایرفاکس نیمی از کاربران خودش رو از دست داد و مجبور شد برای جلوگیری و شکست های بیشتر مرورگر خودش رو کاملا رایگان عرضه کند



خرید فایل



لینک منبع :فایرفاکس چیست؟

فایرفاکس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فایرفاکس‎Cached Similarموزیلا فایرفاکس (به انگلیسی: Mozilla Firefox ) (به فارسی: پاندای سرخ ... یکی از قابلیت‌های فایرفاکس امکان تغییر آن به مرورگر وبی برای سلیقه هر فرد است. ‎۱ ویژگی‌ها - ‎۲ مشکلات فایرفاکس - ‎۳ انتشارهای فایرفاکس - ‎۴ جستارهای وابستهفایرفاکس اواس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فایرفاکس_اواس‎Cached Similarفایرفاکس اواس (به انگلیسی: Firefox OS ) (پیش از این Boot to Gecko یا B2G) یک سیستم‌عامل کدباز است که توسط بنیاد موزیلا توسعه‌داده می‌شود و در صدد است از ... همه چیز درباره فایرفاکس - همه چیز mozilla.mihanblog.com/post/1‎Cached Similarهمه چیز درباره ی مرورگر قدرتمند فایرفاکس. Firefox فایرفاکس مرورگری برای تمام فصول ! فایرفاکس چیست و از کجا می شود آن را دانلود کرد فایرفاکس یک مرورگر ... Firefox sync چیست و چگونه کار می کند ؟ - علم فردا www.elmefarda.com/firefox-sync-چیست-و-چگونه-کار-می-کند-؟/‎Cached Similar4 آوریل 2012 ... فایرفاکس رو که همتون میشناسید و همیشه یکی از برترین مرورگرهای دنیای وب بوده و هست . هرچند من خودم بیشتر از گوگل کروم استفاده می کنم … فایرفاکس چیست ؟ - انجمن های تخصصی تبیان anjoman.tebyan.net/newindex.aspx?pid=17257&threadID...‎Cached2 ا کتبر 2013 ... فایرفاکس چیست ؟ فایرفاکس یک مرورگر وب رایگان و متن باز برای سیستم عامل های Windows ، Linux و Mac OS X است و بر پایه کدهای موزیلا ... آشنایی با مرورگر موزیلا فایر فاکس و معرفی قابلیت های آن www.sarzamindownload.com/contents/928/‎Cached Similar27 سپتامبر 2016 ... موزیلا فایرفاکس (مخفف شده آن به صورت رسمی Fx، اما به صورت غیر رسمی FF) مرورگر وب آزاد و متن باز برگرفته از موزیلا اپلیکیشن سویت است که ... دانلود مقاله مرورگر فایرفاکس چیست ؟ mag-iran.com/دانلود-مقاله-مرورگر-فایرفاکس-چیست-؟.htm‎Cachedمرورگر فایرفاکس چیست ؟ فایرفاکس یه مرورگر اینترنتی هست مانند اینترنت اکسپلورر . این مرورگر جوان که چند وقتی هست ساخته شده ، سر و صدای بسیار به پا ... معنی پیام‌های خطای SSLv3در فایرفاکس چیست؟ | راهنمای Firefox https://support.mozilla.org/.../چی-انجام%20دادن-sslv3-خطا-پیام‌ها-معنی%20دادن-فایرفاکس‎Cached Similarوقتی به یک سایت با SSLv3 دست پیدا کنید، فایرفاکس آن‌را بلاک کرده و پیغام " اتصال به‌صورت امن امکان پذیر نیست" را نمایش خواهد داد. فایرفاکس پاکت چیست و چگونه می شود آنرا غیر فعال کرد - Techera techera.ir/2015/06/21/firefox-pocket-and-how-to-disabled/‎Cached Similar21 ژوئن 2015 ... با جدیدترین به روز رسانی فایرفاکس اکنون کاربران در بخش منو یک دکمه جدید خواهند یافت. پشت این دکمه با نوک پیکان به طریف پایین، ... آموزش تنظیمات مرورگر فایر فاکس mozilla firefox - ترنج وب fa.toranjweb.com/news.php?nid=103‎Cached Similarفکر نکنم دیگر نیاز به توضیح اضافی درباره مرورگر فایرفاکس و امکانات بسیار ... Ask me what I want to do : همچنین وقتی که آپدیت جدیدی برای فایرفاکس موجود ...