دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کار با اینترنت

کار با اینترنت


اینترنت و کاربرد های آن:

اگر به تازگی وارد دنیای اینترنت شده اید، بهتر است مروری بر مفاهیمی چون اینترنت ، وب جهان پهنا (World Wide Web) و دیگر خدمات تسهیلاتی که از طریق این شبکه جهانی فراهم می شود داشته باشید، لذا از این شماره سعی می شود مفاهیم مرتبط با اینترنت و کاربرد های آن آورده شود.

اینترنت چیست؟

اینترنت شبکه ای گسترده ای مشتمل بر مجموعه ای از شبکه ها می باشد. در این شبکه، کامپیوتر ها با هم مرتبط می باشند و برای ارتباط خودشان سلسله پروتکل های TCP/IP استفاده می کنند. هر یک از این کامپیوتر ها از نرم افزار برای تامین اطلاعات یا خدمات اطلاع رسانی بهره می گیرند و دسترسی و دیدن اطلاعات را فراهم می سازند.

اینترنت ازار قابل انتقال برای اطلاعاتی است که آن اطلاعات به صورت پرونده ها (Files) یا مستندات (Documents) بر روی کامپیوتر ها ذخیره می شوند. اینترنت به تنهایی حاوی اطلاعات نیست. بیشتر اوقات می شنویم که می گویند: «فایل یا مستند از روی اینترنت یافت می شود»، درست تر این است که بگوییم «آن از طریق اینترنت یا با استفاده از آن یافت می شود».

فهرست مطالب:

اینترنت و کاربردهای آن

اجزا اینترنت

وب جهان پهنا

پیوندهای فرامتنی چگونه کار میکند

آیا یک مرورگر کافی نیست؟

حرکت در مستند جاری موقع استفاده از مرورگرها:

پست الکترونیک (E-Mail)

تل نت (Telnet)

پروتکل انتقال فایل (FTP)

گروه خبری یوزنت

منابع



خرید فایل



لینک منبع :کار با اینترنت

آموزش کار با اینترنت - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/modules.php?...کار_با_اینترنت‎Cached Similarکاربران مبتدی بعد از یادگیری کار با سیستم عامل اولین کاری که در ذهن خود دارند یادگیری اینترنت و استفاده از آن است، برای کار با اینترنت بعد از اتصال سیستم ... کار با اینترنت www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=54108‎Cached Similarتغییر دادن تنظیمات اینترنت اکسپلورر; پس از آن که مدتی با اینترنت اکسپلورر کار کردید، احتمالاً به فکر می افتید که این برنامه را با استفاده از کادر محاوره Internet ... شروع به کار با اینترنت اکسپلورر www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=56812‎Cached Similar29 دسامبر 2007 ... شروع به کار با اینترنت اکسپلورر. اگر در یک شبکه هستید، سرپرست شبکه احتمالاٌ کامپیوتر شما را از قبل برای استفاده از اتصال اینترنتی شرکت ... آموزش اینترنت - IE 7 ( فارسی و شبیه سازی شده ) www.learninweb.com/product_detail.php?uid=13‎Cached Similarآدرس (URL) در اینترنت شروع کار با Internet Explorer آشنایی با محیط Internet Explorer اتصالها (لینکها Link) حرکت بین صفحات وب دیده شده کلیدهای Stop و Refresh فیلم های آموزشی کار با اینترنت - فرادرس faradars.org/courses/fvint9401-working-with-internet‎Cachedفرادرس «آموزش کار با اینترنت» به عنوان یک آموزش مدون در مورد اینترنت تلاش می کند تا به ساده ترین زبان، مفاهیم پایه اینترنت را به مخاطب این درس منتقل نماید. فوت و فن کار با اینترنت - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/115137_فوت-و-فن-کار-با-اینترنت.html/‎Cached5 دسامبر 2015 ... می خواهیم به وسیله رایانه و دنیای مجازی فوت و فن پیشرفت در کار و بازاریابی را بیاموزیم و فنون کسب درآمد از این طریق را یاد بگیریم رونق کسب و ... کار در منزل کسب درآمد | با مختصر آشنایی به کامپوتر و اینترنت و زمان ... kar-dar-manzel.ir/‎Cached Similar7 ژوئن 2015 ... بعنوان مثال خانم با تحصیلات حسابداری یا گرافیک جهت کار در کارخانه یا ... و گشت و گذار وب و اینترنت و توانایی جستجو کردن های اینترنتی است. آموزش کار با اینترنت بانک - آپارات www.aparat.com/v/de3Xp/آموزش_کار_با_اینترنت_بانک‎Cached Similar3 سپتامبر 2012 ... کاربران مبتدی به صفحات جعلی که سارقان طراحی کرده اند بیشتر توجه کنید، صفحات امنیتی بانکها و سرویس خرید و فروش اینترنتی با ... آپارات - آموزش کار با اینترنت www.aparat.com/result/آموزش_کار_با_اینترنت‎Cachedکسب در آمد فوق العاده صددرصد تضمینی از اینترنت راحت. مهسا صالحی. 592 بازدید. 33:03. تفکرات غلط درراه اندازی کسب و کار اینترنتی. شیرازلرن. 458 بازدید. 0:38 ... [PDF] آﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ library.bums.ac.ir/shares/payegah/payegah/etelaresani/internet.pdf ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از ﺧﻄﻮط ﭘﺮﺳﺮﻋﺖ. ﻣﺨﺎﺑﺮاﺗﻲ و ﻳﺎ ﻓﻴﺒﺮ ﻧﻮری اﻣﻜﺎن اﺗﺼﺎل راﻳﺎﻧﻪ. ﻫﺎی ﺧﺪﻣﺘﮕﺰار اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﻣﻴﺴﺮ اﺳﺖ ﻫﻤﻴﻨﻄﻮر. ارﺗﺒﺎﻃﺎت ﻣﺎﻫﻮاره ﻧﻴﺰ ﺑﺮای اﻳﻦ ﻛﺎر در ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ . اﻳﻦ ﺧﺪﻣﺘﮕﺰارﻫﺎ ﺑﺎ ﻗﺮارداد ...