دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کارت صدا چیست؟

کارت صدا چیست؟

کارت صدا یکی از عناصر سخت افزاری استفاده شده در کامپیوتر است که باعث پخش و ضبط صدا( صوت) می گردد. قبل از مطرح شدن کارت های صدا ، کامپیوترهای شخصی برای پخش صدا ، صرفا" قادر به استفاده از یک بلندگوی داخلی بودند که از برد اصلی توان خود را می گرفت .

در اواخر سال 1980 استفاده از کارت صدا در کامپیوتر شروع و همزمان با آن تحولات گسترده ای در زمینه کامپیوترهای چند رسانه ای ایجاد گردید. در سال 1989 شرکت Creative labs کارت صدای خود را با نام Creative Labs soundBlaster Card عرضه نمود. در ادامه شرکت های متعدد دیگری تولیدات خود را در این زمینه عرضه نمودند.

بخشهای کارت صدا:

یک کارت صدا دارای بخش های متفاوت زیر است :

· یک پردازنده سیگنال های دیجیتال (DSP) که مسئول انجام اغلب عملیات( محاسبات ) مورد نظر است .

· یک مبدل دیجتیال به آنالوگ (DAC)

· یک مبدل آنالوگ به دیجیتال(ADC) برای صوت ورودی به کامپیوتر

· حافظه ROM یا Flash برای ذخیره سازی داده

· یک اینترفیس دستگاههای موزیکال دیجیتالی (MIDI) برای اتصال دستگاه های موزیک خارجی

· کانکنورهای لازم برای اتصال به میکروفن و یا بلندگو

· یک پورت خاص " بازی" برای اتصال Joystick



خرید فایل



لینک منبع :کارت صدا چیست؟

کارت صدا چیست ؟ - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/828/‎Cached Similar20 سپتامبر 2016 ... کارت صدا چیست ؟ کارت صدا یک مدار واسط است که وظیفه آن تبدیل سیگنال دیجیتالی که واحد پردازش مرکزی (CPU) به آن می‌فرستد به سیگنال ... کارت صدا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کارت_صدا‎Cached Similarکارت صدا یک مدار واسط است که وظیفه آن تبدیل سیگنال دیجیتالی که واحد پردازش مرکزی (CPU) به آن می‌فرستد به سیگنال آنالوگ است. ‎۱ تعریف کارت صدا - ‎۲ شبیه سازی صوتی - ‎۳ اجزای تشکیل دهنده کارت صداکارت صدا چیست؟ - سیاست siasat.tebyan.net/newindex.aspx?pid=5206‎Cached21 ژانویه 2004 ... کارت صدا یکی از عناصر سخت افزاری استفاده شده در کامپیوتر است که باعث پخش و ضبط صدا( صوت) می گردد. قبل از مطرح شدن کارت های صدا ... Images for کارت صدا چیست؟ [DOC] کارت صدا چیست؟ kavirpedia.ir/.../1-فایل-های-کامپیوتر.html?...20:کارت-صدا-چیست؟‎Cachedکارت صدا چیست؟ کارت صدا یکی از عناصر سخت افزاری استفاده شده در کامپیوتر است که باعث پخش و ضبط صدا( صوت) می گردد. قبل از مطرح شدن کارت های صدا ... کارت صدا چیست؟ - وبلاگ فناوری واطلاعات (ساری) - بلاگ اسکای mehdimrg.blogsky.com/50‎Cached Similarکارت صدا چیست؟ کارت صدا یکی از عناصر سخت افزاری استفاده شده در کامپیوتر است که باعث پخش و ضبط صدا( صوت) می گردد. قبل از مطرح شدن کارت های صدا ... راهنمای خرید کارت صدا - فروشگاه اینترنتی تهران ملودی www.tehranmelody.com/sound-card-buying-guide.html‎Cachedاکنون شما با علم به اینکه وظیفه یک کارت صدا چیست و دارای چه اجزایی می باشد می توانید بهتر به سمت انتخاب مناسب کارت صدا گام بردارید. برای این انتخاب باید ... پردازنده صوتی چیست؟ - بخش پرسش و پاسخ تهران ملودی www.tehranmelody.com/tmqa/371/پردازنده-صوتی-چیست؟‎Cached Similar2 جولای 2013 ... اما دانستن این نکته مهم است که بسیاری از کارهایی که این سخت افزار ها انجام می دهند معمولا در خود کارت صدا های حرفه ای تعبیه شده و یا در نرم افزارهای ... آموزش نصب کارت صدا | کارت صدا چیست |همراه رایانه www.hamrahpc.ir/hardware/sound-problems.aspx‎Cached Similarکارت صدا چیست؟ آموزش نصب کارت صدا در کنار آموزش های رفع مشکلات کارت صدا به صورت تلفنی و شبانه روزی در همراه رایانه. بهترین و گرانترین کارت صدا چیست ؟ | پرشین موزیک | مرجع تخصصی ... https://www.persian-music.org/.../بهترین-و-گرانترین-کارت-صدا-چیست-؟.1254/‎Cached Similar8 نوامبر 2009 ... سلام گرون ترین و با کیفیت ترین کارت صدای حرفه ای برای استدیو چیه؟