دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مودم و اینترنت

مودم و اینترنت


پیش گفتار:

اینترنت و مسایل پیرامون آن موضوعات جالب و معمولاً هیجان انگیزی را در بردارد که بی انتها هستند .من با اینترنت و دنیای اینترنتی مدت کوتاهی است که آشنا شده ام . ولی دوست دارم درباره آن بیشتر بدانم . مخصوصآً از چگونگی به وجود آمدن ، توسعه آن در زمینه های مختلف ، تکنولوژی ها و ابزار های مرتبط با آن .

با نگاهی پیرامون خود دریافتم که اینترنت زمینه های شغلی متفاوتی را برای مردم فراهم کرده است . بانک ها و ادارات و مؤسسه های مختلف در سدد استفاده بیشتر از این بستر ارتباطی هستند . بنابراین اشتیاق من درمطالعه راجع به اینترنت بیشتر شد . اما از کجا باید شروع می کردم .چه خط سیری را باید طی می کردم . مسایل مختلفی وجود داشت ،بدون اینکه من در مورد آن پیش زمینه یا آشنا یی کمی داشته باشم . با اخذ واحد اصول سیستم های شبکه نکته های مبهم و ابتدایی در زمینه شبکه برایم تا حدودی بر طرف شد . اما این کافی نبود من به دنبال یک نقطه شروع بودم . پروژه های درس شبکه توجه من را جلب کرد .داشتن یک راهنما برای راهی که برای اولین بار در آن قدم می گذاشتم خیلی مهم بود . از میان گزینه های پیشنهادی، من کافی نت را برگزیدم . زیرا ملموس تر از بقیه به نظرم رسید.

دادن یک پیش زمینه فکری ، بر طرف کردن نقاط کور و همراهی یک راهنما عبور از مسیر را برایم هموارتر خواهد کرد.

به امید آنکه بتوانم از عهدة آن برایم .

چکیده:

دستیابی به اینترنت از روش های متفاوتی امکان پذیر است .در نوشتار کنونی طرقه ی اتصال یک شبکه کامپیوتری به وسیله ی یکی از کامپیوتر ها به نام کامپیوتر مادر به اینترنت با روش Dial-Up بیان شده است .در این مقاله سعی شده با ساده گویی در بیان مفاهیم امکان استفاده برای تمام افراد فراهم آید

فهرست:




پیش گفتار

چکیده

آشنایی با شبکه ی محلی

تقسیم یک خط اینترنت بین چند کامپیوتر

فناورى ADSL (Asymmetrical Digital Subscriber Line)

دریافت اینترنت از طریق E-DSL اینترنت ماهواره ای

آشنایی با ISA Server 2004

روش‌های اتصال نرم افزاری

Procsy Server چیست ؟

نام های اختصاری



خرید فایل



لینک منبع :مودم و اینترنت

مودم های اینترنت همراه - ایرانسل https://irancell.ir/portal/home/?86772/مودم-اینترنت-همراه‎Cachedبه منظور دسترسی گسترده تر شما به خدمات نسل جدید اینترنت همراه، مودم های 3G و 4G‌ ایرانسل در اختیار شما مشترکان عزیز قرار گرفته اند. با توجه به اینکه در حال حاضر ... Images for مودم و اینترنت انواع مودم وایمکس - ایرانسل https://irancell.ir/portal/home/?19810/انواع-مودم-وایمکس‎Cachedاز این طریق، کاربر قادر خواهد بود به آسانی و در کلیه مناطق تحت پوشش، به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشد. به همراه مودم USB وایمکس، یک سامانه تقویت کننده ... رایتل - مودم های نسل سوم https://www.rightel.ir/en/modems‎Cachedمودم های نسل‌های نوین ارتباطی. سیم‌کارت دیتای رایتل، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده است و از قابلیت دریافت و ارسال پیامک نیز برخوردار ... همراه اول - مودم های نوترینو (3G و 4G) https://www.mci.ir/en/notrino-modems‎Cachedمودم های همراه اول، بهترین وسیله برای مشترکینی هستند که می خواهند علاوه بر تلفن همراه خود در سایر دستگاه‌ هایشان مانند رایانه های شخصی از اینترنت پرسرعت 3G و 4G ... مودم - روتر ADSL - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../Category-Modem-Router-ADSL/‎Cachedمودم روتر بی‌سیم دی-لینک سری +ADSL2 مدل DSL-2750U New - D. امتیاز کاربران ( از ... D-Link DSL-2730U/U1 Wireless N150 ADSL2+ Modem Router · مودم روتر ... مودم همراه 3G و 4G - دیجی کالا https://www.digikala.com/Search/Category-3G-GPRS-Modem/‎Cachedمودم بی سیم 4G هوآوی مدل E8372 - Huawei E8372 4G Wireless Modem. امتیاز کاربران ( از 116 رای ) ... مودم 4G بی‌سیم و قابل حمل تی پی-لینک مدل M7350 - TP- LINK. قیمت انواع مودم اینترنت در بازار/جدول www.fardanews.com/fa/.../قیمت-انواع-مودم-اینترنت-در-بازارجدول‎Cached Similar14 ژانویه 2014 ... مودم D-Link مدل DSL-2520U-Z2 ADSL Wired Modem Router Black به قیمت 33 هزار و 500 تومان به فروش می رسد. راهنمای تنظیم مودم جهت اتصال به اینترنت www.asiatech.ir/catalog/modem/‎Cached SimilarMehrYasan.com. عیب یابی مودم های ADSL - شرکت سایبرکانکت | ارائه تجهیزات شبکه ... https://www.cyberconnect.ir/learn/modem.../94-adsl-troubleshooting‎Cachedنشانه فعال بودن سرویس اینترنت روی خط شما، روشن شدن چراغ ADSL مودم میباشد. سپس شما بعد از تنظیم مودم ADSL میتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.