دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد فایروال

تحقیق در مورد فایروال

سؤال ها :

1- فایر وال چیست؟

2- یک فایر وال چگونه کار می کند؟

3- یک فایر وال چه کار هایی نمی تواند بکند؟

4- چه کسی احتیاج به فایر وال دارد؟

5- یک فایر وال چگونه کار می کند؟

6- چگونه می توانیم یک فایر وال طراحی کنیم؟

7- آیا یک فایر وال برای امنیت شبکه کافیست یا به چیز دیگر احتیاج داریم؟

8- Ip.spoofing چیست؟

9- مشکلات فایر وال ؟

10- بهره بری از یک فایر وال؟


یک فایر وال از کامپیوتر هایی که به شبکه متصل شده اند در مقابل دشمنان تجاوزگر بین المللی حمایت می کند. فایر وال می تواند به صورت یک سخت افزار یا یک برنامه نرم افزار باشد. در هر کیس باید حداقل دو ورودی شبکه وجود داشته باشد یکی از شبکه ها برای تصمیم گرفتن برای حمایت و دیگری برای رو باز کردن .

فایر وال یا در بین دو راهی می نشیند یا از بین دو شبکه فاصله می گیرد که معمولا شامل یک شبکه خصوصی یا یک شبکه عمومی مانند اینترنت می شود سخت افزار فایر وال برای حمایت از شبکه های محلی شامل شده است.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق در مورد فایروال

دانلود مقاله پیرامون فایروال و دیوار آتش - پروژه دات کام www.prozhe.com/مقاله-پیرامون-فایروال-و-دیوار-آتش‎Cached Similar15 نوامبر 2012 ... عنوان مقاله : فایروال و دیوار آتش قالب بندی : PDF قیمت : رایگان شرح مختصر : فایـِروال یا دیوار آتش نام عمومی برنامه‌هایی است که از دستیابی غیر ... تحقیق درباره فـایـروال - سایت علمی و پژوهشی آسمان - تجربیات دبیران www.asemankafinet.ir/post/3093/تحقیق-درباره-فـایـروال-.aspx‎Cached Similarموضوع تحقیق: فـایـروال (سپر اینترنتی). فایروال: فایروال وسیله ای است که کنترل دستی و به یک شبکه با بنا بر سیاست امنیتی شبکه تعریف می کند. علاوه بر آن از ... تحقیق در مورد فایروال aoqv.stu1.ir/‎Cachedتحقیق در مورد فایروال - ,,دانلود مقاله تحقیق در مورد فایروال,خرید مقاله تحقیق در مورد فایروال,خرید و دانلود مقاله تحقیق در مورد فایروال,دانلود رایگان مقاله تحقیق در مورد ... مقاله ای دربارهی« فایروال» - انجمن گفتگوی گلستانه golestane.net/showthread.php?t=46508‎Cached Similarاین فیلترها ، مکانیزم اصلی مورد استفاده جهت پیاده سازی فایروال در شبکه های مدرن هستند.این فیلترها می توانند رد پای اطلاعات مختلف را از طریق ... مقاله :: تکنولوژی های فایروال -- Firewall Technologies security.itpro.ir/articles/.../تکنولوژی-های-فایروال-firewall-technologies‎Cached Similarسلام... در مقاله های قبلی در مورد اهمیت فایروال در میان دیگر تجهیزات امنیتی در سیستم ها و همینطور در سازمانها صحبت کردم و به معرفی جایگاه فایروالها در. تحقیق در مورد فایروال - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/product-62912-fire-wall.aspx‎Cachedدانلود مقاله تحقیق در مورد فایروال خرید مقاله تحقیق در مورد فایروال خرید و دانلود مقاله تحقیق در مورد فایروال دانلود رایگان مقاله تحقیق در مورد فایروال دانلود رایگان ... فایروال ها چگونه کار می کنند؟ www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=146990‎Cached Similar9 دسامبر 2010 ... فایروال ها چگونه کار می کنند؟ آنچه در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد: 1- مقدمه ای بر فایروال. 2- ابزار فایروال چه می کند؟ 3- پیکربندی فایروال ... مقاله ای درباره فایروال ها - Persian Networks forum.persiannetworks.com/f61/t22470.html‎Cached Similarسلام لطفا مقاله ای درباره کلیات فایروال ها و نحوه عملکرد آن ها معرفی نمایید ایا مقاله ای درباره فایروال در لینوکس سرغ دارید با تشکر. دانلود مقاله امنیت شبکه -طراحی و فایروال - Persian Networks forum.persiannetworks.com/f61/t53058.html‎Cached Similarآموزش آشنایی با فایروال به زبان پارسی قسمت اول . ... فایروال مقاله, امنیت شبکه و طراحی firewall, تحقیق در مورد فایروال, fire wallمطالب درمورد, دانلود ... دانلود تحقیق در مورد دیوار آتش (فایروال) لینوکس firewall-t.lel.ir/‎Cached8 آگوست 2016 ... نامه دوره کارشناسی مهندسی کامپیوتر نرم افزار دیوار آتش (فایروال) لینوکس طراحی … تحقیق در مورد حقوق زنان در سیره و آموزه های نبوی (حقوق اجتماعی ...