دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق در مورد کامپیوتر

تحقیق در مورد کامپیوتر

مقدمه:

گرچه کامپیوترهای تنها چند دهه‎ای است که با ما همراهند با این حال تأثیر عمیق آنها بر زندگی ما به تأثیر تلفن، اتومبیل و تلویزیون رقابت می‎کند. همگی ما حضور آنها را احساس می‎‏کنیم چه برنامه‎نویسان کامپیوتر و چه دریافت کنندگان صورت حسابهای ماهیانه که توسط سیستمهای کامپیوتری بزرگ چاپ شده و توسط پست تحویل داده می‎شود. تصور ما از کامپیوتر معمولاً «داده‎پردازی» است که محاسبات عددی را بطور خستگی ناپذیری انجام می‎دهد.

ما با انواع گوناگونی از کامپیوترها برخورد می‎کنیم که وظایفشان را زیرکانه و بطرزی آرام، کارا و حتی فروتنانه انجام می‎دهند و حتی حضور انها اغلب احساس نمی‎شود. ما کامپیوترها را به عنوان جزء مرکزی بسیاری از فرآورده‎های صنعتی و مصرفی از جمله در سوپر مارکت‎ا داخل صندوق‎های پول و ترازوها، در خانه‎ها، در اجاق‎ها، ماشین‎های لباسشوئی، ساعت‎های اداری دارای سیستم جز دهنده و ترموستات‎ها، در وسایل سرگرمی همچون اسباب بازی‎ها، VCRها، تجهیزات استریو و وسایل صوتی؛ در محل کار در ماشین‎های تایپ و فتوکپی و در تجهیزات صنعتی مثل مته‎های فشاری و دستگاههای حروفچینی نوری می‎یابیم. د این مجموعه‎ها کامپیوترها وظیفه کنترل را در ارتباط با دنیای واقعی برای روشن و خاموش کردن وسایل و نظارت بر وضعیت آنها انجام می‎دهند.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق در مورد کامپیوتر

تحقیق در مورد کامپیوتر , مقاله در مورد کامپیوتر - تالار گفتگوی ... www.iran-forum.ir/thread-45485.html‎Cached Similarدر گذشته دستگاه‌های مختلف مکانیکی ساده‌ای مثل خط‌کش محاسبه و چرتکه نیز رایانه خوانده می‌شدند. در برخی موارد از آن‌ها به‌عنوان رایانه آنالوگ نام برده می‌شود. چراکه برخلاف ... همه چیز در مورد کامپیوتر و برنامه های کاربردی mohammad200300.blogsky.com/‎Cached Similar22 جولای 2016 ... همه چیز در مورد کامپیوتر و برنامه های کاربردی - آموزش کامپیوتر موبایل ... دلیلش هم این است که مزدا سالهاست در این زمینه سرمایه گذاری و تحقیق کرده و ... تحقیق در مورد تاریخچه کامپیوتر www.asemankafinet.ir/tag/تحقیق+در+مورد+تاریخچه+کامپیوتر‎Cached Similarتحقیق در مورد تاریخچه کامپیوتر. بشر برای کندو کاو در طبیعت و فضای اطراف خود به ابزار و وسایل بسیار توانمندی دست یافته و همیشه نیاز منشأ اختراع چنین ابزاری ... مقالات آموزنده - کامپیوتر و تاریخچه ی پیدایش و اجزای آن www.brentineslamabad.blogfa.com/.../کامپیوتر-و-تاریخچه-ی-پیدایش-و-اجزای-آن‎Cached Similarاین نتیجه تحقیق توسط سونی، IBM و توشیباست. .... امروز با ورود به هزاره سوم مینی کامپیوتر های محدودی هنوز مورد استفاده هستند، رایانه های نسل چهارم که بر اساس نسخه ... اطلاعات در مورد کامپیوتر in-pc.blogfa.com/‎Cached Similarاطلاعات در مورد کامپیوتر - کامپیوتر. ... با مطالعه ی این تحقیق خوانده هم با تاریخچه ی پدید آممدن اینترنت آشنا می شوید و هم به دلایل گسترش سریع آن پی خواهیم برد و در ... مقاله های علمی - در مورد کامپیوتر بیشتر بدانیم www.mhdmenoo.blogfa.com/post-39.aspx‎Cached Similarماشین کامپیوتر در ابتدا به منظور انجام محاسبات پیچیده و حجیم ساخته شد و به همین دلیل آن را کامپیوتر به معنی حسابگر و شمارنده نامیده اند. امروزه کامپیوتر به یک ... مقاله درباره ی کامپیوتر multicomputer.blogfa.com/‎Cached Similarتحقیق اول. به نام خدا. کلمه ی" کامپیوتر" به معنای محاسبه گر میباشدو از عصر بسیار قدیم در زندگی انسان ها کاربرد داشته است به طور مثال برای شمارش تعداد دام ها از ... تحقیق درباره ی تاریخچه کامپیوتر | کافه لینک www.cofelink.com/تحقیق-درباره-ی-تاریخچه-کامپیوتر-دانلو/‎Cached3 دسامبر 2015 ... تاریخچه کامپیوتر. ماشین کامپیوتر در ابتدا به منظور انجام محاسبات پیچیده و حجیم ساخته شد و به همین دلیل آن را کامپیوتر به معنی حسابگر و ... صفای یاران - تحقیق در مورد کامپیوتر safasemirom.blogfa.com/post-201.aspx‎Cached Similarتحقیق در مورد کامپیوتر , مقاله در مورد کامپیوتر , تحقیق در مورد رایانه. در گذشته دستگاه‌های مختلف مکانیکی ساده‌ای مثل خط‌کش محاسبه و چرتکه نیز رایانه خوانده می‌شدند ... تحقیق دوم من در باره رایانه - نامه های نگار برای پدر negar2000.persianblog.ir/post/16/‎Cached Similar1 ژانویه 2011 ... هدف از این تحقیق این است که من نشان دهم که رایانه یا کامپیوتر برای کودکان ... و من بسیار خوشحال می شوم که تحقیقی انجام دهم که مورد استفاده کودکان ...