دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی

آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی

تغییرات رنگ و محوسازی در آسفالت از طریق متد آنالیز تصویر محدود شده است.

خلاصه

جاده ای که با آسفالت رنگی سنگ فرش شده باشد می تواند به همان اندازه که امنیت و یکنواختی رانندگی را بهبود می دهد مجموعه دیدنی بهتری ایجاد کند. در این تحقیق، نمونه های آسفالت رنگی به همراه مقادیر مختلف رنگ برای مطالعه تغییرات رنگ سطح در دوره های مختلف افزایش طول عمر، بررسی می شوند. توضیح رنگ های سطح در نمونه ها در فضاهای رنگی HIS و RGB بررسی می شوند. دو نوع رنگ، سبز و قرمز، با 5 نسبت مختلف با آسفالت روشن برای ساخت نمونه های آسفالت رنگی ترکیب می شوند. نمونه ها برای 5 دهانه مختلف قدیمی در دستگاه آزمایش QUV در معرض نور ماوراء بنفش قرار می گیرند. نتایج نشان می دهد که مقدار و نوع رنگ افزوده شده و دهانه های مختلف قدیمی بر محوسازی آسفالت رنگی تأثیر می گذارد. همچنین نتایج نشان می دهد که آسفالت روشن به همراه % 5 یا بیشتر رنگ قادر به ساخت آسفالتی است که بهتر رنگ شده است. سرانجام، آسفالت رنگی به همراه رنگ قرمز مقاومت بهتری را در مقابل نور ماوراء بنفش نشان داد.

مقدمه

آسفالت رنگی در زندگی روزمره کاربردهای مختلفی دارد. Moxon آسفالت رنگ روشن را برای سطح سد در فرانسه به کار برد. آسفالت رنگی از طریق منعکس کردن نور ماوراء بنفش از سطح به عنوان روپوش آب بند گرم به کار می رود، بنابراین در نور ممتد خورشید دما را 5 تا c ْ 10 کاهش می دهد.

برای بهبود امنیت عبور موتورسیکلت در امریکا، شهد پرتلند 10 منطقه متضاد را برای آسفالت کردن با رنگ و قابلیت ارتجاع بر اثر حرارت مانند آسفالت های رنگی و به کارگیری سیستم سیگناژ بدیع – انتخاب کرد نتایج نشان می دهد که اکثر دوچرخه سواران به همان اندازه اکثر موتورسواران مورد بررسی احساس کردند که آسفالت رنگی، امنیت عبور را گسترش می دهد. اسمیت (Smith) کشف کرد که آسفالت بتون رنگی به هم پیوسته کاربردهای زیادی در معماری و مهندسی دارد. او همچنین ذکر کرد که آسفالت های رنگی به خاطر املاحی که یخ نمی زنند به طور ذاتی هزینه حفظ و نگهداری را کاهش داده و به طور مؤثر در مقابل نابودی مقاومت کنند.

در تایوان اساساً، بزرگراه های محلی با بتون آسفالت، سنگ فرش می شوند. این جاده ها در مجموعه های رنگ مشکی ساخته می شوند و از این رو شهرها یکنواخت به نظر می رسند. توسعه جاده هایی که با آسفالت رنگی سنگ فرش شده اند نه تنها نمای شهر را رنگی می سازد بلکه امنیت رانندگی را نیز بهبود می دهد. به طور رایج کاربرد این سنگ فرش ها برای مناطق پارکینگ، مسیرهای نمایشی، پارک ها و سایر واحدهای دولتی مهم استفاده شده است. بنابراین هوا و سایر فاکتورهایی که در ساخت و استفاده سنگ فرش ها دیده می شوند، موجب محو شدن جاده هایی می شوند که با آسفالت رنگی سنگ فرش شده است.

این محوسازی رنگ باعث از دست رفتن زیبایی جاده و آسفالت دوباره سطح می شود. متعاقباً، این هزینه حفظ و نگهداری جاده را افزایش خواهد داد که مخالف نیت اصلی آسفالت اصلی می باشد. به چند دلیل، رنگ آسفالت به طور جدی در حدود یک سال می شد و در پاسخ به بهبود استاندارد زندگی در تایوان، نمایندگان دولتی پروژه هایی برای جاده هایی که با آسفالت رنگی سنگ فرش شده بودند، طراحی کرد. این مناطق، مانند مناطق استراحت در بزرگراه ها و مسیرهای نمایشی هدف قرار گرفت. هزینه های کلی این پروژه ها بیشتر از میلیون ها دلار آمریکایی هستند. علاوه بر این، دولت برنامه یزی کرد تا در آینده روی آن ها سرمایه گذاری کند. بنابراین، غیر از پیمانکاران یا تولید کنندگان، اطلاعات مربوط به ویژگی های آسفالت رنگی محدود به چنین مالکانی مانند دولت ها می شود.

کیفیت ساختار و کابرد این سنگ فرش ها برای مالکان نیز اهمیت دارد. علاوه بر این، باید روش ها و تکنیک های استاندارد برای ارزیابی محو سازی رنگ بنا شوند. از این رو، کنترل کیفیت این سنگ فرش ها از ضرورت خاصی برخوردار است لو (Luo) و همکارانش نرم افزار کاربر را – که آنالیز کننده شدت رنگ تصویر نامیده می شود توسعه دادند و آن را برای بررسی تغییرات رنگ سطح و ملاتی که در دماهای مختلف زیاد در فضای رنگی RGB به خاطر آتش صدمه دیده بودند به کار بردند.

نوع فایل: word

سایز:629 KB

تعداد صفحه: 20



خرید فایل



لینک منبع :آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی

Images for آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی | دانلود با لینک مستقیم one.iranoo.ir/آسفالت-رنگی-همراه-با-ترجمه-اصلی/‎Cached5 ا کتبر 2016 ... آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی. تغییرات رنگ و محوسازی در آسفالت از طریق متد آنالیز تصویر محدود شده است. خلاصه. جاده ای که با آسفالت رنگی ... آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی | بیسترینها nex1reader.bistarinha.xyz/page-28828.html‎Cachedآسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی. تغییرات رنگ و محوسازی در آسفالت از طریق متد آنالیز تصویر محدود شده است. خلاصه. جاده ای که با آسفالت رنگی سنگ فرش شده باشد ... آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی nabproje.rozblog.com/.../-آسفالت-رنگی-همراه-با-ترجمه-اصلی-.html‎Cached4 ا کتبر 2016 ... آسفالت رنگی همراه با ترجمه اصلی دسته: عمران و ساختمان بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 629 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 20 جاده ای که با ... دانلود مقاله colored asphalt (آسفالت رنگی) با ترجمه - دانلود فایل های ... afffile.blogsky.com/.../دانلود-مقاله-colored-asphalt-آسفالت-رنگی-با-ترجمه‎Cached24 سپتامبر 2016 ... دانلود مقاله colored asphalt (آسفالت رنگی) با ترجمه - دانلود فایل های علمی - ... Finally, colored asphalt with red dye showed better resistance to ultravioletlight. ... جاده را افزایش خواهد داد که مخالف نیت اصلی آسفالت اصلی می باشد. دانلود مقاله ترجمه شده آسفالت رنگی - فروشگاه فایل علم fileelm.blogsky.com/1395/07/07/post-27/‎Cached28 سپتامبر 2016 ... جاده ای که با آسفالت رنگی سنگ فرش شده باشد می تواند به همان اندازه که امنیت و ... تحقیق، نمونه های آسفالت رنگی به همراه مقادیر مختلف رنگ برای مطالعه تغییرات رنگ سطح ... برای دانلود فایل زبان اصلی با فرمت pdf اینجا کلیک کنید. آسفالت-رنگی-همراه-با-ترجمه-اصلی - sellu - فایل ناب sellu.filenab.com/tag-آسفالت-رنگی-همراه-با-ترجمه-اصلی.aspx‎Cachedورود همکار تبلیغ کننده · ثبت نام همکار تبلیغ کننده. بلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'آسفالت-رنگی-همراه-با-ترجمه-اصلی' هستند. صفحه اصلی · لیست ... ترجمه عمران | مقاله آسفالت رنگی با ترجمه - سایت عمران هفت omran7.ir/.../113-ترجمه+عمران+مقاله+آسفالت+رنگی+با+ترجمه.aspx‎Cachedنام محصول : ترجمه عمران - مقاله آسفالت رنگی با ترجمه. colored asphalt; abstract; introduction; research methods; results and discussion; conclusions; references ... مقاله آسفالت رنگی با ترجمه - سیستم همکاری در فروش فایل سِرو filemarket20.cero.ir/product-327574-مقاله-آسفالت-رنگی-با-ترجمه.aspx‎Cachedمقاله آسفالت رنگی با ترجمه. ... در این تحقیق، نمونه های آسفالت رنگی به همراه مقادیر مختلف رنگ برای مطالعه تغییرات رنگ سطح در دوره های مختلف افزایش طول عمر، ... ترجمه مقاله آسفالت رنگی - سیستم همکاری در فروش فایل آفمس,ofmas.ir ofmas.ir/product-139-Fading-and-color-changes-in-colored-asphalt-quanti.aspx‎Cachedترجمه مقاله آسفالت رنگی در 16 صفح ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... research, colored asphalt samples with various amounts of dye are examined to .... خمشی تیرهای بتن مسلح با سطح مقطع مربع و یا دهانه دایره وب به طور منظم به همراه فایل اصلی