دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی

فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی

مهم‌ترین مزیت و رسالت شبکه‌های رایانه‌ای، اشتراک منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و دستیابی سریع و آسان به اطلاعات است. کنترل دستیابی و نحوه استفاده از منابعی که به اشتراک گذاشته شده‌اند، از مهم‌ترین اهداف یک نظام امنیتی در شبکه است. با گسترش شبکه‌های رایانه‌ای (خصوصاً اینترنت)، نگرش نسبت به امنیت اطلاعات و سایر منابع به اشتراک گذاشته شده، وارد مرحله جدیدی گردیده است.

▪طبقه‌بندی(INFOSEC)
طبقه‌بندی، دسته‌بندی اشیا است در یک فهرست سازمان یافته یا در قالب یا روابط سلسله‌مراتبی که روابط طبیعی بین اشیا را نشان می‌دهد (Conway & Sliger، ۲۰۰۲). طبقه‌بندی به عنوان یک فرایند، عبارت است از ایجاد نظامی منطقی از رتبه‌ها که در آن، هر رتبه از تعدادی اشیا تشکیل شده، به گونه‌ای که در صورت نیاز می‌توان به آسانی به اجزای آن دسترسی پیدا کرد.



خرید فایل



لینک منبع :فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی

فناوری های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه بندی - آفتاب www.aftabir.com/...technology/.../فناوری-های-امنیت-اطلاعات-با-یک-دیدگاه-طبقه-بندی‎Cached Similar... دیدگاه طبقه بندی. فناوری های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه بندی. شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۵ نما مجله الکترونیکی پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران بازدید: ۸۲۹ ... فناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی vista.ir/article/.../فناوری‌های-امنیت-اطلاعات:-با-یک-دیدگاه-طبقه‌بندی‎Cached Similarفناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی مهم‌ترین مزیت و رسالت شبکه‌های رایانه‌ای، اشتراک منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و دستیابی سریع و آسان به اطلاعات ... فناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی - پژوهشنامه پردازش و ... jipm.irandoc.ac.ir/article-1-130-fa.html‎Cachedفناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی ... با گسترش شبکه‌های رایانه‌ای ( خصوصاً اینترنت)، نگرش نسبت به امنیت اطلاعات و سایر منابع به اشتراک گذاشته ... فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی - دانلود پروژه و پایان نامه payanname20.filenab.com/product-63130-faanavari.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 3,100 تومان. خرید. فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی. مهم‌ترین مزیت و رسالت شبکه‌های رایانه‌ای، اشتراک منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و ... فناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی | ITIRAN itiran.com/d/50348‎Cached Similarفناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی. نوشته : مریم اسدی - masadi1355@ yahoo.com منبع : فصلنامه علوم اطلاع‌رسانی نسخه چاپی. مهم‌ترین مزیت و رسالت ... تکنولوژی امنیت اطلاعات با دیدگاه طبقه بندی - پروژه www.a00b.com/Nw/InformationSecurityTechnology.htm‎Cached12 جولای 2015 ... فناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی. مهم‌ترین مزیت و رسالت شبکه‌های رایانه‌ای، اشتراک منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و دستیابی سریع و ... فناوری‌های امنیت اطلاعات - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=8711290266‎Cached Similar19 فوریه 2009 ... فناوری های امنیت اطلاعات:با یک دیدگاه طبقه بندی مهم‌ترین مزیت و رسالت شبکه‌های رایانه‌ای، اشتراک منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و دستیابی سریع و ... انجمن راسخون - فناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی rasekhoon.net/forum/thread/516797/page1/‎Cachedفناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی شنبه 20 اسفند 1390 06:46 ب.ظ. فناوری‌های امنیت اطلاعات: با یک دیدگاه طبقه‌بندی (نوع: PDF حجم: 491KB). فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی - دانلود مقاله و پروژه maghalenab.rozblog.com/.../-فناوریهای-امنیت-اطلاعات-با-یک-دیدگاه-طبقه-بندی-.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی دسته: کامپیوتر بازدید: 7 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 16 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 9 ... فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی - دانلود پروژه و پایان نامه payanname2020.rozblog.com/.../-فناوریهای-امنیت-اطلاعات-با-یک-دیدگاه-طبقه-بندی-.html‎Cached29 سپتامبر 2016 ... فناوری‌های امنیت اطلاعات با یک دیدگاه طبقه‌ بندی دسته: کامپیوتر بازدید: 1 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 16 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 9 ...