دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقایسه ضد ویروس ها

مقایسه ضد ویروس ها

ضد ویروس ها با استفاده از شیوه های متفاوتی ویروس ها را شناسایی می کنند . یک روش ، استفاده از امضای ویروس (Virus Signature) در فایل هاست.

بهتر است کمی در مورد روش کار نرم افزارهای ضد ویروس بدانید . ضد ویروس ها با استفاده از شیوه های متفاوتی ویروس ها را شناسایی می کنند . یک روش ، استفاده از امضای ویروس (Virus Signature) در فایل هاست

هرگاه یک فایل توسط ویروس ها آلوده شود بخشی از آن تغییر پیدا می کند . هر ویروس تغییر خاص و منحصر به فردی را در فایلها ایجاد می نماید .

ضد ویروس ها می توانند با شناسایی این تغییر و مقایسه آن با لیست امضای ویروس هایی که در پایگاه اطلاعات (Database) خود دارند به این امر پی ببرند که فایل توسط چه ویروسی آلوده شده .

ولی از آنجا که ویروس هایی وجود دارند که برای فرار از شناخته شدن امضای ثابتی ندارند و در واقع از سیستم پیشرفته ای استفاده می کنند ضد ویروس ها مجبورند شیوه های دیگری را نیز به کار بگیرند تا ویروسها را شناسایی کنند . یکی از این شیوه های کمکی ، بررسی رفتار فایلها می باشد .



خرید فایل



لینک منبع :مقایسه ضد ویروس ها

مقایسه آنتی ویروس ها IranSetup.com www.iransetup.com/Compare.html‎Cached Similarرتبه بندی بر اساس سرعت شناسایی و قدرت حذف ویروس. (HackTool ، Malware ، Worm ، Spyware ، Trojan ، Ransomware و ...) ... جدول مقایسه آنتی ویروسها - آنتی ویروس ایران antivirusiran.com/compare‎Cachedرتبه بندی انواع آنتی ویروس ها از نظر قدرت شناسایی و حذف ویروس، تروجان ، Spyware، Malware ، Worm و سایر بدافزارها. نتیجه برخی آزمون‌ها: بعضا مشاهده می شود آنتی ... مقایسه بهترین آنتی ویروس ها و رتبه آنها - لایسنس original-key.com/antivirus-comparison‎Cached Similarاز آنجا که میخواهیم این مقایسه به دور از هر گونه سلیقه شخصی و یا تعصب به برند یا محصولی خاص صورت گرفته باشد لینک مستقیم مقایسه آنتـی ویروس ها از شرکتهای ... معرفی و مقایسه 5 نرم افزار آنتی ویروس برتر جهان npshop.net/news/details/2410/معرفی-و-مقایسه...ویروس...جهان/0/‎Cachedمعرفی و مقایسه 5 نرم افزار آنتی ویروس برتر جهان,در این پست برای شما دوستان ... بعضی از آنتی ویروس ها پس از آنکه با تعداد و حجم بالایی از ویروس مواجه می شوند ... مقایسه آنتی ویروس ها - فروش آنتی ویروس keyiran.com/compare-antivirus.html‎Cached Similarاین وب سایت به صورت ماهیانه و سالیانه محصولات مختلف شرکت های ارائه دهنده آنتی ویروس را آزمایش و بررسی می کند و بر اساس امتیاز آن ها را رتبه بندی می کند. بهترین آنتی ویروس های 2016: بررسی و رتبه بندی 10 آنتی ویروس ... www.binahaiat.com/.../بهترین-آنتی-ویروس-های-2016-بررسی-و-رتبه-بندی-10-آنتی-ویروس-برتر‎Cached30 آوریل 2016 ... در اینجا ما10 مورد از بهترین ابزارهای آنتی ویروس موجود را به ترتیب حروف الفبا معرفی می کنیم. Avira Free .... انتی ویروس مقایسه برترین ها. × ... مقایسه پنج آنتی ویروس برتر در لابراتور سایسک « فروشگاه آنلاین ... www.cysec.ir/teasting-top-5-antiviruses-in-cysec-lab‎Cached Similar Rating: 5 - Review by مدیر سایت 29 ژوئن 2015 ... در این تست که توسط پرسنل مجرب سایسک انجام شد از تعداد ۱۰۰۰ عدد فایل ویروس جهت تست و بررسی توانایی و سرعت آنتی ویروس ها استفاده شد. Lahzehnama.ir | مقایسه آنتی ویروس ها و رتبه بندی آنها - لحظه نما lahzehnama.ir/fa/news/.../مقایسه-آنتی-ویروس-ها-و-رتبه-بندی-آنها‎Cached Similar10 دسامبر 2014 ... شناسایی تمامی برنامه های مخرب به خصوص ویروس هایی که به طور روزمره به لیست اضافه می شوند توسط ابزار آنتی ویروس شما مسئله ای ضروری است. مقایسه ی آنتی ویروس ها با یکدیگر www.scipost.ir/.../مقایسه%20ی%20آنتی%20ویروس%20ها%20با%20یکدیگر‎Cachedرتبه بندی از نظر قدرت شناسایی و حذف ویروس ، Trojan ، Malware ، Worm ، HackTool و سایر بدافزارها. (بعضی آنتی ویروس ها ، ویروس را شناسایی می کنند اما در ... آشنایی با بهترین آنتی ویروس های رایگان جهان - بیتوته www.beytoote.com/computer/sundries-web/best-antivirus.html‎Cached Similarبهترین آنتی ویروس,آنتی ویروس رایگان,مقایسه آنتی ویروس ها. بهترین آنتی ویروس های رایگان سال 2014. بهترین آنتی ویروس جهان. اگر از سیستم‌عامل ویندوز استفاده ...