دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کنترل از راه دور

کنترل از راه دور

مقدمه:

گرچه کامپیوترهای تنها چند دهه‎ای است که با ما همراهند با این حال تأثیر عمیق آنها بر زندگی ما به تأثیر تلفن، اتومبیل و تلویزیون رقابت می‎کند. همگی ما حضور آنها را احساس می‎‏کنیم چه برنامه‎نویسان کامپیوتر و چه دریافت کنندگان صورت حسابهای ماهیانه که توسط سیستمهای کامپیوتری بزرگ چاپ شده و توسط پست تحویل داده می‎شود. تصور ما از کامپیوتر معمولاً «داده‎پردازی» است که محاسبات عددی را بطور خستگی ناپذیری انجام می‎دهد.

ما با انواع گوناگونی از کامپیوترها برخورد می‎کنیم که وظایفشان را زیرکانه و بطرزی آرام، کارا و حتی فروتنانه انجام می‎دهند و حتی حضور انها اغلب احساس نمی‎شود. ما کامپیوترها را به عنوان جزء مرکزی بسیاری از فرآورده‎های صنعتی و مصرفی از جمله در سوپر مارکت‎ا داخل صندوق‎های پول و ترازوها، در خانه‎ها، در اجاق‎ها، ماشین‎های لباسشوئی، ساعت‎های اداری دارای سیستم جز دهنده و ترموستات‎ها، در وسایل سرگرمی همچون اسباب بازی‎ها، VCRها، تجهیزات استریو و وسایل صوتی؛ در محل کار در ماشین‎های تایپ و فتوکپی و در تجهیزات صنعتی مثل مته‎های فشاری و دستگاههای حروفچینی نوری می‎یابیم. در این مجموعه‎ها کامپیوترها وظیفه کنترل را در ارتباط با دنیای واقعی برای روشن و خاموش کردن وسایل و نظارت بر وضعیت آنها انجام می‎دهند.



خرید فایل



لینک منبع :کنترل از راه دور

Images for کنترل از راه دور دانلود نرم افزار کنترل از راه دور - پی سی دانلود p30download.com/fa/software/category/.../remote-computing/‎Cached Similarدانلود نرم افزار های کنترل از راه دور، نظارت از راه دور، نظارت و کنترل رایانه ها از را دور، مدیریت دسکتاپ از راه دور، ریموت دسکتاپ، کنترل سیستم های سرور از راه دور، ... کنترل از راه دور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کنترل_از_راه_دور‎Cached Similarواژه کنترل از راه دور به انگلیسی(remote control) گفته می‌شود. همچنین با نام‌های فراوان دیگری نیز خطاب می‌شود. به طور معمول دستگاه‌های کنترل از را دور برای صدور فرمان ... کنترل دسک‌تاپ از راه دور Chrome - فروشگاه وب Chrome - Google https://chrome.google.com/.../gbchcmhmhahfdphkhkmpfmihenigjmpp?...‎Cached Similar Rating: 4 - 30,394 votes - Free - Chrome - Utilities/Tools به رایانه ‌های دیگر دسترسی داشته باشید یا به دیگر کاربران اجازه دهید تا به‌طور امن به رایانهٔ شما در اینترنت دسترسی داشته باشند. دانلود TeamViewer نرم افزار ریموت دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر www.p30world.com/.../نرم-افزار-ریموت-دسکتاپ-teamviewer-تیم-ویور/‎Cached Similar27 سپتامبر 2016 ... همینطور با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق TeamViewer Manager می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ... نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر - TeamViewer 11.0.63017 - دانلود www.freedownload.ir/software/internet-lan/.../84-teamviewer.html‎Cached Similar20 جولای 2016 ... نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر ارتباط با کامپیوتر از شبکه ریموت دسکتاپ - TeamViewer 10 ریموت دسکتاپ و پشتیبانی از راه دور ... کنترل از راه دور گوشی اندروید با TeamViewer | وب نوشت امیر amirweb.me/e-learning/teamviewer-quicksupport/‎Cached Similar2 دسامبر 2013 ... در خلال آموزش با امکانات این برنامه آشنا میشویم ( البته امکانات که در اختیار قرار میدهد همان امکانات کنترل از راه دور نسخه PC است ولی در کنترل ... کنترل از راه دور - فروشگاه مکاترونیک mclc.ir/الکترونیک/دستگاه-های-الکترونیکی/کنترل-از-راه-دور‎Cachedفروشگاه مکاترونیک | بخش فروش انواع دستگاه های الکترونیکی شامل کنترل از راه دور مانند ریموت کنترل رادیویی 12کانال برد بالا به همراه گیرنده تلفن 66723542. نرم افزار کنترل از راه دور موبایل | ردیاب راه دور گوشی اندرویدی نظارت ... spyhide.ir/ویژگیها-کاربردها-برنامه.../کنترل-از-راه-دور-موبایل/‎Cachedقابلیت کنترل از راه دور موبایل به شما اجازه می دهد تا کلیه ویژگی هایی که برنامه ردیابی موبایل نظارت والدین به شما می دهد را از راه دور کنترل کنید، هر تعدادی دستگاه ... تمامی دستگاه‌های دیجیتالی را از راه دور کنترل کنید + دانلود www.yjc.ir/.../تمامی-دستگاه‌های-دیجیتالی-را-از-راه-دور-کنترل-کنید-دانلود‎Cached Similar28 مه 2015 ... با این نرم افزار می توانید به راحتی گوشی خود را به یک کنترل از راه دور تبدیل کنید.