دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

بتن تزئینی با ترجمه

بتن تزئینی با ترجمه

بتن تزئینی

بتن تزئینی دارای ساختارهایی از بتن است که در که اکیداً به عناصر عملکرد بتن ها ارتباطی ندارد, به کار می رود.بتن بخاطر استحکام زیادش به ویژه زمانی که با فولاد rebar ترکیب می شود با ارزش پنداشته می شود. بتن می تواند برای دیوارهای تزئینی, کف زمین و سردر باجه ها که از نظر ساختاری زیبا و معتبر هستند به کار می رود اما پرداخت رنگ و روغن تزئینی ایجاد می کند که سنگ جلاداده ای را نشان می دهد و موادش هزینه کمی را در بردارد.

اشکال بتن تزئینی

سردر بتونی باجه ها

تنوع بتن بطور مطلوب سردر بتونی باجه ها ی با شکوهی را می سازد. سردر باجه ها از بتنی ساخته شده که در مدلی ساخته می شود که با گرانیت و سنگ مرمر نمی توان در آن سایز و اندازه ساخت.

ارتفاع, رنگ و بافتها می توانند به آسانی تغییر داده شوند. اقلام عملی یا زیبایی شناختی می توانند در بتن هایی مانند نرده های برنجی یا اقلام شخصی یا ظروف مانند قفسه ها, سنگواره ها یا یادبودهایی که ارزش احساسی دارند تجسم شوند.

رنگ کننده های مکمل

مواد رنگی برای رنگ کردن سطحی به طور متراکم با ترکیب بتن مخلوط می شود. اکثر رنگ کننده ها اکسیدهای آهن هستند و می توانند رنگ های مشکی, زرد و قرمز تولید کنند. سبزها می توانند با استفاده از کرومیوم ساخته شوند و رنگ آبی سیر برای تولید انواع رنگ های آبی بکار می روند.

برخی از ترکیبات که برای ایجاد رنگ بکار می روند فلزات سنگین هستند و می توانند در طول ساییدن و جلای بتن آزاد شوند . این فلزات سنگین می توانند موجب مشکلات تنفسی سخت و صدمه به محیط شوند.

پیشرفت های جدیدی در رنگ مکمل بتن انجام شده که اکسید آهن معمولی که براساس رنگدانه هایی است که با استفاده از رنگدانه های نوع مصنوعی که رنگدانه های اولیه مصنوعی یا SYPP نامیده می شوند شوره زدگی و بی رنگی قلیایی را از بین می روند استفاده نمی کنند. این رنگدانه های اولیه مصنوعی در شکل امولوسیون مایع وجود دارند و برای سهولت استفاده و صرفه جویی در هزینه زیاد برای کاربران به اندازه زیادی غلیظ می شود.

SYPP در تمام رنگهای اولیه شامل زرد, آبی, مشکی, سبز, سفید و قرمز موجود هستند. SYPP همچنین برای ایجاد portion control colorant در جهت افزایش ارایه رنگ به هر رنگ زمینی که امروزه در پرداخت های رنگ و روغن بتن رایج هستند با رنگدانه ها و مواد جلوگیری ترکیب می شوند.

منقوش کردن

الگو ها برای ایجاد بافتها یا نمای آجر یا سنگ داخل ورقه های باریک و مرطوب بتن فشار داده می شوند .

-کاربردهای بتن تزئینی در بتن موجود

رنگ کردن اسیدی

رنگ کردن اسیدی , بیس رنگدانه یا رنگرزی نیست که سیستم ها رنگ می زند بلکه واکنشی شیمیایی است. ترکیب آب, املاح و اسید برای سطح بتن بکار می رود و سپس از طریق محلول قلیایی آمونیاک و آب خنثی می شود. اگرچه برخی از تولید کنندگان استفاده سودای پخت و آب را پیشنهاد دادند, این مشکلات قلیایی و که در سطح ایجاد می شود , افزایش می دهد.

نوع فایل: word

سایز:29.1 KB

تعداد صفحه: 14



خرید فایل



لینک منبع :بتن تزئینی با ترجمه

Images for بتن تزئینی با ترجمه 1 - تحقیق انگلیسی با ترجمه فارسی درباره بتن تزئینی www.asemankafinet.ir/post/679/decorative-concrete.aspx‎Cachedدر زیر تحقیق انگلیسی با عنوان انگلیسی Decorative concrete و ترجمه فارسی بتن تزئینی -مقاله با ترجمه کامل - تعداد صفحات تحقیق انگلیسی…,1 - تحقیق ... دانلود مقالات فارسی | مقاله انگلیسی با ترجمه د رباره بتن تزئینی ... irdoc.net/405/مقاله-انگلیسی-با-ترجمه-د-رباره-بتن-تزئی‎Cached Similar26 آوریل 2011 ... مقاله انگلیسی با ترجمه د رباره بتن تزئینی Decorative concrete ... اردیبهشت ۱۳۹۰ دررشته مهندسی عمران, مقالات انگلیسی با ترجمه فارسی ۳ نظرها ... مقاله بتن تزئینی با ترجمه » 20015 دات آی آر 20015.ir/translate/728-مقاله-بتن-تزئینی-با-ترجمه.html مقاله بتن تزئینی با ترجمه دانلود مقاله بتن با ترجمه مقاله ترجمه شده بتن تزئینی. مقاله بتن تزئینی با ترجمه » پایان نامه دات کام | Payaname.com payaname.com/translate/1434-مقاله-بتن-تزئینی-با-ترجمه.html‎Cachedمقاله بتن تزئینی با ترجمه دانلود مقاله بتن با ترجمه مقاله ترجمه شده بتن تزئینی. مقاله انگلیسی با ترجمه درباره بتن تزئینی decorative concrete ... weblog24.site/.../مقاله-انگلیسی-با-ترجمه-درباره-بتن-تزئینی-Decorative-concrete.html‎Cachedنتایج جستجوی عبارت ' مقاله انگلیسی با ترجمه درباره بتن تزئینی decorative concrete ... ' از بین کلیه اطلاعات و وبلاگهای ثبت شده در سایت در زیر نمایش داده شده ... دانلود مقاله بتن تزئینی Decorative concrete (لاتین +فارسی) - دانلود ... www.filez.blogsky.com/1395/07/03/post-33189/‎Cached24 سپتامبر 2016 ... دانلود مقاله بتن تزئینی Decorative concrete (لاتین +فارسی) دانلود نقشه . دانلود مقالات فارسی | مقاله انگلیسی با ترجمه د رباره بتن تزئینی ... بتن-تزئینی-با-ترجمه - فایل ناب archive.filenab.com/tag-بتن-تزئینی-با-ترجمه.aspx‎Cachedبلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'بتن-تزئینی-با-ترجمه' هستند. بتن تزئینی با ترجمه · بتن تزئینی با ترجمه. قیمت: 3,600 تومان. توضیحات دانلود . مقاله انگلیسی با ترجمه درباره بتن تزئینی Decorative concrete + ... namayesh.nedablog.ir/post/2189‎Cached14 ا کتبر 2016 ... مقاله انگلیسی با ترجمه درباره بتن تزئینی Decorative concrete. خدایا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم . شهامتی که تغییر ... بتن تزئینی با ترجمه 13 | مرجع دانلود پایان نامه با فرمت ورد - متن کامل ... www.payanname.net/بتن-تزئینی-با-ترجمه-13-2/‎Cached... کارآموزی، گزارش کارورزی · تماس با ما – پشتیبانی. جستجو. بتن تزئینی با ترجمه 13. ارسال شده در. خانه » » بتن تزئینی با ترجمه 13. بتن تزئینی با ترجمه 13 ...