دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

چوب MDF

چوب MDF

تخته فیبر نیمه سخت (MDF):

ام.دی.اف برای اولین بار در در سال 1965 در امریکا ساخته شد هم اکنون به نام تخته بارابورد به بزار عرضه می شود .ام.دی.اف دارای بافتی بسیار متراکم می باشد . روکشهایی از چوب و مصنوعات روکشی بر روی این محصول چسبانده می شود مانند: روکش آلدر، روکش فرمیکا که نوع فرمیکا مقاوم نسبت به آب می باشد. نوع الدر آن نسبت به آب و سایر عوامل مقاوم نمی باشد .تخته فیبر سخت: در سال 1926 اولین کارخانه تولید اچ.پی.ال در شهر لورل تاسیس شد که این واحد در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولید کننده اچ پی .ال در دنیا به شمار می رود دو نوع از این تخته ها عبارتند از:

روکوب گونیایی: این صفحات دارای رنگهای مختلفی مانند: مرمری روشن و تیره هستند و گاهی رنگ آنها را به صورت موج چوب در می آورند. این صفحات قابل شستشو با آب سرد و گرم است وبرای پوشش دیوار ها به کار می رود

روکوب مربعی: گاهی صفحات روکوب را به شکل (مربع یا مستطیل ) در می آورند و برای پوشش کف آشپزخانه، حمام، و سرویسها استفاده می شود.

H P L

فرمیکا با اسم اختصاری HPL که مخفف HIGH PRESSUS LAMINATE می باشد یک کلمه اسپانیایی و معرف ورقه ای است مرکب که از چندین لایه ساخته شده از الیاف (مثل کاغذ)آغشته به رزین های عمل کننده در گرما (گرما سخت)که تحت تاثیر حرارت و فشار 5 مگا پاسگال به هم چسبیده باشد. یک یا دو سطح فرمیکامی تواند از ورقه های رینگی یا تزیینی آغشته به رزین ملامین پوشیده شود .در ایران به تولید ورقه های فرمیکای ضد حرارت و رطوبت پرداخته می شود و در حال حاضر از کشورهایی نظیر هند، ترکیه، سوریه،... نیز وارد می شود. مواد اولیه معمولی جهت ساخت فرمیکا یا HPL عبارتند از: کاغذ کرافتک، کاغذ دکورتیو ، رزین فنلیک ، و رزین ملامین می باشد.

خصوصیت روکش فرمیکا :

مقاومت های رطوبتی :مقاوم در برابر آب و بخار بدون ترک خوردگی و ورقه ورقه شدن . جذب رطوبت در حال غوطه وری در آب کمتر از 6درصد و افزایش ضخامت ناشی از جذب آب آن کمتر از 10درصد می باشد.

نوع فایل: word

سایز:6.80 KB

تعداد صفحه:5



خرید فایل



لینک منبع :چوب MDF

Images for چوب MDF ام‌دی‌اف (صنعت چوب) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ام‌دی‌اف_(صنعت_چوب)‎Cached Similarام‌دی‌اف (به انگلیسی: MDF ) مخفف واژهٔ "تخته فیبر با چگالی (دانسیتهٔ) متوسط" (به ... فشردهٔ چوبی مطرح بوده و سپس در کاربردهای جایگزینِ چوب نیز به‌کار رفته‌است. ‎۱ فرایند تولید - ‎۲ تاریخچه‌ ام‌دی‌اف در ایران - ‎۳ روش‌های استفاده از ام‌دی‌اف در ...در مورد ام دی اف mdf - کابینت بانک cabinetbank.com/default.aspx?PID=002%20مقاله-MDF%20چیست؟‎Cached Similarاساس ترکیب MDF چوب و رزین است که تحت فشار و حرارت قرار گرفته و با افزایش استحکام ، مقاومت در برابر آتش و نفوذ ناپذیری خواص بهتری نسبت به چوب نرم خوا ... همه چیز در مورد ام دی اف MDF www.rashdecor.com/Page/46‎Cached Similarدر جهان بیشتر MDF ها بر پایه چوب تهیه می شوند و از چوبهای نرم مثل درخت کاج استفاده می گردد اساس ترکیب MDF چوب و رزین است که تحت فشار و حرارت قرار گرفته و ... آیا وارد شدن به دنیای چوب و MDF پول ساز هست ؟ - فوت و فن های صنایع چوب fotofanha.com/آیا-وارد-شدن-به-دنیای-چوب-و-mdf-پول-ساز-هست/‎Cached Similarآیا وارد شدن به دنیای چوب و MDF پول ساز هست ؟,پیمان پوربی آزار شغل شما باید به شما احساس شادی و پیروزی بدهد ، و اهرامی برای ظهور توانائی ، خلاقیت و شایستگی. سایت چوب فروشان www.choobforoshan.ir/‎Cached Similarورق ام دی اف،mdf،ام دی اف. ... بازرگانی یونان چوب · سیستم آشپزخانه نیک وود · شرکت بازرگانی درویش · فروآورده های چوبی محب. فروآورده های چوبی محب. پخش اول. ام دی اف چیست؟ - چوب فروشی متین کیا matinwood.com/mdf‎Cached22 نوامبر 2016 ... 8 – به راحتی می توان قطعات ام دی اف را توسط چسب چوب به یکدیگر متصل نمود . ... ام دی اف نازک – Thin MDF : این نوع ام دی اف بطور گسترده در ساخت ... مقایسه چوب با MDF - MDF (ام دی اف) mdf-safariyan.blogfa.com/post/5‎Cached SimilarMDF در مقایسه با چوب طبیعی ساختار یکنواخت بهتری داشته و فاقد گره و رگه می باشد . اما از نظر کاربرد مثل چوب طبیعی و چوب های مصنوعی رشته ای (فیبر ، نئوپان و ... معرفی انواع مختلف چوب MDF PVC، لترون و ملامینه | فایندز www.finds.ir/iran-news/wood/wood-MDF-PVC-melamine/4630‎Cached Similar4 ژوئن 2015 ... معرفی انواع مختلف چوب MDF PVC، لترون و ملامینه ,wood ,چوب و فلک , چوب پلاست, چوب راش, چوب روسی, خرید و فروش چوب, الوار, سنوبر, افرا, چوب ... معایب و مضرات ام دی اف (MDF) - ایران چوب irw.ir/معایب-و-مضرات-ام-دی-اف-mdf/‎Cached Similar21 ژانویه 2015 ... کابینت چوبی، فلزی، ام‌دی‌اف (MDF) یا فلزی ؟ شما کدام را می پسندید؟ احتمالا شما هم از بین این کابینت ها نوع ام‌دی‌اف (MDF) را که چندسالی است زینت ...
MDF